Yapım: 2009
Tür:Aksiyon,Macera,Komedi
Oyuncular:Yishan Zhang,Jackie Chan,Bing Bai,Ke-Yu Guo
Yönetmen:Ping Jiang



Konusu:16 yasindaki Zhang Yi-shan (Yishan Zhang), Jackie Chan’in ve onun kendine ozgu dovus tarzinin buyuk bir hayranidir Chan ile tanismayi kafasina koyan genc, her yolu dener Onu takip eder, cekimlerine gider, hatta onu gormek icin gorevliyle bile kavga eder.Sonunda hayali gerceklesir ve Kung Fu ustasi ile tanismayi basarir. Jackie Chan, Zhang’e sadece Kung Fu uzerine degil, hayat hakkinda da unutamayacagi dersler verecektir.İyi seyirler…

Digiturk Film Paketi ile Televizyondan Film izle


52,967 kişi izledi Kişi İzlemiş
58 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




ScroLL
17 January 2011 - 8:23 pm

daha filmi izlemedim ama jackie Chan varsa zaten Filim Süperdi şimdiden iyi şeyirler Teşekkürler KraLice ;)

enis
17 January 2011 - 9:31 pm

izlediğim en berbat filim tavsiyem deil çok çocuksu

ByNuvanda
17 January 2011 - 11:43 pm

zaman kaybı(dikkate alın pişman olursunuz)

mesut
18 January 2011 - 12:32 am

16 yasindaki cocugun basindan gecen olayi anlatiyor bekledigimi gibi guzel deyildi 10/4

montreal
18 January 2011 - 1:10 am

,Jackie Chan in en iyi filmi diyebilirim bastan sona heyecan vardi aksiyon ust duzey tavsiye ediyorum 10 uzeri 9

Cihan
18 January 2011 - 3:34 am

Bu adam nasil böyle bir film yapmis anlamadim :S
Sahneler o kadar basit, film o kadar basitki; Dayanmak mümkün degil :S

İsYan
18 January 2011 - 5:27 am

Vay Be Teknolojiye Bak Yorumu YOladım Partlar AÇıldı. :)

ErkAN
18 January 2011 - 6:45 am

g<Üzel bi yapımmm

serhat
18 January 2011 - 8:10 am

siteniz yine mükemmel bir işi alnının akıyla yaptı.Tüm emeği geçen site görevlilerine çok teşekkür ederim.

Film için cidden hiç ama hiç beğenemedim.Boşuna geçen bir zaman dilimi oldu..10 üzerinden 4 anca eder..

efe
18 January 2011 - 8:32 am

cok guzeldıı tavsıye ederım arkadaslar bu adamın hastasıyım yaaa super

dsadasda
18 January 2011 - 9:30 am

Bok Gibi Greksz

dewrim
18 January 2011 - 1:37 pm

anlamadıgım ben son parta kadar Jackie Chani göremedim.ama yinede seyredilir..

xx
18 January 2011 - 4:06 pm

bu ne ya bu ne ya bu ne ya izlediğim en kötü on film arasında yerini aldı

zemherı
18 January 2011 - 4:35 pm

emeklerinize teşekkür ederim ama film çok sıkcıııı hiç tavsiye etmem vakit kaybı

rotanet
18 January 2011 - 6:02 pm

mükemmel

intizam
18 January 2011 - 6:30 pm

eeehh detirten bir film
üstad jackie tarzindan alışık olmadımızz film

Aşkın
18 January 2011 - 7:25 pm

tamamen zaman kaybından ibaret

YüKSeKWoLTaJ
18 January 2011 - 7:48 pm

Güzel Bir Film Sonucunda Genç Arkadaşlara Güzel Örnek Oluyor İntikam bir sonuç değildir.

mybermuda
18 January 2011 - 7:52 pm

saçmalıkların yuğurulması soncu yapılan bir film zannımca yeni bir ceky chen yapıcaklar bu çocuğu ama saçma olmuş

isoo
18 January 2011 - 8:35 pm

flimde türü olarak gecen aksiyon macera ve komediden eser yok orda sanırım bi yanlislik var. zamanı olan izleyebilir izlenmediginde kayp vermez 10/5

katomi
18 January 2011 - 8:56 pm

jackie varsa tabiki izlenir izlememek ayıp oluuuu :))

Cemal
18 January 2011 - 10:34 pm

Chan Yaşlanıyor sanırım :) 3 kez kamerada çıktı film chan i aramaya cıkan bir cocugun başından gecenleri anlatıyor

hakandayım
19 January 2011 - 12:44 am

ceki çen le pek alakalı bi film değil izlerim gülerim diyenler 10 dk anca görünüyo dövüş sahnesi falan yok bi girişte bi de sonda var ama tatmin etmez bence izlemeyin tam bir hayal kırıklığı emeğe saygı <3 <3 <3

mahmut
19 January 2011 - 4:14 am

film hakkkında yorum yapın beyler de ona göre seyrederiz

zafer
19 January 2011 - 5:28 am

siteye teşekkürler ama film 5 para etmez jackıe chan filmin basında ve sonunda gozukuyo o kadar

uyuslu yorum:
19 January 2011 - 8:35 am

bu ne ya belgeselmii_?

MEA
19 January 2011 - 9:04 am

çok iyi değil biraz çocuksu olmuş
genede paylaşım için teşekkürler iyi seyirler..

muhammed
19 January 2011 - 9:29 am

TAvsiye Etmiyorum emğe sayı tabiki ama nerde macera nerde aksion sadece bir çocuğın çektikleri Jackie Chan’le alaksı yok 3-4 defa gorceksiniz ne kung fu oretiyor nede savaşmıyor

shinobi
19 January 2011 - 3:25 pm

bencede zaman kaybı ne aksiyon ne komedi bir malın yaşadıklarını sakin sessizce izliyoruz sonuç sebep ilişkisi bile saçma baştan aşağı kötü bir film tavsiye etmiyorum film zevki olanlara ama aemeğe saygı teşekkürler kralice

buz adam
19 January 2011 - 5:13 pm

saçma sapan bir film 10/3

semih
19 January 2011 - 6:37 pm

ilk partta kaykayla okula gelince ayakkabısı değişiyr chakı chene yakısmayan bi film ama izLenir..

mert
19 January 2011 - 7:01 pm

iyi bir film sayılmaz yinede izlene bilir 10/5.3

hunili
19 January 2011 - 10:43 pm

ilk yorum benden yuppiii :D <:)

Lyke
20 January 2011 - 8:48 am

(:

Tardu
20 January 2011 - 10:15 am

Daha Çok Çocuk filmi gibi

adsf
20 January 2011 - 10:56 am

ne sacma bi filim…………..

vuslat
20 January 2011 - 11:26 am

mükemmel

kemal
20 January 2011 - 1:23 pm

bu ne biçim film yahu

hKn.
20 January 2011 - 6:16 pm

İzleyelim bakalım

akif
21 January 2011 - 3:09 am

chan chan chan kendini rezil etmeyemi cakışıyon :SSS

Pckolik
21 January 2011 - 12:04 pm

10/1 Berbat Ama Emeğe Saygı Teşekkürler

yavuz
21 January 2011 - 3:37 pm

yaa hayatımda gördüğüm en iğrenç flim hele hele sonu yaa çok sıkıcı bir flim kısacası bu filmi yapan boşa para harcamış valla. ÖĞLE DEĞİLMİ ARKADAŞLAR YAA!!!!

cakal
21 January 2011 - 7:49 pm

kısaca bos muhepet..

Mert
22 January 2011 - 4:52 pm

filmde başrol Jackie Chan değilmiş :S film boyunca yok son bölümde çıkıyor.

aynı reyting yapmak için emre aydını dizide 10 dakikalığına göstermek gibi…
yinede izlenebilir.

melsa
23 January 2011 - 3:48 am

tek kelimeyle BERBAT.

arif kaya
24 January 2011 - 7:34 pm

güzel

ali
27 January 2011 - 8:28 am

idare eder

ali
27 January 2011 - 8:29 am

oki

MEHLIKASULTAN
28 January 2011 - 5:42 pm

SANKI SADECE KONUK OYUNCUYMUS GIBIYDI BURDA ARTISTIMIZ. BENCE AKLI BES KARIS HAVADA GENCLERE DERS VERMEK OLMUS FILMIN AMACI. TAHMIN EDERSINIZKI GENCLERIMIZIN AKLI YA FOTBOLLDA YADA MANKEN OLMAKDA. KISACASI KIZLAR POPCU ERKEKLER TOPCU…
SIKICI BIR FILM AMA GEREKLI KONULAR. INSAN KENDI KENDININ KAHRAMANI OLMALI. SU HAYATTA HEPIMIZ YALNIZIZ AMA BIZE BIZDENDE YAKIN RABBIMIZ VARKEN GEREK YOK BASKA KURTARICILAR ARAMAYA. BIR INSANDA HER TURLU DONANIM MEVCUTTUR. AKILDAN DAHA USTUN BIRSEYSE YOKTUR. NE ARARSANIZ KENDINIZDE ARAYINIZ SEVGILER…

arda
06 February 2011 - 7:35 pm

site’niz cok guzel ellerine saglik devamini dillerim!
jacky chan in izlediyim en kotu film i arkadaslar.. zaman kaybi diye yorumliya bilirim. 10/4

kuzey
29 April 2011 - 9:39 pm

hatir icin cekilmis bir film gibi..bu arada ilk yorumumdan sonra diger partlarda calisti.

ENES
04 July 2011 - 10:15 am

ikdefa jacky chan filmini izlerken hiç zefk almadım oyüzde film hiç güzel deildi

Doğan
27 January 2012 - 9:59 pm

Pff ne berbat film yha kesinlikle zaman kaybı .

memo
02 July 2012 - 5:24 am

20101993

memo
02 July 2012 - 5:25 am

cekicen sevdalısi

Engincan
15 August 2012 - 7:11 am

En Berbat Flim

hakan ali
04 September 2012 - 6:24 pm

filmi seyretmek için illa yorum mu yazmak lazım :D

kadircan
10 February 2013 - 6:28 am

bir gün jackie chan ile fotograf çektirmek isterdim

Etiketler