yerli-film

kutsal_damacana.jpg

Tür : Komedi
Gösterim Tarihi : 20 Aralık 2007
Yönetmen : Kamil Aydın
Senaryo : Ahmet Yılmaz
Görüntü Yönetmeni : Varol Şahin
Müzik : Ercan Saatçi
Yapım : 2007, Türkiye





Oyuncular

Şafak Sezer (Fikret) , Ersin Korkut (Asım) , Büşra Pekin (Ceren) , Eyşan Özhim (Deniz) , Berivan Karaman (Aydagül) , Settar Tanrıöven (Üfürükçü Hoca) , Erdal Tosun (Ganyan Sahibi) , Yıldırım Memişoğlu (Peder Artin)

Komedinin usta ismi Şafak Sezer’in başrolünü oynadığı “KUTSAL DAMACANA”, sahte bir papazın kahkahalarla dolu komik ve sihirli macerasını muhteşem bir mizah üslubuyla beyaz perdeye taşıyor.

Özel efektleri, animasyonları ve zengin post prodüksiyonuyla da son derece güçlü bir yapım olan “Kutsal Damacana” , dinamik hikayesi ve akıcı anlatım üslubuyla; heyecanı ve eğlencesi sürekli yükselen son dönemin en iddialı komedisi.

Çekimleri İstanbul’da gerçekleştirilen “Kutsal Damacana”, renkli oyuncu kadrosuyla da dikkat çeken bir yapım.





20.523 kişi izledi Kişi İzlemiş
377 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




nesrin
29 Aralık 2008 - 1:13 am

millet güzel deil diyenler bencede süper yani emeye deymis
ben cok beyendim güzel diyenler hat yemis bencede süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tsk

nesrin
29 Aralık 2008 - 1:15 am

pardon arada yanlislik oldu güzel deil diyen ler hat yemis süpeeeeeeeeeeeeeeeeer

ali
08 Ocak 2009 - 9:50 pm

babacım aşağı yukarı herkez film için güzel demiş ama film berbat yahu espriler yerlerde sefil bir film olmuş valla bu hızla biz bi yere varamayız türkiye olarak…

Site yöneticilerine emeklerinden dolayı teşekkürü borç bilirim…

Elif
17 Ocak 2009 - 10:33 am

görüntü gayet düzgün süper bi film mnyk bişi.. emegi geçene saygılar.çekim falan çok net.!!süpersiniz!!!

Elif
17 Ocak 2009 - 11:03 am

şimdi tamamen izledim süper bi film!1sinemada izlemiştim ama tekrar izleyesi gelio insanın:d çok güzel yha!

says
17 Ocak 2009 - 11:26 am

safak sezer oynuyor ve mükemmel bir film olmuş:d

says
17 Ocak 2009 - 11:28 am

süper bir film yha öv öv bitmiyor.çok teşekkürler site yönetimi:d

francisco:d
17 Ocak 2009 - 11:36 am

harika bi film olmuş yha mükemmel:d

HAKTAN
21 Ocak 2009 - 4:14 pm

süper olm manyak bişe izleyen izleyene

duygu
26 Ocak 2009 - 11:54 pm

iğrenç diyenler saçmalamasınlar allah aşkına bu film hayatımda izlediğim en komik film harikaa ötesi bişee. insan gülmekten yerlere yatıyor resmen her defasında tekrar tekrar izliyorum

MUSTAFA
29 Ocak 2009 - 10:48 am

TEK KELİMEYLE BERBAT

barış
31 Ocak 2009 - 12:23 pm

bu filmler hayatıöda gorduğum en komik ama en salakça filmlerdi bu filmin güzel olduğunu düşünenler olduğunu düşünenler aptal ötesi bişeydir

tuğçe
02 Şubat 2009 - 12:01 pm

ya nasil izleniliyor?

mete
03 Şubat 2009 - 12:14 pm

yaa film guzeldide yarıda kesilio video yahodan altarnatif 2 izlenemiyor çekim o yuzden kotuydü :( site keşke şu filmide yenileseydi:) ama filmde emeği geçen herkese saygılar teşkkurler

halıl
05 Şubat 2009 - 3:14 pm

tebrıkler elıne sağlık

seko ve neo
09 Şubat 2009 - 6:17 pm

abi ne recep ne arog nede muro hepsi hikaye komedi kralı bu film 10 defa izledik 11 e gidiyoruz…………

guevara
18 Şubat 2009 - 7:14 pm

Filmin nesi komik? 3 tane espriden başka bişey yok…Saçmalık ötesi…hayatımda izlediğim en komik film diyenler demek ki daha önce film izlememişler hayatlarında..yazık. bu kafayla türk sineması harikalar yaratır…böyle izleyiciler varken..

gökçe
19 Şubat 2009 - 8:15 pm

guevara arkadasa kesınlıkle katılıyorum hıc bı komedı tarafını gormedım komedı fılmı dedıler ızlerken yuzumde bı gulumseme bıle olmadı desem yerıdır her nese cok guzell supper fılm dıyenler bıraz arastırıp baska gercek komedı fılmı ızlesınler bence

PEMBE
27 Şubat 2009 - 11:00 am

ben 2. bölümü izleyemiyorummm. nasıl açabilirim??

yağmur
28 Şubat 2009 - 7:46 am

çok güzel çekimi kötü

ibrahim
04 Mart 2009 - 5:08 pm

ya bunun 2 ıncı bolumu calısmıyor nedır bu ınsanlar slak gıbı kalıyor bolum 1 ızle ee dewamı nerede

fuck
22 Mart 2009 - 10:47 am

film çok güzel ama 2. bölüm nerden acılıo????????????? cevap beklıyorum

fuck
22 Mart 2009 - 10:48 am

okan coçmusun abi yaa bravooo:DDD

pfff
17 Nisan 2009 - 2:17 pm

abi 2. part acılmıo ya bi bakin bi zahmet…

mert
10 Temmuz 2009 - 3:52 am

çok komik ya ama bide 2. bölüm açılsa :(

peacekeeper
18 Şubat 2010 - 5:19 pm

buna filim denir hayatimdaki walaha en guzel filimmmmmi

kaan
29 Ağustos 2011 - 12:52 pm

hahahahahahaha aceyip komik film

Etiketler
Film Kategorileri







online