IMDB Puanı:6.9/10
Yapım:2010 – Amerika,Japonya
Tür:Aksiyon,Bilim Kurgu,Dram,Fantastik,Müzikal
Yönetmen:Dwight H. Little
Senaryo:Charles Stone III,Alan B. Mcelroy,Michael Colleary,Mike Werb
Yapımcı:Carsten H.w. Lorenz,Scott Karol,Iddo Lampton Enochs Jr.,Benedict Carver,Steven Paul
Görüntü Yönetmeni:Nathan Amondson



Konusu:Annesinin ölümünün intikamını arayan bir gencin hikayesi.Büyük babasını bulup ondan kendisini eğitmesini ister.Eğitiminden sonra büyükbaba Mishima,ona dünyanın en iyi dövüşçülerinin katıldıgı bir turnuvaya katılmasını söyler.Kahramanımız annesinin katiliyle burda yüzyüze gelecektir.İyi seyirler…

Alternatif 1

Duckload izlemek için tıklayın

Alternatif 2

Megavideo izlemek için tıklayın

Alternatif 3

Videobb izlemek için tıklayın

Alternatif 4



280,091 kişi izledi Kişi İzlemiş
244 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




mehmet emin
02 November 2010 - 11:54 am

neden kimse yorum yazmamış daha izlemedim genelde yorumlara bakıp öyle izliyorum maksat zaman kaybı olmasın :) :) :)

Filmdelisi
02 November 2010 - 12:52 pm

çok iyi bi tekken severim. ama bu filmi beğenmedim. hangi karakter oyundaki hangisine denk geliyor bazılarını bulamadım. 10/3

wlet
02 November 2010 - 1:12 pm

gerçekten tavsiye ederım arkadaşlar

Rufat
02 November 2010 - 1:21 pm

SÜPER OLMUŞ!
İzlemeyinizi tavsiye ederim…

3Nokta
02 November 2010 - 1:26 pm

GüzeL FiLmdi… TeşekkürLer KraLiÇe ;)

Rainßow
02 November 2010 - 3:10 pm

10/10 ;)

deniz
02 November 2010 - 3:54 pm

KESKE oyunun demo sunu yapsaymislar bu filmden cok daha iyi olurdu bune bole tekkene hakaret resmen film die bunu cekmisler ayni dragon ball gibi vasat buda bi ise yaramaz tekken hastasi olan ben hic begenmedim

yürekliprens
02 November 2010 - 8:45 pm

dövüş filmlerinin arasına seyri güzel bi film olaraq girer.. zevkli filmdi…

aykut
02 November 2010 - 10:05 pm

10/10 diyorum mükemmel. Kesinlikle izlenmeli diyorum. Umarım devamı gelir :)

ahmet
03 November 2010 - 3:38 am

deniz sana katılmamak elde değil 3. partı açmadım bile

Barış
03 November 2010 - 6:42 am

Tekken İzlenılecek Flimlerden birtanesi

olympos
03 November 2010 - 6:52 am

süper arkadaşlar film I you love Kraliçe sen çok yaşa…

pc uzmanı
03 November 2010 - 8:24 am

dövüş sahneleri fena değil. çok iyi bir filim değil çok kötü bir filimde değil. 10 / 6 eder.

adem
03 November 2010 - 10:01 am

Fazla abartan arkadaşlara bakmayın vasat bir aksiyon 10/3

sancak
03 November 2010 - 10:24 am

muhteşem bir film mutlaka izleyin

turana
03 November 2010 - 1:13 pm

harika olmus

burak 54
03 November 2010 - 4:43 pm

bence harika bi film dövüş sahneleri harika kesinlile boşa vakit kaybetmezsiniz

KOKO
03 November 2010 - 6:53 pm

10 numara bir aksiyon

fernando juan
03 November 2010 - 7:40 pm

18 yasindan buyukler izlemesin,,cok vasat vede siradan bir konusu var..bilgisayar oyunu oyanayan yeni yetme cocuklar icin yapilmis bir film..kultur seviyesi yuksek olanlara uygun degil

vural
04 November 2010 - 12:22 am

mal 1 yönetmen ve onun aynı mallıktaki kankası 1 görüntü yönetmenine tekkeni vermişler alın içine edin demişler onlar da içine öyle 1 etmişlerki, pes yani. 1 tane sabit kamera yok mal mal hareketli kameralar taaa adamların ağzının içine girmiş 1 tane bile hareket göremiyon hepsine eyvallah da o seks sahneleri ne alaka, bu kadar iğrenç 1 film daha görmedim 3 part izledim hayret ediyorum kendime nasıl dayanabildim 3 part.

acımasızgercekler
04 November 2010 - 2:15 am

atari ve pc oyunlarından vizyona girmiş bikaç ii filmden biriolmaya aday bundan önce recidentevil oyundan vizyona en ii aktarılmış oyundu tabi mortalcombat ıda es geçmiyelim ilk 3 sayarsak tekken oyunkonsolundan sinemaya geçmiş en ii filmlerden biri film gayet akıcı sıkılıcagıızı sanmıyorum tekken hayranları mutlaka izlemeli

zekoş
04 November 2010 - 3:16 am

bence güzel bir film

mehmet
04 November 2010 - 9:07 am

zamanınız varsa bile izlemeyin derim vasat ötesi

Hasan
04 November 2010 - 1:25 pm

Çok güzel film…Oyunarken bu kadar zevk almıyo insan…

Lazım değil
04 November 2010 - 1:54 pm

İZlemeye değmez diyorum başka diyecek lafta bulamıyorum gitti 1,5 saat.

buz adam
04 November 2010 - 3:52 pm

güzel film emeği geçenlere teşekkürler

Maverick
04 November 2010 - 9:13 pm

seyredin yorumlara takılmadan..yok kültür seviyesi yüksek olanlarmışmışmışmışta :) kültür seviyesi yüksekler film bile izlemiyor beaaaaa uçuyorlar o yükseklikteyken…abidik kubidik seni :)

donmezzz
05 November 2010 - 6:39 pm

yaa bazı arkadaşlar tamam bu tür filmleri sevmeye bilirsiniz fakat izlemeye değmez diğer filmlere göre çok iyi niye kötülüyorsunuz filmi anlamıyorum madem tarzınız değil yorum bari yazmayın!!!!
her ne kadar dövüş filmlerini sevmesem de izlenmesini tavsiye ederim teşekkürler emeği geçenlere.

Abdullah
06 November 2010 - 12:41 pm

Film gerçekden süper 10 üzerinden 11

an tik a
06 November 2010 - 12:52 pm

Yorumlara Aldırmayın Bence Izlmeye Degmez Bır Fılm Yoktur.Bos Konusmak Vardır..Guzel Bır Fılm Zevk Alarak Izlıyebılırsınız.

bozo
06 November 2010 - 8:49 pm

kral dan kıraliceye slm emegıne saygı tşk kıralice ye slm film izlemeye devam:)

Kanyaşı
08 November 2010 - 1:08 pm

Bence vasat bir dövüş filmi. Street Fighter ve Mortal Kombat kadar güzel değil meselâ. Öyle anormal dövüş sahneleri de yok.

Ama yine de canı sıkılanlar ve hareketli bir şeyler izleyerek zaman öldürmek isteyenler için seyredilebilir bir film.

Serhat
08 November 2010 - 7:49 pm

kRALİÇEYE SELAM PAYLAŞIMA DEVAM :)

aksiyon avcısı
08 November 2010 - 9:11 pm

film güzel olmuş ama van damme ın kan sporu filmine çok benziyor.onun için tekrar filmi gibi bişey oldu.

tworuled
08 November 2010 - 10:20 pm

Dövüşseverler tekken efsanesini az-çok bilirler..

Yorumlara bakmadan keyiflice izliyebileceginiz bir film..

Site yönetimine teşekkürler.. ;)

onur
09 November 2010 - 8:24 pm

bu film gençliğime yapılan bir hakarettir…jin’i bebe yapmışlar tekkenin kralları king ve paul yok rezil bir çekim rezil oyuncular hayallerim yıkıldı.. bu filmi bu kadar kötü çektiniz ya allah sizi ne etsin inanamıyorum ya bu film metrix gibi bişey olmalıydı yuhhhhhhhhhh sizeee

TeKKeN
10 November 2010 - 4:27 am

bu film süper bişi 2.ci si cıkarmı aca ba

BuRaKkKkK
11 November 2010 - 1:12 pm

10/10 çünkü:filmde mükemmel konu ve Tekken’i özetliyor izlemede değer bir film

BuRaKkKkK
11 November 2010 - 1:17 pm

güzel bir film tekkeni anlatıyo.10/10 efektler güzel bir film bence

boraaa
12 November 2010 - 3:29 pm

cok ama cok guzel bir film insallah 2si de cikar

napan
19 November 2010 - 11:19 am

cok ama cok guzeldi

ismet yılmaz
19 November 2010 - 2:06 pm

bence akıcı ama arkadaşların dediği gibi kamera açıları kötü ayrıca ben paul u göremedim buda başka bir olumsuz yönü son olarak filmin hikayesi içler acısı (bütün devletler çökmüş falan şirfketler yönetiyomuş…….

SaLih#Jinn
19 November 2010 - 3:09 pm

Arkadaşlar beyenmeyen izlemez Boş yorum yazmayın. Büyükmüşte seviyeliymişti gittikçe kafayı yediniz siz gidin evlilik programı izleyin .:) … Jinn benim Tekken çıktığından, oynamaya başladığımdan beri adamımdır Filimin Şanpiyonu oldunu bilmiyordum ilk defa İzledim :) ve Şüperdi Şüperdi ^^

ismet yılmaz
21 November 2010 - 4:08 am

renkler ve zevkler tartışılamaz beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez hepsi bu

Ümit
21 November 2010 - 5:46 pm

Valla film ne kotu nede iyi orda dovuscu olarak King ve Paul howorang gibi 1. sinif dovusculer yerine 2 . sinf Oyunda fazla tercih edilmeyen adamlari Filme eklemisler…

jin kazama
24 November 2010 - 9:50 am

jin benim

bülent
26 November 2010 - 6:57 pm

10 numara birfilm tavsiye ediyom sizde tavsiye edin

bülent
26 November 2010 - 7:00 pm

10 10 10 10 10

mehmet sirin yilmaz
29 November 2010 - 5:47 pm

bu filmi izlerken insan herseyi unutuyor hepinize tavsiye ederim inanilmaz keyif alicak siniz tesekurler kiralice

ibrahim
02 December 2010 - 3:39 pm

çok güzel bir film

Okan
03 December 2010 - 1:40 pm

Filmde ne olacağını önceden tahmin edebiliryorsun.Şaşırtıcı deil.

Ama yinede iyiydi

haydar
06 December 2010 - 3:09 pm

gerçektenn süper bi filmm sürükleyici

anil
06 December 2010 - 5:13 pm

yok böle güzel bi filim ya wep sitesine teşekkürler çok güzel duraksız izletme keyfi sunmuşlar ve bu filmin yenilerinide bekliorum çok başarılı

TeKKeN
07 December 2010 - 1:19 pm

çok güzeldi hele jn ilk girdinde ters dönerkez :P

emrecan
07 December 2010 - 5:21 pm

yha sonnu izleim manyaq bişi yaaaaaaaaaaa en sonunda Adamıda öldürüyor yha keske o tekkene geldiğinde bi kız vardı onla evlenseydi bide sonundaa herkeze taavsiyeeeee edeim manyaq bişi

zazra
08 December 2010 - 6:14 pm

gerçekten güel film yapmışlar tb…

BLueSea
10 December 2010 - 11:45 pm

Tekken Cocuklugumuzun en iyi oyunlarından birisi… ve Film İse :) en kötu kurgusu cok guzel muthiş diyen arkadaslar oyunu oynadınız mı ki? bu yapıma muthis diyorsunuz? oyunla baqlantısı olmasa bile bu filmden cacık olmaz orjinal dilde izlemistim :) ama izlememek en iyisiymis cunku isminin hakkını verememisler…

film hicte mukemmel bilmem ne değil vasat bir film…
ve ismini hak etmiyor…

oyundan filme gecme en kötü yapım… 2012 de mortal combatın yeni filmi cıkıyor Fragmanı izlemizi tavsiye ederim fragmanı bile tekkenden daha iyi :)

burakk
12 December 2010 - 11:21 am

güzel bi film tavsiye ederım arkadaslar..

enes
13 December 2010 - 4:36 pm

10 üzerindn 7 çünkü oyununu oynadıysanız oyununda 35 – 40 a yakın kişi var burda 6-7 kişiyi göstermişler malesef ama yinede film gzldi teşekkürler

UĞUR SUBAŞ
17 December 2010 - 6:49 pm

muhteşem ötesi bir film bu zamana kadar neden seyretmemişim anlamıyorum hala ama bundan sonra 100 defa daha izlesem hala izlemek isterim çok güzel bir film paylaştığınız için teşekkürler … :)

jin=arda
17 December 2010 - 7:32 pm

çok güzel bnde karateye gitmiştim

KiNq
18 December 2010 - 10:39 am

süper flim yapmışsınız devam getirin lütfen

husnu çoban
18 December 2010 - 10:48 pm

Kardes Bunun 2 3 de cikar o 35 – 40 kşiyi gosterirler :D

apocalypto
18 December 2010 - 11:24 pm

Bazı arkadaşlarda entellektüel’lik aşamasına girmeye başlamış sanırım.Kasmayın fazla kendinizi siz filmi beğenmemiş olabilirsiniz fakat insanlar izleyebilir,kendinizi neden üstün zekalı bir varlıkmış gibi göstermeye çalışıyorsunuz ki filmler izlenmek içindir kendinizi bu kadar fazla kasmayın izleyin anlayın kendinize saklayın böyle daha seviyeli olacaktır kimsenin farklı fikre ihtiyacı yok.

GiZlİ KrAl
22 December 2010 - 4:29 pm

fılm guzeldı ama tek kotu yanı habıre kesıntı olması ama bence cok guzeldı begenılcek bır fılmdı 10\10

DENİZ
22 December 2010 - 7:38 pm

ABİ MUKEMMEL Bİ FİLM HERKEZİN İZLEMESİNİ İSTERİM DEHSET YA

Dizi izle
03 January 2011 - 2:19 pm

on numara bir film izlemeye değer.

ToLGA
04 January 2011 - 7:39 pm

Gercekten GüzeL ama 10/10 Denilemez 10/8 felan Ama İzlemenizi tawsiye ederim.Kralice bu arada tesekürler dewamını dileriz böle filmler izlenir

jin
05 January 2011 - 1:54 pm

jın kazama adamımsın.süper ama daha bitmeden kapandı

emirhan ılgın
06 January 2011 - 4:24 pm

bu filim çok güzel

idris durmuş
07 January 2011 - 6:24 am

süper bir film olmuş

tekken
08 January 2011 - 11:10 am

süper filmdi emeği geçen herkese tsk SAYGILARRRR!!!!!!!!!!!!

boran
08 January 2011 - 4:26 pm

bende oyunu var hepinizden iyi biliyorum ben bunu jinin attığı ters taklayı süper atıyorum

emirhan
09 January 2011 - 3:58 am

İzlemeyen izlemez ama güzel film tekken oyunuda filmide güzel mal mal yorular yapmayın evde tom ve jery izleyin istemiyorsanız

semih
09 January 2011 - 10:07 am

Güzeldi hepiniz izleyin <3

ADMİN
09 January 2011 - 2:12 pm

ArkadaşLar önceLikLe fiLmi izLeyip,beğendiğiniz için teşekkür ediyoRum.YorumLarınızın devamını bekLeyiyoRum.Emeğe saygı…

OnLine ADMİN.

hüseyin
11 January 2011 - 10:25 am

süperrrrrrr tam bir dövüş filmi

99yigo99
12 January 2011 - 2:55 pm

Hele Eddy Gordo bu filme başka bi güzellik katıyor.xD

ismail
14 January 2011 - 2:24 pm

gercekten güzel bir filmdi tavsiye ederim

hulusi
15 January 2011 - 8:52 am

süper
yuhu jin
tam
bir ölümsüz

hulusi
15 January 2011 - 8:53 am

adamım benim

hulusi
15 January 2011 - 8:54 am

:)

hulusi
15 January 2011 - 8:56 am

koçum benim:)

ugur
15 January 2011 - 11:40 am

harika bi film gerçekten etkileyici…

bayrakal
16 January 2011 - 10:02 am

süper

enes
21 January 2011 - 2:04 pm

gercekten olumsuz jin cok iyi bir film mutlaka izleyin

enes
21 January 2011 - 2:05 pm

cok guzel bir film mutlaka izleyin

fo
28 January 2011 - 3:27 pm

Bence bunun devamı gelir bukadarla kalmaz bu

sanane
31 January 2011 - 8:17 am

o jin warya onu ben eğitttim bana abi diyodu o ezik hepsine kavga etmeyi ben öğerettim

mehmet emin
01 February 2011 - 9:16 am

çok mütiş

arits
02 February 2011 - 8:30 am

Süper film

feyza
03 February 2011 - 11:35 am

olum ben hepinizden önce biliyorum ve tümserilerini oynadım yanı hepinizden önce biliyorum

Yusuf Semih
03 February 2011 - 6:38 pm

vallahi süper tavsiye ederim.Jin Kazama artık şampiyon.Bryanı yendi,babasını yani kazuyayı yendi.Ama babası salakmı da çocuğunu demir yumruk maçına sokuyor.Jin ölecek adam hala dövüşmek istiyo.Ama gördü gününü(salağın teki ne olacak)

memo
04 February 2011 - 1:22 am

jın admım benım ona ben ogrettım dovusmeı super fılm ızlemenızı tavsıye ederım en sonunda chırıstıe le kalsaydı daha ıyı olurdu

memo
04 February 2011 - 3:56 am

brian fury nın kafa gıttı aadmın jın ölümsüz jin :)

adem
08 February 2011 - 10:36 am

bu film mükemmel benim adamım jin

adem
08 February 2011 - 10:38 am

brian fury geberdi

VOLKAN
11 February 2011 - 12:09 pm

bence tekken çok güzel bir filim herkese onerrrim mutlaka izleyin

emre
12 February 2011 - 2:25 pm

başı biraz kötü sonu güzel

veysel
06 March 2011 - 12:30 pm

filim güzel ama oyundaki bazı karakterleri koymamışlar bide eddiy le cırstian kardeş ler ama burda kardeş diyil ler :D ama güzel 5 6 kere izledim :D

erdogan
26 March 2011 - 4:32 am

paul nerde arkadaşım:)

CEM
26 March 2011 - 11:17 am

tırt film..

sessiz çılığın gölgesi
26 March 2011 - 7:14 pm

Paylaşım için çok sağol

Kanyaşı
27 March 2011 - 4:36 pm

Çok uyduruk bir film. Abartılı bir biçimde övenler muhtemelen 14 yaşındaki aksiyon seven veletlerdir. :D

Yoksa iyi filmden anlayan adam bu filme 10/10 diyemez.

_Akbulut_
28 March 2011 - 5:01 pm

Çok süper herkese tavsiye ederim

Murat
30 March 2011 - 6:03 am

Bu Filmi Soluksuz 100 Bin Kere Arka Arkaya Seyredirim…. :)

murat
03 April 2011 - 3:56 pm

bir film ancak bu kadar kötü yönetilir kim iyi kim kötü kim neye hizmet ediyor anlamadım çekimler daha berbat 10/3

_MyAssasiN_
04 April 2011 - 1:13 pm

izledikten sonra koyuyorsunya kralicem benim olmuyor yaw ! süper film izleyebilirsinniz !

can
05 April 2011 - 1:30 pm

bence çok iyi bir yapım ancak arkadaşlara katılıyorum kamera açıları ve yönetim kötü devam filmi mümkün ancak tutulursa

ali
10 April 2011 - 8:38 pm

müthiiişş

ali
10 April 2011 - 8:38 pm

müthiiş

mustafa
11 April 2011 - 5:30 pm

filim senaryosu oyundan uzak . oyun hayranı olan ben bile filmi izlerken özellikle karakterlerin seçimi konusunda haya kırıklığı yaşadım. oyunla bir bütünlük içermediğini düşünüyorum

ama izleye değer bir film adı tekken olmasa daha iyiydi özgürlük savaçısı falan olsa daha mantıklı olurdu

doqan
15 April 2011 - 5:40 am

harıka flım bana kalsa 10/9 ble eder.. :)

meryem
01 May 2011 - 5:46 am

coq qüzeldi filmin etkisindeyim hala

yakup
12 May 2011 - 1:31 pm

güzel bir film

ali
18 May 2011 - 1:09 pm

ben Böle Jin Görmedüm süpe bişey herkes izlesin

gece
29 May 2011 - 3:50 pm

idare eder 10 üzerinden 2

ekrem taştemir
31 May 2011 - 6:56 am

güzel

mustafa
31 May 2011 - 1:37 pm

keşke devamı olsa ve yeni karekterler olso

mustafa
31 May 2011 - 1:39 pm

ben bu filme 1000 n veriyorum

burak
01 June 2011 - 3:17 pm

harika bi film….seyretmenizi kesinlikle tavsiye ederim…..

emircan
02 June 2011 - 4:26 pm

çok güzel olmus bence

emircan
02 June 2011 - 4:27 pm

süppper

diyar
04 June 2011 - 5:22 am

Bü nun oyunu fene yha pıleşteşında fene oynuyom ben

batuhan
07 June 2011 - 1:44 pm

herhangi bir filime benzeye bilir ama okadar çekmişler helal olsun emeye saygı bu günlerde fazla filim izlemeyenler konuşmasın bence sus!!!!

byroot
09 June 2011 - 8:58 am

ben byroot cok guzel bırsey
:D
:D

byroot
09 June 2011 - 8:58 am

ben yıne byroot benım adım ertugrul izci
:D :p :3 :) <3

recep
11 June 2011 - 8:02 pm

Gerçekten muhteşem bir film, aksiyon ve heyecan dolu. İki defa izledim, tekrar izleyebileceğimin kesinlikle garantisi var. Teşekkürler kralice..

mCDeKKeR
14 June 2011 - 7:17 pm

SimDi ÖnceLiqLe seLamlar Filmi 3nCü Kez İzlioRm Ve İzlemeye Devam Bazı Arkadaslar ÇYazmıSlar Yok Matrix Gibi Olsaydi Akici Sahneler Ws Siz Tekken OyununDa O Akıcı Sahneleri Cevreye Acilma Ws YapabiliyormuSunuzDa Adamlar YapSın Tekken Adı Üstünde Dövüş Sanati.Film 10/6 He Bazı YerlerinDe Cekim Sıkıntısı War Kameralar MeseLa Dövüşü Cok YakınDan Almıs. Filmi Kötülemenin Luzumu Yok Adamlarda Benzetilmiş.:) İzlemek İsteyen İzler İzlemeyen İzlemez. Bazi Kişiler 3nCü Partta BırakDım DioR Bilmiyorlarki Aksion 3nCü Parttan Sonra BasLiyor :) Tesekkurler KraLiCe

ahmet
15 June 2011 - 10:25 am

süper bir flim herkese tafsiye ederim

Harika!!!
18 June 2011 - 1:15 pm

arkadaşlar gerçekten süper bi film tavsie ediorum tek qelimeyle Harika!!!

cihan acar
21 June 2011 - 8:09 pm

film çok güzeldi bence 10/9 sadece bi eksiği war kamera açıları o kadar tamamiyle güzeldi karakterlerde benzetilmniş :)

ermre
24 June 2011 - 7:34 am

ben emre kızlıkanat tekken cok guzel
:D
:P
:)
:(
:/

kaan
27 June 2011 - 4:13 pm

fılm guzel bzı arkadaslar karakterlerı cıkaramamıs onlar sadece tekken 5 playerlerı daha oncekı oyunlara bkarsan anlarsın … stece fox bnm favorım çç

İLhan
27 June 2011 - 6:14 pm

Gerçekden çok güzel film.

Herkeze tavsiye ederim…

tutku
29 June 2011 - 8:01 am

bence film çok güzeldiharike şeyler var bide bu gerçekse yuh yani

SİMGE
29 June 2011 - 11:42 am

TEK KELİMEYLE “HARİKAAAAAAAAAAA”

Muhammed
01 July 2011 - 12:11 pm

Harika Yha bnm adamım Eddy ama burda Jin süperdi.oLumsuz yanı bazı dövüşçüler yoktu (PauL,Jack vb.) Ama yinede coK güzeLdi ..

hulusi
03 July 2011 - 10:32 am

süpe JİN

ege
05 July 2011 - 7:05 am

yahu kardeşim ben varya ps3 te hepsini oynadım ama 40 tane adamdan 6 tanesi var… benim adamım RAVEN kim ne derse desin ama güzeldi . sanırım bu tekken 1…jinin saçı oyunda böle deil lannn…(oyununu oynamayan anlamaz :))

ege
05 July 2011 - 7:15 am

bence kimse konuşmasın jinin bi de deviljin olanı var kanatlı şeytan gibi (hepiniz saftriksiniz jin saçı böle deil bence en çok raven benzemiş…law hiççç…anna ve nina biraz…yoshimitsu evet…brian evet…amaen iyisi raven herif ninja,görünmez oluyo,…vb.) öyle işte oyunu oynamayıp izleyenlere slm…:) :) :) 8) ilk önce oynayınnn

H[a]cKeR
06 July 2011 - 2:55 pm

kötü yorumlara aldırmayın film çok güzel filimde jin kazama ya cok haksızlıklar yapılıyor 18 kelimeyle çok güzel xD

junıor JIN
07 July 2011 - 8:00 pm

Bende jın gibi atletik bir çocuğum şu ana kadar önüme çıkan herkesi devirdim hiç bir kere yenilmedimve bende üçgen vücutluyum yani vücutum kas yapmaya açık bir bünyesi var

ali konuş
08 July 2011 - 5:00 pm

abi harika bşi yaa hasta oldum

tekken manyagı
08 July 2011 - 8:57 pm

süperdiii harikaa izlemelisiniz:)))))):D

DieqoSuarez
08 July 2011 - 10:08 pm

Hastasıyızzzz Dedeeee.
Cok fena film izlee İmbd puanının falanda salla 100 veriom ben :D

jin kazama
09 July 2011 - 9:22 am

film güzeldi ama tekken6 daki bazı karakterler eksik mesela lars ve alisa ben law karakteri ile 1 st danım yaşasın tekken tekken hastasıyım tekken bir numara ve söyleyeyim 1 numaralı tekken hastası benim her karakterin hayatını biliyorum ne sorarsan sor hepsini cevaplarım. mesela jin kazama kazuya mishimanın oğlu :)

okan
09 July 2011 - 9:33 am

süper ötesi bişey ya ben televizyonda gördüm geç çıkacağı için internetten baktım ve ilk defa izlememe rağmen 10 veriyorum

enise
09 July 2011 - 12:38 pm

bu filmi beğenmeyenlere katılmıyorum harika bir filmdi son bölümünde jin yenilecek sandım ama yenilmedi jin in babasının kim olduğu filmde vardı film çok güzeldi yapanın eline sağlık çok çok çok çok çok çok çok güzeldi
kısacası mükemmel

enise
09 July 2011 - 12:39 pm

kesinlikle izleyin çok beğeneceksiniz

hahahamemert
09 July 2011 - 5:42 pm

aynen öyle süper bir filim jinin dedesinin hacımusıha oldunu öğrendiğim de baya bi güldüm yanlız oyunundaki karekterlerli arasında jin in babasını göremedim

Emre
09 July 2011 - 9:33 pm

Film mükemmel

sadece oku
10 July 2011 - 2:08 am

İzlemeyen pişman olur

hasan
10 July 2011 - 3:27 am

fılmın ıcerı gercekle ılgılı bır sey gereckde olmamıs bırseyın yayınlanısı fılımler mantajla bereber olmus ve montaz cok super fılım ın ıcerı su jının kucuk bırıyken tekken sehrının buyuk bı kralıce olması cok guzel olmus jınde daha ıyıydı herkese tavsıye baskada dıyecek yok

demiryumruk
10 July 2011 - 5:51 am

bence dehşet demir yumruk gercekte olsa dünyada insan kalmazdın ama izlemeyenlerde pişman olur bu arada bunuda söliim adama hayran kaldım (onuruna,cesaretine):)

Mustafa
10 July 2011 - 7:02 am

Arkadaslar Siz Böle Boş Konusanlara Bakmayın İzleyen İzlesin Onların Zevkinden Sizene Yalanmı Arkadaslar….

sudilan
10 July 2011 - 8:06 am

çk güzeldi bayıldım bunun oyunuda vr

sudilan
10 July 2011 - 8:06 am

çk güzeldi

OZAN
10 July 2011 - 8:26 am

bu film cok yapmacık bişe yaramz:)

Kubilay
10 July 2011 - 8:46 am

Çok güzel bir film izlerken yerimde duramıyorum….
10/10 <3

zaza
10 July 2011 - 11:00 am

suprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bi flm bu super bundan ii film tanımam

Yiğitlerin Yiğiti Yiğit Alp Demirağ
10 July 2011 - 2:38 pm

Bu film süper üstü bi film.Bu filmi mutlaka izlemelisiniz.Macera,aksiyon,hüzün….Her şey var.10/10
Manyaq bir film!!

CaaN
10 July 2011 - 5:42 pm

vaLLa müTiiş Bi fiiLm izLeDiiKTeen sonRa YasTııKLaRa teeKme YumRuuK aTıYooDuum Yani anLayacaqınıız 10\10′Duu

bahatiin
10 July 2011 - 5:46 pm

ben filmi karanlıkta izledim ve filden çok güzhel bir keyif aldım

Yiğitlerin Yiğiti Yiğit Alp Demirağ
11 July 2011 - 5:31 am

Bu filmin 2,3,4,5…çıkması lazım :D

talha
11 July 2011 - 9:07 am

harike film olmuş 13.cü izleyişim

bugra
11 July 2011 - 9:47 am

Arkadaslar biraz eksik sanki howerang yok paul yok daha cogu kişi yok :D

sefa
11 July 2011 - 10:49 am

fenaaaaa kafan kaçarrrrrrrrrrr muhteşem filimmmmmmmmm

eren
11 July 2011 - 12:04 pm

süper lan bide king i de koysalar tam olca da ole maskei bulamazlar yinede film fena izledim duvarı kırasım gelio

samet
11 July 2011 - 12:30 pm

Ben Bunu Hem Televizyonde Hemde Bilgisayarda İzledim Ve Çok Beyendim Plestejına Gidip Hep JİN Olucam

Ataberk Hepsağ
11 July 2011 - 2:37 pm

Arkadaşlar film süper tavsiye ederim ama burda dier karakterlerin çoğunun olmaması biraz kotu keşke hworangda olsaydı deişik olurdu :D

tayfun tepe
11 July 2011 - 4:50 pm

harika bir film izlemenizi tavsiye ediyorun

uğur yiğit
12 July 2011 - 4:25 am

bu filmin 2. sürümü çıktığında burdan izleyebilirmiyiz ve ayrıca harika bir filmdi admin ve kraliçeye tşkrler

SeDaT
12 July 2011 - 5:32 am

Çok Begendim Tekkeni Siiznde İzlemenizi Tavsiye Ederim :P

Caner
12 July 2011 - 8:00 am

İzlediğim Dövüş Filmlerinden En İyisi Buydu… Şiddetle Tavsiye Ediyorum.. 10/10

hanifi
12 July 2011 - 8:37 am

filim süperdi jin kazama yaya bayılıyorum oadam bir tekken ustası babası kazuya anne cırıscen heyacidededesi ben jin kazama

kralınkızı
12 July 2011 - 10:18 am

tekken cok mütiş bir bayıldın demir yumuruktakı kız cok güzel beyazlı giyinen izlemeyen pişmam olur.

Mehmet ali
12 July 2011 - 10:49 am

Süper Bİr Film Yah….!

JiN
12 July 2011 - 5:04 pm

hayatımda bu kadar güzel bir film görmedim devamını bekliom

JiN
12 July 2011 - 5:05 pm

bu kadar güzel film izlememiştim

Jin Kazama
13 July 2011 - 6:50 am

bnim adamım yaa süper D::::::

kadir yavuz
13 July 2011 - 8:53 am

bu benim adamım işte bunu beyenıyenlar korkudan beyenmez eyer içindekı sınırı konrul edemezsen her zaman kay bedersin
buda benden jıne bır kelımı mc-isyankar49

JiN
13 July 2011 - 12:58 pm

film süperrrrr ötesi

chrıstıe monteıro
13 July 2011 - 4:41 pm

Süper ya kraliceye de çok tşk ederim.Bunu yaptığı için.MÜKEMMEL ve ÖTESİ.Çok etkilendim.

orkun
13 July 2011 - 5:34 pm

tekken hayranıysanız karakterler özellikle kazuya alakasız olduğunu görmüşlerdir ama seriden fazla anlamıyorsanız kesin izleyin kaçmaz

Jin Kazama
13 July 2011 - 8:45 pm

Acayip bi film dehşet verici yakıyor helel o kasları ve saç stiline hastayım vayt anasını satim :D

chrıstıe monteıro
15 July 2011 - 6:37 am

Chrıstıe Monteıro da güzel bir kız.Jin hemen kendine ayarladı.:D

Nihat
16 July 2011 - 6:42 pm

Fılm harıka otesı…fakat bazı dovusculer dovusmedi..ama tekken ısmıne yakısır bır fılm :)

SAMET
17 July 2011 - 11:20 am

herkese oneriyorum

salih demir
19 July 2011 - 3:31 pm

çok güzel bir film baayıldım helede jinin stillerine adamım jin mutlaka izleyin

fırat
22 July 2011 - 9:38 am

çok güzel bir sinema ama inandırıcı değik

tahir
22 July 2011 - 7:45 pm

tekken senii seviyorummmmmmmmmmmmmmmm jin kazama kankam

07inka07xdxxs
23 July 2011 - 7:42 am

ben ce filim harika herke sin izlemesini tavsiye edrim bu kadar basit filime %100 veriyorum.

jin kazaamaa
23 July 2011 - 7:48 pm

jin jin jin tahir sana hak veriyorum

ömer
25 July 2011 - 8:19 am

vur sitller aynı benm gibi ama gerçekçi olmamış….

tekken
26 July 2011 - 2:13 pm

bu dizi harika mütiş bişey ya inş tekken2 de çıkar.Çıkıcanıda biliyorm.siteyi ve tekken ni çevirenleri tebriklerle teşekkür ediyorum

CrAsToN
27 July 2011 - 10:47 am

Süper bir film… 10/10

efe
02 August 2011 - 1:01 pm

çok güzel herkeze tafsiye ediyorum 10 üzerinden kesin 10 dur bu film 10numara

jin kazama
02 August 2011 - 1:03 pm

jin jin jin helAL olsunsana süper okaslar odövüş sanatı ben aikidocuyum ve harika bi film

Jin KAZAMA
03 August 2011 - 2:01 am

beğenmeyenler aptaldır bence çok güzel bi film herkeze tavsiye ederim paylaşım için teşekkürler.:)

***jake***
04 August 2011 - 12:22 pm

arkadaşlar film güzeldi ama neden jin üzerine kurukmus bide 3.4 kişi var. bide bufilmin oyunla alakası da yok bi kere . ama bazı film ler le kıyaslarsakda yinede iyi film

abdullah
06 August 2011 - 3:08 am

bence şyle böyle ne o kadar iyi ne o kadar kötü

gökhan
08 August 2011 - 3:08 pm

bence bu flim cok güzel olmuş ben kitlendim b u flime

murat
08 August 2011 - 3:39 pm

jın zaten 1 numara aqa adamı yenmesine hiç gerek yok jon foo nun ilk filmi ama superya:)

ali
09 August 2011 - 10:02 am

süperdi

güçsever
15 August 2011 - 7:50 am

10/9 Çünkü 30-35 kişinin arasından 6-7 kişiyi seçmişler gerisi güzel

[MOD]Yeliz
17 August 2011 - 11:37 am

Gerçekten güzel bir filmd aranızda beğenmemış kişiler olabılır fakat bu filmi okdrda aşşağılanacak gibi deil 10/9 diyorum aranızda kışıler 10/3 diyor gerçekten yanılmaktatırlar.Bu filmi oyunana görede düşünmeyiniz.!

TEKKEN!!!!!

gizem
17 August 2011 - 2:07 pm

bence çok güzeldi siz ne kadar kendinizi beğenmişsiniz adamlar gerçek mi yapıcaktı .? bence çok benzıyor gerçeüe ha bu arada yasım 17 çok hosuma gidiyor 4 defa izledım ve bıkmadım bıkmıycamda.! Tekkenın oyununu plesteşında oynadım ewet bazı karekterlerini bulamadım ama tekken oyununu yapan bu filmi çekti .! O zaman oyununudA BEĞENMEYİN vede OYNAMAYIN…………!!!!!!!!!

niyo
21 August 2011 - 1:27 pm

tek kelimeyle berbat oyunu karalama icinmi yapmislar bu filmi?

bedirhan
22 August 2011 - 6:24 pm

harika bir filim cok beyendim

tekken
24 August 2011 - 9:32 am

mütiş herkesin izlemesini iştiyon ama oyunu berbat olsun
:D :D :D :D :D

jın
24 August 2011 - 9:34 am

hic guzel degıl ama oyunu mitiş :D <3

fırat
27 August 2011 - 4:25 pm

bu kadar kötü bir film olamaz tekkende ztn en iyisi paul yada law dır bnm görüşüm ztn bu filme güzel diyenler ıp man izleyin film görün ;)

sanane
27 August 2011 - 9:58 pm

1000 üzerinden 10000 veriyorum harika ötesi tek saçmalık sex sahneleri izlemenizi tavsiye edrim hayranıyım CHRİSTİE MONTEİRO

cenk
28 August 2011 - 10:58 am

gizeme katılıyorum bnm yaşımda 19

emre
29 August 2011 - 3:18 pm

film süper 10 üzerinden 20 25 kez reklama tıkladım kraliçeye selamlar süper bi web stesi başarılarının devamını dılerım

SiLiCi
29 August 2011 - 11:18 pm

Bende Sokak Dövüslerine gidiyorum ama bu kadar henüz ii deilim xD

ibrahim okumuş
30 August 2011 - 9:18 am

çok süper bir filmdi tam 3 kere izledim jiiiiiiiiiin diye bağırasım geliyor.
filmde jin döğüşürken çok heyecanlanıyorum.

ibrahim okumuş
30 August 2011 - 9:20 am

çoook güzel bir film,
tam 3 kere izledin ,
jin döğüşürken çok heyecanlanıyorum ,
haydi adamım diye bağırasım geliyoo

serdar
01 September 2011 - 2:10 pm

Tekken 2 yi bekliyorum ama dayanamıom bunu 7kez izledm ve playsation da hine oynadm bn cocukken oynuom zaten biliom o yüzden tavsiye ederm izleyn rekor kırsın hemen serilerini ceksnler bnce :)

———
–……..—-
— ……. —
—………—–

murat
01 September 2011 - 4:46 pm

bu güzel film için teşekkür ederim

talha koçak
03 September 2011 - 4:52 pm

mükemmei bir filmdim christeyle jin in sevgili olabilceklerini hiç tahmin etmezdim

talha koçak
03 September 2011 - 4:54 pm

mükemmel bir filmdi jin ve christe nin sevgili olabilceklerini tahmin etmezdi

cemre
05 September 2011 - 3:13 pm

mükemmel bir film yaa byılıom aynı karekterler oyundaki gibi yaa mükemmel yapmişlar..

Cengizhan
07 September 2011 - 1:07 pm

oyun ne alaka film ne alaka ? raven ne abi öyle :D:D bide tekken 6 da görüceksiniz rav’ı :D ama izlenilen bir film sıkılmazsınız

tekkenci
10 September 2011 - 5:24 pm

Çok iyi bir filim deildi. ben 10/5 derim.eksik karakterler olmasıda kötü ve oyunda tekkenlord jini kolaylıkla dövüyorum lawla nasıl lawı yeniyor anlamadım :)

tekkenci
10 September 2011 - 5:26 pm

he bide ben bu filmi izlemden önce asuka ve jini karı koca zannediyodum :) :)

kenan
11 September 2011 - 7:07 pm

manyak bişiy bu kadar güzel bişiy izlememiştim

tekken
12 September 2011 - 11:52 am

ya şu tepeden süper atlıyor ha :)kim öle atlamak istemezki ama kız da güzelmişXD

eren genc
26 October 2011 - 8:35 am

acayip bir film

Yiğit
27 October 2011 - 12:38 pm

Bir de Jin’in patronu var :)

muhammet
11 November 2011 - 4:47 am

10 numara diorum baska da bisy demiorum :D :D :D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :Dv :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Alper
29 December 2011 - 5:03 pm

güzel filmdi ama daha güzel olabilirdi bence bide Hwoarang olsa daha iyi olurdu

AZER
30 December 2011 - 5:10 pm

COK GUZEL KINODUR TAM 10 DEFE BAXMISAM HELEMDE VAXT OLANDA BAXIRAM ..BU KINODAN DOYMURAMM…COK GUZEL KINODUR//ARDINI ISTERIM

onur burak
13 January 2012 - 5:00 am

bu film harika

jan
19 February 2012 - 4:24 am

TEKKEN film was a super

kerim
12 March 2012 - 5:00 am

harika bişey süper

bünyamın
22 March 2012 - 7:19 pm

harıka bır fılm bu fılme yorum yapılmaz bence en az 100 kere ızlemısımdır her seferınde zevk alıyorum bu fılmde

shadow
22 March 2012 - 8:58 pm

eli kalemle kamera tutanı ne senarist ne de yönetmen yapacaksın filmin başı var sonu hayatımda seyrettiğim en iğrenç ve de aptal filmlerin en başında yer alır. sakın seyretmeyin harcayacağınız zamana yazık olur benden söylemesi

Bilmiyom agaaa .d.d
18 April 2012 - 9:38 am

Bence film güzel olmuş işte ne biliyim la ben .d.d.d

ogün
20 May 2012 - 8:47 am

dehset otesi bi film

Devil Jİn
10 August 2012 - 5:59 am

Süper harika inanılmaz bir film beğenmeyen pisliklere sesleniyorum kolaysa siz yapın;)

Doğukan efe
16 August 2012 - 6:24 am

Süper olumun beğen harbi mal

ercan ahmet oglu
24 May 2014 - 11:19 am

SÜPER OLMUŞ!
İzlemeyinizi tavsiye ederim…

Etiketler
Film Kategorileri