yerli-film

435435435eee.jpg

Görüşü     Nasyonal Sosyalizm
Mesleği     Politikacı, Ressam
Eşi     Eva Anna Paula Hitler
Doğum tarihi     20 Nisan 1889
Doğum yeri     Braunau am Inn, Yukarı Avusturya
Ölüm tarihi     30 Nisan 1945
Ölüm yeri     Berlin, Almanya



Adolf Hitler (d. 20 Nisan 1889, Braunau am Inn, Yukarı Avusturya – ö. 30 Nisan 1945, Berlin, Almanya), 1933 itibari ile Almanya’nın başbakanı ve 1934’den ölümüne kadar Almanya’nın Führer[1] iydi. Nasyonal Sosyalist Alman İşçi Partisi (NSDAP)’nin kurucusu ve başkanıydı.

Hitler, Almanya’da I. Dünya Savaşı sonrasında yaşanan Büyük Buhran’dan güç kazandı. Propaganda ve karizmatik bir dille, alt ve orta tabakanın ekonomik istemlerine ümit veriyordu; bunun yanında da belli bir seviyede nasyonalizm, anti-semitizm ve anti-komünizm de sunuyordu. Ekonominin tekrar kurulması, yeniden silahlandırılmış bir ordu ve totaliter ve faşist bir rejimle; Hitler saldırgan bir dış politika izleyerek Alman “yaşam alanı”nı (Lebensraum) genişletmek amacıyla Polonya’ya saldırdı. Hızlı saldırgan savaş taktikleri ile kurduğu Mihver Devletleri ittifakı Avrupa ve Asya’nın büyük bölümünü istila etti.

ABD’nin II. Dünya Savaşı’na Müttefiklerin tarafında katılımı ve Kızıl Ordu’nun sistematik ilerlemesi ile Alman ordusu gerilemeye başladı. Sovyet güçlerinin 23 Nisan 1945’te Berlin’e girmesi ile III. Reich’in yıkılacağı kesinleşmişti. İstila edilen Berlin’de; Hitler, eşi Eva Hitler[2] [3] ile yeraltı sığınağında[4] 30 Nisan 1945 günü intihar etti. 7 Mayıs 1945’te Alfred Jodl’ın imzaladığı teslim belgesiyle Nazi Almanyası tamamen yok oldu. Nazi’lerin ırkçılığı sonucu 11 ile 14 milyon arasında insan öldürüldü. Bunların arasında [5] Museviler de vardı, ve Holokost olarak tanındı.

Vk.Com



8.203 kişi izledi Kişi İzlemiş
142 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




asi_35
14 Ocak 2009 - 7:49 pm

güel bi belgesel tavsıye ederım zaman kaybı deyil

fatih
14 Ocak 2009 - 8:04 pm

işte bu BÖYLE FİLMLERDİDE YAYINLAYIN.
Y A Ş A S I N H İ T L E R
KAHROLSUN YAHUDİLER
!BİR GÜN BÜTÜN YAHUDİLERİ ÖLDÜRMEDİĞİM İÇİN BANA KÜFREDECEKSİNİZ! ADOL HİTLER

gltkn
14 Ocak 2009 - 10:22 pm

yaakıınnnn hepsini…………:)

tolga
14 Ocak 2009 - 10:26 pm

arşivlik görüntüler.

DidemIslam
14 Ocak 2009 - 11:14 pm

BUNDAN SONRA BENIM ICIN HER YAHUDI BIR HEDEFTIR…..!

sami
15 Ocak 2009 - 3:41 am

2. video çalışmıyo maalesef düzeltilirse sevinirim teşekkürler..
HİTLER in yaptıklarına saygı duymak imkansız ama dahi olduğuna inancım sonsuz vede çok iyi bir ressam olduğuna çok enteresan bir insan biraz araştıran herkez hayret içinde kalır..

owerlords
15 Ocak 2009 - 3:41 am

deccallerden biri olan hitler bu gün israilin resmen örnek aldığı adamdır belgesel iyide olsa kötüde olsa ibretle izleyin

akarme
15 Ocak 2009 - 4:39 am

Helal beee ülen keşke yenilmeseydide yahudilerin hepsini temizleseydi hitllerr helal olsun sana hitler helal olsun laylala layla layy Hay Hitlerrrr:D

ACILI
15 Ocak 2009 - 5:29 am

fatih arkadaşıma katılıyorum hem belgeseli derleyen toparlayana teşşekkürümü bir borç hemde yahudi zihniyetine bir hatırlatma.rabbim lanetini ve gazabını yahudilerin üzerinden eksik emesin…

suleyman mutlu
15 Ocak 2009 - 5:47 am

asıl adı “ich liebe dich deine geseinting zum zelon aufwiedersehn” bu önemli komedide bıyık biçimleri ve aerobik üzerine pek çok tatışmanın yanısırahitler adlı bir yumurcağın renkli maceralarına şahit olacaksınız… küçük hitler bir gün evde tek başına kalınca komşularını tek tek yakmaya başlar… aslında amerikan yapımı eski bir komedi olan ku klux klanın alman kopyası olan bu film başroldeki sevimli yumurcağında etkisi ile orjinalini geçmiş hep birlikte izleyebileceğimiz bir aile komedisi ortaya çıkmıştır…

adamcı
15 Ocak 2009 - 5:48 am

hitleri 2 filmdir savunan tipler onların faşit torunları almanyada ne kadar çok türk öldürdüler solingenide mi unuttun yeni yaşananlarıda mı unuttun yakılan evleridemi unuttun

ah unutan insanlar ah zavallılar

şiddet size geri döner unutmayın

yapılan yanlışları savunup onda pay sahibi olmayın

saygılar

yener
15 Ocak 2009 - 7:15 am

ahh hitler ahh erken gitti bu dünyadan!!!

kral analiz
15 Ocak 2009 - 7:26 am

burda dangalaklar hitleri övüyo ya! bişey okudukları yok ,tv de falan haberleri izliyerek aragazı alıyolar sonrada konuşuyolar yok hitler haklıymış kökünü kazıyıcakmış aslında falan yahudilerin,ulan o gaz odalarına sizi soksalar canlı canlı neyapardınz az okuyan kıt beyinli faşistler! hitlerin biz müslümanlar hakkında neler söyldiğini bi araştırın küçük dilinizi yutarsınız.

Gmkhn
15 Ocak 2009 - 8:40 am

Daha önce kitabınıda okumuştum şimdi belgesilini izledim kitabı ile çok uyumlu olmuş herkese tavsiye ederim.

HITLER
15 Ocak 2009 - 9:17 am

! YASASIN HITLER ! HEPEMIZ ONUN YOLUNA FEDA OLALIM ! HAYDI CILGIN TURKLER YAHUDILERE OLUM PIS YAHUDILER !

armagan
15 Ocak 2009 - 10:39 am

hem savaşa karşı olup hem hitlerin yaptıklarını nasıl desteklersiniz !!! Allah aşkına hitlerin yaptıklarını destekleyici konuşmayın…hiç bi sebeb insanları diri diri yakmayı gerektirmez…kahrolsun israil kahrolsun hitler !!!

skandal
15 Ocak 2009 - 10:44 am

bence filmin zamanlması çok güzel umarım her insanın kendini sorgulaması için bi sebep olur…

sukunet
15 Ocak 2009 - 10:49 am

bütün günahları ve hataları bir yana LANETLENMİŞ YAHUDİLERE YAPTIKLARI İÇİN KENDİSİNİ TEŞEKKÜRLE YADEDİYORUM…DİLERİM LANETLENMİŞ YAHUDİLERİN BİR KEZ DAH BÖYLE BİR GAZABI YAŞADIĞINI GÖRMEYE ÖMRÜMÜZ YETER…

serkan
15 Ocak 2009 - 11:58 am

hitler biliyomuş ta ozamandan işte olanlar ortada

themust
15 Ocak 2009 - 12:41 pm

müthiş bir belgesel. arkadaşlar sacmalıyosunuz ya,şiddete şiddetle cvp veriyorsunuz burada hitleri savunur gibi görünmeniz filistindeki olaydan dolayı rahatlamdır. kandırmayın kendinizi lütfen. 1940lada yahudiler ölüyordu şimdi filistinliler. sonuçta hepsi insan yazık! kuru kuruya bilgisizce ve cahilce( evet cahilce) yorumlar yapıyorsunuz. yaşasın hitlermş,15 milyon insan öldürmüş be adam! şu anda da başka ülkelerdeki insanlar yaşasın israil diyordur ölen fi,listinliler için sizden farkları ver mı. yanlışları savunarak güya kendinizce filistindek,i ölen çocuklardan özür dilemiş oluyorsunuz kendinizi rahatltmak için. bu yazdıklarımı biliyorum bir çoğu anlamayacak…

nightwalker
15 Ocak 2009 - 3:24 pm

yaşasın hitler diyen arkadaşım unutmaki hitler gibiler olsaydı şu an burda sen bu yorumu yapmış olmayacaktın.KAHROLSUN FAŞİZM

alaz
15 Ocak 2009 - 4:42 pm

arkadaşlar salakca konuşmayın..bir ülkenin ilerlemesi için savaş şart.bu çephede olmaz soğuk savaş olur ama şartdır..biz osmanlı torunları savaşa hayır diyemeyiz.bizim kanımızda var savaşmak.biri yazmış onlarda insan diye.yahudileri destekleyen brii türk deildir kanından şüphe ederim.hitler gibi biri bizm başımıza geçecek bir gün atatürk gibi bizde ozaman sadece müslüman ve türk olarak bütün dünyayı öldüreceğiz.çünki o pislikler bunları hakediyoo..cihat hiçbizaman günah deildir öldürdüğn her hristiyan veya yahudi için sevap bile alırsın..

yakamoz
15 Ocak 2009 - 5:33 pm

themust ben seni anlıyorum kardeş haklısın ama ne yalan söyliyim bende nefret ediyorum bu israil den ama karıştırmamak lazım israilliler de birer insan onlarıda aynı Allah yarattı onlara cezalarını en iyi Allah verecektir hitler felan boş beleş

zapatista
15 Ocak 2009 - 5:51 pm

hegelin güzel bi sözü var insanların tarihten anlladıgı tek bi şey var oda hiç bi şey analamadıkları arkadaşlaar hitler sovytler birligine girdiginde ne kadar rus ve yahudi öldğrdğyse okadarda orta asya türkü öldürştür hatta türkleri yahudilerden sonraki aşagılık halklardan saymıştır halkların gelecegi diyalog ve barıştadır siyonizm düşmalıgı ayrıdır yahudi sivilleri ve çocukları öldürmek ayrıdır fazişt bi lider sevilmez zavallılar biraz kitap okuyun kendinizi küçük düşmekten kurtarın başta kuranı kerimi okuyun

brusk
15 Ocak 2009 - 6:24 pm

öldürmediğim her yahudi için bana sitem edeceksiniz.

adolf hitler

halim tuncer
15 Ocak 2009 - 6:34 pm

Adolf HITLER yapmak istediklerini yapmış.Takdir etmek gerekir.Her şeyin bir sebebi vardır…

fatih
15 Ocak 2009 - 6:57 pm

kral analiz adlı maymun bana bak.hiç bişeyden anlamadan konuşma.kesşke hitler senide gaz odasına atsaydıda görseydin. GERZEK

locked7
15 Ocak 2009 - 6:59 pm

slm arkadaslar sitenize ilk defa yazıorumm…yorumları okudum ve yazmaya karar verdim hitler bir katliyam yaptı apo’da,buşh’ta israilde bunda hitleri savunacak bi yan göremiyorum sonucta onlar agaçları kesmediler veya bi hayvan neslini ortadan kaldırmadılar…onlar dünyaya hangi dinden,hangi ırktan,hangi renkten gelmek istedikleri sorulmayan ki bu kimseye sorulmamıstır.. o insanları katlettiler…bu ibret alınacak bi olay demiorum umarım bi kabustur da bir an önce uyanırız…eyyy halkım uyannnnnnnnn

musician
15 Ocak 2009 - 7:03 pm

tüm bölücü,yıkıcı ve parçalayıcı harekatlara lanet olsun en başta amerika emperyalizmi,hitler faşizmi israil in yaptığı soykırım,pkk nın şerefsizliği insanlık dışıdır. savaşarak hiç birşey çözülemez

locked7
15 Ocak 2009 - 7:05 pm

BU ARADA SİTE YÖNETİCİLERİ SİZE Bİ FİLM TAVSİYE EDECEM…PRİMAL FEAR (İLK KORKU)MÜTHİŞ Bİ FİLMDİR BULABİLİRSENİZ COK SEVİNİRİM…

halil
15 Ocak 2009 - 7:14 pm

bu dünyada savaşan öldüren kimse haklı değildir

DertGecesi
15 Ocak 2009 - 7:14 pm

Bencede saçmalamışsınız kim olursa olsun hiçbirinsan bu şekilde ölümü haketmez bunun hiç bir dindede yeri yokdur bu işi yapan kişilerinde yatacak yeri yokdur milliyetçilik vatanseverlik güzel bir şeydir fakat bir yıkım ordusu hazırlayıp dünyadaki herkesi yoketmek insanların yapmaması gereken birşeydir şeytani bir düşüncedir

armagan
15 Ocak 2009 - 7:47 pm

themust çok tşkr ederim yazdıklarından dolayı…yaşasın hitler diyen arkadaş yurt dışına gidersen esir kamplarını bi gez ondan sonra tekrar yaşasın diyebiliyo musun bi bakalım!!!

Kartal
15 Ocak 2009 - 8:38 pm

hitler kahrolsun israil kahrolsun araplar kahrolsun yaşasın ey Türk halkı

devrim
16 Ocak 2009 - 8:23 am

dertgecesi ne katiliyorum hic bir canli bunlari heketmez

devrim
16 Ocak 2009 - 8:32 am

bunlar oldukca sacmalamislár valla kuru kalabaliktan baska bi sey degil gelmisler hintleri ovuyolar

MiLLiYetÇi
16 Ocak 2009 - 8:36 am

Faşizmi savunanlar yada faşizm den etkilenenler burda artistliğin anlamı yok milliyetçilikle faşizmi birbirine karıştırmayın okuyun öyle gelin burda durup ta hitleri savunmayın türk ırkına yapılan şeyler görmeden okumadan hitleri savunmayın kaç tane türk öldü almanya gayrimeşru şekilde kim öldürdü faşist beyinler öldürdü yani hitleri idol olarak alan aman gençleri uyanın özünüze dönün

şahit
16 Ocak 2009 - 9:09 am

avrupalılar yahudileri kendilerinden uzak olsunlar diye orta doğuya gönderdiler. geri gelmesinler diye her yardımı yapıyorlar herşeye göz yumuyorlar şimdide yahudiler kendilerine yapılanı başkalarına yapıyorlar.

bilipte, görüpte tepki vermeyen yapmış kadar sorumludur.

ama yahudi lobisi gerçekten çok güçlü, Türkiyede bile…

deportivo
16 Ocak 2009 - 10:28 am

Savaşırken hepsi hitlerin yanındaydı bağlılık yeminleri ediyorlardı savaş suçlusu aranırken hepsi köpek olmuşlar suçlu hitlerdi diyorlar.Savaş dili dini ne olursa olsun hiç bir taraf için iyi olmuş denemez.

kral analiz
16 Ocak 2009 - 10:52 am

ya bu çok övdüğünüz hitler şebeğini rusyada gördük,komünistler bu komik bıyıklı şerefsize öyle bi tokat yapıştırdıki stalingrad da neye uğradığını şaşırdı zırtopoz:) korkak tavuk intihar etti sıkışınca en ufak bir çatışmaya girmedn siktirolupgitti dünyadan,işkenceden yana değilim ama bana canlı vericeklerdi hitleri,yanıma stalini de alır o güzelim bıyıklarını tektek yolardım gercekten.

HASAN
16 Ocak 2009 - 1:40 pm

Birgün tüm yahudileri öldürmediğim için bana küfredeceksiniz …

ADOLF HİTLER….

cracker
16 Ocak 2009 - 2:08 pm

Adolf Hitleri yahudi düşmanı olduğunu zanneden arkadaşlara sesleniyorum: Aslında evet yahudi düşmanı ama onu o makama getirende siyonist yani yahudiler. Sebebi ise zamanında yahudiler avrupa’da çok dağılmışlardı. Yahudileri biraraya getirmek için yahudi liderleri yani siyonistler hr türlü yolu denediler ama başaramadılar. Son olarak Adolf Hitler’i başa getirerek yahudi soykırımını amaç uğrunda kullandılar. Böylelikle avrupa’da barınamayacağını anlayan yahudiler 1945’li yıllarda Filistin topraklarına dönmek zorunda kaldılar.(Yani kutsal topraklar). Şu andaki Filistin’deki soykırımın en sorumlularından birisi Adolf Hitler’dir denebilir. Eğer böyle birisi olmasaydı belkide yahudiler azınlık hale gelip zamanında benliklerini yitirirlerdi…..

Radres108
16 Ocak 2009 - 3:49 pm

BİR GÜN BÜTÜN YAHUDİLERİ ÖLDÜRMEDİĞİM İÇİN BANA KÜFREDECEKSİNİZ! ADOL HİTLER !!!!!!!!!!!!!!!!

ankarali
16 Ocak 2009 - 7:04 pm

arkadaslar bir isiyaparken niyet onemlidir ALLAH RIZASI olmadan dunyanin en iyi isini bile yapsaniz
bostur
hitler yahudileri katletti.dogru yahudiler lanetlenmis
bir irktir.peygamber efendimizi zehirleyende yahudi bir kadindir.
fakat hitler serefsizide cok buyuk bir ATEISTTIR.
YORUM YAPARKEN BUNLARI BILEREK YAPIN.
SAYGILARIMLA

lewott
16 Ocak 2009 - 7:05 pm

Bir insan öldürmek tüm insanlığı öldürmektir. bu nerden biliyor musunun peki ? inançlarınızı sorgulayın ve kararınızı verin.

uygar70
16 Ocak 2009 - 7:28 pm

çok yakın tarihte böylesi bir vahşete maruz kalmış bir ırk bugün aynı vahşeti başka bir ırka kendisi yapıyor… bu belgeseldeki dehşet içindeki çocuk yüzleriyle bugün filistinde vahşeti yaşayan çocuk yüzleri tıpatıp aynı… o günden hiçbir pay çıkaramayacak kadar beyinsiz israil yöneticileri neden lanetlenmiş bir ırk olduklarını hala anlamamakta ısrar edeceklermi… unutmasınlar cehennem onlara sonsuz azabı tattırmak için sabırla bekliyor… ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM.

Fucker hitler
16 Ocak 2009 - 8:15 pm

İnsan sadece insan olduğu için değerlidir.
Hitleride Dünya ya ve insanlara verdiği zararlardan dolayı nazileri de alayınıda …..a.q
Böyle bir insanlık ayıbı daha doğrusu insan bile denemez o a.q çocuklarına .
Bu dünyanın öteki yanı da var ….

kıta
16 Ocak 2009 - 9:54 pm

arkadaşların dikkatine;anlaşılıyorki adınız(nik) her ne olursa olsun belli ki sizi ilim değil,tarihte yerlerini çürümüş zavalılar olarak anılacak marx,hitler gibi değersiz, en yakınları tarafın dan bile terkedilmiş ve unutulmuş adamların sevgi ve nefretinizi biçimlendirmesine izin vermeyin.İnsan özellikle de mü’min bir adamın ferseti bile bu adamlardan daha değerlidir.Bilakis bizim dostumuz veya düşmanımızı ancak
bizim yaradıcımız belirleyebilir.Bu minvalde ALLAH ın dilediği gibi iman etmedikleri müddetçe hassaten önce yahudiler ve sonra hristiyanlar bizim dostumuz olamazlar.Adolf meselesi bir zalimin,diğer zalim ile def-idir.Bu müslüman eliyle gerçekleşirse o zaman zafer olur.KISACA BU İŞ LİYAKAT İLE OLUR.Gerçekleri görüp ALLAH’a DÖNDÜĞÜMÜZ GÜN zalimin azabı,mazlumun ahı biter.VESSELAM.

nt
17 Ocak 2009 - 1:20 am

ülkenin tüm gerizekalıları buraya mı toplandınız birkaç arkadaş hariç..
mantığınız ve cehaleteniz gerçekten gülünç acıyorum halinize biraz okuyunda öğreninde öyle yorum yapın ot bile dha faydalıdır bu dünya için zamanında fotosentez yapıp oksijen sağlıyordur ya siz neyden bahsettiğinizi bilmiyorsunuz.
israili kınıyor ayağına adolf hitleri ve faşizmi(siz bu kelimlerin anlamını bilmezsiniz ama doğanızda var) övenleri kınıyorum…..

sertali
17 Ocak 2009 - 5:10 am

keşke elin değmişken tüm yahudileri gebertseydin adolf hitler. kahrolsun tüm yahudiler………………

darwin
17 Ocak 2009 - 7:43 am

yakın çevreme hep söylerim… bu adam işini yarım bırakmasaydı bütün dünya çok daha güzel olurdu

NSTP
17 Ocak 2009 - 1:19 pm

Heil Hitler!Nasyonal Sosyalist Türkiye Partisi bu belgeseli sonuna kadar desteklemektedir!
Kahrolsun Siyonist Amerika ve Yandaş İsrail!
TEK MİLLET TEK BAYRAK TEK DİL TEK IRK TEK GÜÇ!!!
Biz viyanayı kuşattık,Hitler esir etti!
Unutmayın Almanlar yüzyıllar öncesinden beri Türklerle hep ittifak olmuştur.Almanyadaki türkler zulüm görebilir,türkiyedeki almanlar gasp ve tecavüze uğrayabilir.Kişilerin kendi hataları bir ülkeye mal edilemez!
Yahudiler tarihinden ders almalı ve filistinden çekilmedilir!
-NASYONEL SOSYALİST TÜRKİYE GENÇLİĞİ-
ve bir daha…
-HEIL HITLER!

hatice
17 Ocak 2009 - 7:09 pm

Harika bir çalşma olmuş. Ses ve görüntü kalitesi süper. Mutlaka izlenmeli ve insanlık dışı olaylardan ibret alınmalı. Ama daha çok İsraile izletilmeli.

Atasev
18 Ocak 2009 - 12:26 am

Tercüme hatalarindan dolayi daha fazla tahammül edemeyecegim. Böyle birsey olamaz, yermibes yildir Almanya´da yasiyorum, anadilim gibi Almanca konusurum müsadenizle bu tesbiti yapayim. Mein Kamfp; Benim Kavgam degil (Mücadelem) demektir

terman
18 Ocak 2009 - 3:38 pm

arkadaslar yer yüzünde en zalim ırklar mogolar-ruslar-kazaklarve almanlar diye tahmin edeiyorum allaha şükür kurulusu mö 204 lere dayanan şanlı türk ordusunun mensubuyum ve tarihimizdede böyle katliyamlara yer olmadıgını gururla izledim… bu utanclık abidesini kınıyor ve insanlık adına nir insan olarak utndıgımı beyen ediyorum…

terman
18 Ocak 2009 - 3:47 pm

yorumlar berbat temennimiz herşeyin insana yakısır şekilde olması hiç bir insan ırkından düşüncesinden ve dininden dolayı yargılanmamalı siz yahudi dogsaydınız yada alman müslümanmı türk mü olurdunuz…sıcak yerden soba basında kestane kavurmak kolay.BİR İNSANINI ORTALAM ÖMRÜ 65 YIL ADAMCA YASASIN BESLENSIN CALISSIN İŞ BULSUN VE COCUKLARINI YETİŞTİRİP İNANCINA UYGUN HİÇ BİR CANLIYA ZARAR VERMEDEN ŞU ÜÇGÜNLÜK DÜNYADA UCUP GİTSİN …HZ MUHANMED-YUNUS EMRE İSLAM DİNİ NERDE KALDI BUNLAR…LÜTFEN SAÇMALAMAYIN O YAHUDİLERDEN YADA O FİLİSTİNLİLERDEN BİRİ OLAMK İSTERMİYDİNİZ SORUYORUMM?????????

ufuk
18 Ocak 2009 - 3:58 pm

nazi düşmanı demek yahudi veya yahudi dostu demektir bu yorumlardan sonrada kimin ne olduğunu gördük.

Yahudi insan ırkları arasında en lanetlisidir kitabımızdada bu belirtilir.

Nasıl ki zararlı haşeratları öldürmenin bir günahı yoksa yahudileri öldürmeninde yoktur çünkü zararlıdırlar.

ufuk
18 Ocak 2009 - 4:00 pm

hitler ateist olabilir ama bunları allah için değil insanlık için yapmıştır dikkatinizi cekerim ;) kara cahil cok aramızda anlaşılan.

ahmet
18 Ocak 2009 - 4:48 pm

beyler yakında 3. dünya şavacı baslıyıcak ve bu önüne gecilemiyecek bir şavaş olucak bunun önderligi abd yapıcagını ve destekcisi olacak israil düşünüyorum ve biz türkler olara bu safhada şavaşırsak eger ki kanımızın sonuna kadar korumalı ve bu gıbı katlınlara göz önüne alarak bir başıma gelmesın diye bırbırımıze sıkı tutunmalıyı ve demelıyızkı ben kurtdum ben aleviyim ben çerkez yada suni ama aynı bayrak aynı toprak olarak baska dusunmemk ve bızım lıderımz tek saygı duyucagımız
mustafa kemal atatürk
dıyerek ılerlemelıyız

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

metin
18 Ocak 2009 - 7:07 pm

hitlerin öldürdügü yahudiler avrupali yahudilerdi.tarihdeki ilk musevi devleti olan hazarlari iyi arastirin 800 sene yasamis bu devlet.dogu avrupada kurulmus bu devlet.yikildiktan sonra bu yahudi kökenli türkler avrupanin icine yayilmislar.polanya,litvanya,almanya.büyük olasilikla öldürdükleri bu yahudilerin türk olma ihtimali büyük.bugün almanyaya baktiginizda almanmyadaki yahudilerin(büyük olasilikla türk musevileri)ve su andaki orda bulunan türklerin karakterislik özellikleri birebir uyuyor.hitlerin yahudili toplumunu kristalgecede 1938 9 subat aksami 1 gecede toplamislardir.sebep alman toplum yasantisina uyum göstermedikleri icin.ayni oyun simdi burdaki türk toplumuna oynaniyor.

asdgerqd
18 Ocak 2009 - 7:58 pm

hitler büyük bir siyasi ve askeri dehadır.
diğer yandan despot bir katildir.
nasıl içimiz filistinde ölen masum çocuklara acıyorsa açlıktan hastalıktan bombalardan ölen yahudi çocuklarada acımak zorundadır, acımıyorsa kusura bakmayın insan değilsiniz.
din dil ırk ayrımı yapılmaksızın çocuk çocuktur.
bugün israil, keşke bütün yahudileri öldürseydi dediğiniz çok sevdiğiniz hitlerin öcünü müslümanlardan çıkarmaya çalışmaktadır..
aklımızı başımıza toplayıp oyunlara gelmeyelim.

kral analiz
19 Ocak 2009 - 10:52 am

BİRGÜN BÜTÜN HİTLER HAYRANI FAŞİSTLERİ ÖLDÜRMEDİĞİM İÇİN BANA KÜFREDECEKSİNİZ–KRAL ANALİZ—-YEAAAA KOPTA GEEEEL

ufuk
19 Ocak 2009 - 6:08 pm

çocuk diyorsunuz ölüyorsa acımalı diyorsunuz KATILMIYORUM.

Size çok güzel bir hikaye anlatayım;

Birgün Azrail(a.s) bir yere gidiyor temizliğe neyse bir bakıyor yerde bir yavrucak figan feryat ağlıyor ama Azrail(a.s) onunda canını almalıdır fakat kıyamıyor ve sonra Allah(sav) a gidiyor ve diyor ki;

– Ey Allahım (sav) bırakta bu yavrucak yaşasın onun canını almıyayım.

Allah(sav) diyor ki sen bilirsin.

böylelikle o yavrucak kurtuluyor.

Yine bir gün Azrail(a.s) Allah(sav) a diyor ki;

-yüce rabbim falanca yerde zalim bir hükümdar varmış izin ver onun canını alayım.

Allah(sav) diyor ki;

-ya Azrail hani bir yavrucak vardı yardım edip onu kurtardığın işte o yavrucak bu zalimdir.

Burdan anlıyacağımız şey hiçbirşey sebepsiz değildir.

lewott
19 Ocak 2009 - 7:13 pm

Schindler’s List, Pianist, Life is Beautiful bazı insanlar için farklı bakış açısı yaratabilecek filimler. (İnsanlar için)

yahudi
20 Ocak 2009 - 9:57 am

BEN BİR YAHUDİYİM TÜRKİYEDE YAŞIYORUM AİLEM YAHUDİ BEN İYİ BİR İNSANIM KİMSEYE KÖTÜLÜK ETMEM FİLİSTİNİN YANINDAYIM AMA SİZ BENİ NİYE ÖLDÜRMEK İSTİYOSUNUZ SALK MISNIZ İSLAMDAMI İYİ İNSAN ÖLDÜRÜLSÜN YAZIO

essizblue06
20 Ocak 2009 - 11:16 am

bence hepiniz saçmalıyosunuz şu bu ne farkeder iyi insanlar yaşasın vahşetler son bulsun bırakın ırkçılığı milliyetçiliği çağdaş uygarlık düzeyinde yaşamak dileğiylee……

Arşivci
20 Ocak 2009 - 12:00 pm

Ellerine sağlık zaman zman böle insanlar doğmalı ingiliz amerikalı ve yahudileri ortadan kaldırmalıki dunya yaşanabilir bir yer olmalı mel gibson ve bu tarz yapımlar yapan herkesin eline sağlık.

Refik ŞANLI
20 Ocak 2009 - 5:24 pm

böyle kafa tasçı yorumları yazmışsınız da hitler yaşasaydı da kanınızda yahudilik çıksaydı hitler sizin ailenizdeki insanları öldürseydi nasıl olurdu bir düşünün. Kan, ırk diye kavramlar bilim dışıdır, hepimizin atası aynıdır, kötülük yapmak ırkla belli olmaz, israilin yaptığı binlerce masum yahudiye yüklenmesin. Umarım o yorumu yazanlar birazcık empati yapabilirler. Hitler gibi bir maşayı örnek alacak kadar akıl yoksunu değilsinizdir herhalde. Tüm ırklardan haksız yere öldürülen herkesin acısını içimde taşıyorum…

kral analiz
20 Ocak 2009 - 5:27 pm

yahudi, bir müslüman olarak seni kutluyorum ve yanındayım,ya burdaki arkadaşlara bakma bunlar cahil hiçbirinin kitap okuduğunu sanmıyorum, sıfır kilometre gelmiş sıfır kilometre gidicek bunlar,takmışlar bir islam ve türk üstünlüğüne kaptırmış gidiyolar,kardeşim neyin üstün senin dön bi bak arkana, türklük diyosan yıllarca fakir ezilmiş bir ruh hali içindesin,fiziki olarak bakarsanda(hani siz faşistler kafatasçısınız fiziğede bakarsınız ya)tıknaz kısa boylu avrupalının yanında azbeslenmiş bi görüntü içindesin.islamiyet diyosan,birbirini böyle satan bi topluluk bulamassın arabistan kuveyt suriye ne yaptı gazze katliamında.sonuç olarak bırakın biz üstünüz, şu lanetlenmiş ırk,bu bilmemne halk zırvalarını.uyanın koca millet işsiz aç,çocuklarınızda aç kalıcaklar büyük ihtimalle,sosyalizmi araştır benimse ve kurtuluşun olsun,seni uyutmalarına izin verme milliyetçilik ümmetcilik gibi kavramlarla,sömürtme kendini–KRAL ANALİZ—KOOPTAAA GEEEL

mewmet
20 Ocak 2009 - 6:16 pm

ARKADAŞLAR BU BELGESEL ÖNEMLİ BİR YAPIT ,YAKIN ÇAĞIMIZIN KARANLIK ZAMANINA IŞIK TUTUYOR.BEN ÇOK BEĞENDİM.SİTEYE TEŞEKKÜR
(AYRICA ; HERŞEYİN BİR SEBEBİ VAR, HAYIRLI OLAN BUYMUŞ, SİZ SANIYORMUSUNUZ HİTLER YIKILMASAYDI BİZE DOKUNMAYACAK, SÖMÜRGECİLİK ACI OLMAYACAK DİYE, O ZAMAN AKILLI OLMAZSINIZ., ÖTE YANDAN HİTLER AVRUPADAKİ 5-7 MİLYON YAHUDİYİ ÖLDÜRTMESE ŞUANKİ AVRUPA TAM BİR YAHUDİ MERKEZİ OLACAKTI Kİ BU DÜNYA İÇİN İYİ BİR ŞEY DEĞİLDİ..SON OLARAK O ZAMANLAR ANA VATANI OLMAYAN YAHUDİLER NE HİKMETSE 2NCİ DÜNYA SAVAŞINDA MAZLUM OLUP SONRA KUTSAL TOPRAKLARINA BU SAYEDE GİTTİLER,VE DEVLET OLDURLAR.TIPKI AMERİKANIN KEŞFİNDE IYNADIKLARI ROL GİBİ.AMA BİZ BOŞUNA KOUŞMAYALIM GEÇEN GEÇMİŞ.BELGESEL ÇOK GÜZELDİ.TEŞEKKÜRLER TEKRAR.

prenses
20 Ocak 2009 - 7:45 pm

Savaş güzeldir.bir seyin yokolusu yeni bir dogus gerektirir ve bu sayede ekonomi beslenir kriz ortadan kalkar… Adolfu severim adam farklı bir acıdan bakıyor dünyaya tüm gelmiş gecmiş liderlerin Atatürkün bile sehit ettigi binlerce insan yokmu herkes amacına ulasmakta özgürdür… bunu yapabilmek bile marifet bizim gibi gizli rumuzlarla yorum yapıp çığırtması kolay çık amacını gercekleştir ister as ister kes ister tatlı dille nasıl yapabiliyorsan..? bir amacı yoketmeden yeni amacların önünü açamazsın dinletemez itaat ettiremezsin..

yalom
20 Ocak 2009 - 8:15 pm

Bak ibret al yere düşen yaprağa, oda bir zamanlar tepeden bakardı toprağa……..

yalom
20 Ocak 2009 - 8:35 pm

sizlere bir kötü birde iyi haberim var,,,, 1. si tanrı yok,,,,, 2. si ona ihtiyacımız yok….. zaten olsa bile onun bize ihtiyacı yok…..!!!!!!
ÇÜNKÜ BENİM NAMAZ KILIP ORUÇ TUTMAMIN ONA BİR FAYDASI YOK……..
BİLMEM ANLATABİLDİMMİ………

şah
20 Ocak 2009 - 11:16 pm

hepiniz kara cahilsiniz sznle aynı ülkede yaşamak zorunda olduğumdan utanç duyuyorum. yahudilerden nefret ederdim yaptığı zulümden ama şu yorumlara bakarak yahudilerden bin kat daha tehlkelisnz örümcek kafalılar.siz müslümansanız ben allahsızım….!!!!

NSTP(NASYONEL SOSYALİST TÜRKİYE PARTİSİ)
21 Ocak 2009 - 8:22 am

kral analiz adlı arkadaş birşeyden haberi olmayan sosyalizm sempatisi olan Türk tarihini bilmeyen ve bundan utanan bir kişiliktir.Türkler tarihi boyunca aç ve fakir değildi,şimdilerde aç ve fakir buda Siyonist AKP hükümetinden kaynaklanmaktadır.AKP-ABD-İSRAİL üçgeni sen ve senin gibi insanları yetiştirir cünkü salak ve İQ’su düşük olan insan ne tarihini bilir nede 2 kelam eder…
İçimizdeki yahudi sempatizanlarını barındırmayalım,kovalım yada yaşamlarına son verelim.
Barış,Savaş ile kazanılır!

Adolf Hitlerin,Gazi Mustafa Kemal Paşa hakkında bir sözü=
”Mustafa Kemal ; bir millet, bütün vasıtalarından mahrum edilse dahi, kendini kurtaracak vasıtaları yaratabileceğini ispat eden adamdır.”

ADOLF HİTLER

ve bir kez daha…
-HEIL HITLER!

Ziya Yilmazer
21 Ocak 2009 - 1:57 pm

Şu seyrettiği belgeselden bile bir bok anlamayan zavallılaradır sözüm. Siz ne aşşağalık, ne dangalak ne gerizekalı tiplersinizki bu pislik herifi ve pislik yandaşlarını savunuyorsunuz.

SİZİN GİBİLERLE AYNI HAVAYI SOLUDUĞUM İÇİN KENDİMDEN UTANIYORUM.

Şu an İsrail’in Filistin’e yaptıklarını da kesinlikle bir insanlık suçu olarak görüyorum.

Ama şunu iyi biliyorum ki HAYATTA EN KUTSAL OLAN İNSAN HAYATIDIR.

Geri zekalı sefiller…

kral analiz
22 Ocak 2009 - 1:38 pm

NSTP adlı süzme faşist arkadaşım, ben yazımda yıllarca aç ve sefil demişim türklük için dikkat edersen,mesela 100 yıl için yıllarca ifadesi kullanılabilir yani çokca yıl anlamında.eeee sen en son 100 yılına bak ac değilmisin açsın fakirsin borç batağına girmişsin üretemiyosun yani sizin dediğiniz gibi üstün bir yanımızı göremiyorum,siz faşistler bu ülkede ne zaman bir işçi hakkını arasa devlet tarafından önlerine sürüldünüz,bir öğrenci nezaman hakkını arasa devlet tarafından önlerine sürüldünüz,devletin aşağılık piyonlarısınız, abd nin ve işbirlikçilerinin en büyük silahı sizlersiniz siz milliyetcilersiniz.ama bir gün o yüce sakallının(MARX)dedikleri hüküm sürücek bu diyarlarda,halk devletinden korkmuyucak,devlet halkından korkucak,sizin gibi devlete tapanları hitler faşisti gibi kara bir son bekliyor hazırlıklı olun–KRAL ANALİZ–KOOPTAA GEEEEL

crazy_49
23 Ocak 2009 - 8:43 am

tüm arkadaslar haklı bir yerde ama hitler pisliğin tekiydi yahudilere yaptiklarini bir düsünün günde kaç kisiyi firana atip kaç kisiyi gaz odalarında zehirleyip öldürmüs bir düsünün ama adolf hitler simdi yasasaydi o israildeki yahudileri yakması için elimden gelen herseyi yapardım (kahrolsun faşizm)

Nasyonal Sosyalist
23 Ocak 2009 - 5:23 pm

EMİNİM TEMBELLİK EDİP YORUM UZUN DİYE OKUMIYCAKSINIZ,AMA OKUYUNDA GERÇEKLERİ GÖRÜN!

Ben bir NAZİYİM ama burda ne Nazizmden nede onun karşıt görüşünden anlayan bir yorum okuyamadım.

Bırakın bu hümanist ayaklarını,yahudi’ler bir avuç millet ama parayla her yere hükmediyor.Eğer Filistine saldıran TÜRKİYE olsaydı anında bize tüm dünya saldırırdı.Neden ? Çünkü aramızda hala bazı kör cahiller,beyni yıkanmış ahmaklar ”tüm insanlar kardeştir” diyor,bırakın bu saçmalıkları! Yahudiler birbirlerini nasıl da kolluyorlar ve her yere saldırıyorlar!

Türkiye’nin bunu yapması lazım işte, Diğer ırktan olanları asimile ederek TEK DEVLET , TEK IRK , TEK LİDER politikasını benimsemesi lazım.

Bugün 4 büyük aileden 2si yahudi(sabancı,koc,zorlu vb ama isim vermiycem) Adamlar ufak ufak topraklarımızı satın alıyorlar,yakında doğunun tamamnı satın alıcaklar nerdeyse sonra yarın birgün savaş çıksa ordan geçmek istesek adamlar tapusu bizim geçirmiyoruz diycekler.DÜNYANIN EN PİSLİK VE TEHLİKELİ IRKI YAHUDİLERDİR VE ÖLDÜRÜLMELİLER!

ayrıca ERMENİLERDEN ÖZÜR DİLEMEKTE NE OLUYOR ? keşke soykırım yapsaydık.

Bu işler yavaş yavas olur zaten birden olmaz.
birkaç sene sonra Ermeni özürü kabul edilecek.E kabul edilince ne olacak?
-Özür demek tazminat ödemek demek
-Tazminat ödemek demek toprak istedi demek,yani tazminat verirsek toprakta vermiş olucaz.

UYANIN ARKADAŞLAR UYANIN GÖRÜN BU GERÇEKLERİ!!!

daha ayrıntılı bilgi isteyen: http://www.benimblog.com/turknazibirligi/35997/

nurullah
23 Ocak 2009 - 7:43 pm

bu gün ben-i israil’in yaptığı zulüm yüzünden kimsenin türk toplumunun hitlere sevgi duyduğu için suçlamaya hakkı yok.
eğer suçlanması gereken varsa oda israil ve onunla ynı mantığa sahip siyonist yahudilerdir.

dünyanın yüreğine kan ve nefret ektiniz. soysuz köpekler

anti semitizm farklıdır anti siyonizm farklıdır.

dinini yaşayan museviye sözümüz yok ancak bu katliami destekleyen herkese bir sözümüz var.
ve ülkemde yaşayıpta benim insanıma geri zekalı diyen sosysuz yahudi.

benim halkımı suçlayacağına git bu katliama destek veren israil’in %95’ini suçla

soysuz köpek sizi almanların elinden kurtardığımz güne lanet olsun ki bizlerin başına bela oldunuz.

öyle ya Kuran-ı kerimde yazıyor zaten ONLARKİ ALLAH’IN LANETLEDİĞİ IRKTIR VE ONLAR HER ZAMAN İHANET EDER.

ve hitlere sempati duyanlar. adolf hitlerde bir yahudiydi. Ve yahudi soykırımı bir yalandan ibarat 2. dünya savaşında yaşanan olay soykırım değil İSRAİL’in kurulabilmesi için yapılan bir tehcirdi.

Ve sen soysuz yahudi yerin geniş rahat rahat konuşuyorsun. unutma bir gün bu milletin ilmiği senin boynuna geçer ve o laflarını teker teker bir yerine sokar

aşşağılık yaratık.
Size insan demekten utanıyorum

ess
24 Ocak 2009 - 3:04 pm

ONU BUNU BIRAKIN ALLAH KÖTÜYE FIRSAT VERMESİN HELEDE KAVİMLERİN EN LANETLİSİ OLAN YAHUDİLERE…

fahri
25 Ocak 2009 - 10:07 pm

herkess hitlere helal olsun keşke daha fazla yahudi öldüreydi büyük hitler dıyor yanlız belgesel iyi izlemdediler sanırım hitler kendine karşı olan herkesi öldürüyodu yani bu faşistler (naziler) şayet sovyetler birlini de istila etseydi sanırım hedef türkiye olacakdı istanbulll olacakdı bence helal olsun hitler degil helal olsun stalin ve sovyetler ordusu demek daha ii olurrr herkes gibi bende kahrolsun israil ve yahudiler diyorummmmmm

NSTP
26 Ocak 2009 - 6:00 pm

kral analiz adlı boş komünist arkadaşım,şunu unutma Türkler eskiden beri devletini kutsal saydıgı için kolay kolay yıkılmamıştır.Kutgu-devlet yani kutsal devlet dünyanın baska hic bir toplumunda yapılmamıstır o yüzdende hicbiri basarılı olamamıstır.
Sosyalizmin hic bir zaman güclü,kalıcı bir sistem olmadıgı ap acık ortadadır,asıl aç olan onlar yıkılan bölünen onlar,Bir ülkenin başarılı olması icin faşizm gereklidir.Bugün çin nası kalkınıyorsa bunun tek sebebi faşizmdir,unutmaki Çin komünist sisteme gecmiş ancak fakirlik,aclık vs hastalıklar komünizmi yenmiş onun yerine diktatör rejimi gelmiştir bu sayedede ülke ekonomisi son 10 yılda yükselmektedir…

En iyi Yahudi ölü olanıdır…Aramızda varsa toplum içinde dışlayalım,dövelim,hayatlarına son verelim…!

TEK LİDER TEK BAYRAK TEK DİL TEK DEVLET…

Ve bir kez daha!!!
-HEIL HITLER!!!

kenan
27 Ocak 2009 - 12:54 am

yüce allah cc hitlerin belasını vermiş yahudilerin ve çocukları öldüren herkesin belasını versin

….AAAMİİİNN……

mayhoni
27 Ocak 2009 - 7:46 am

Tarihte bir cok millet katledildi ama bir tek hitlerin katliamına hiç bir tepkim ve karşı bir görüşüm olmadı cünkü o insan bugünleri görmüştü..

mottah
27 Ocak 2009 - 7:19 pm

Bütün Yahudilerin allah belasını versin.

YAŞASIN FAŞİZM VE ADOLF HITLER!!!

kral analiz
28 Ocak 2009 - 1:57 pm

başta nstp omak üzere diğer faşist arkadaşlar,hayatımda ilk defa böyle bişey görüyorum yani ne biliyim en kral ülkücü bile biz faşist değiliz leen derdi bugüne kadar,amma gel görki bugün burada maşallah bütün millet biz faşistis diyo resmen,kanım dondu söylüyecek bişey bulamıyorum,son olarak diyeceğim, kafam girsin size evet kafam girsin(burdaki kafayı yanlış anlamayın yani beyin olarak diyorum düşünce yani) ,ki benim düşüncelerime sahip olun sizde doğru yolu komünizmi secin,bide son olarak bi filimi hatırlatarak veda ediyorum size.filim kibar feyzo.replik:faşo nedemek ağam? cevap:puşt gibin ibne gibin bişey——bunu ben söylemiyorum ha filimde izlemişsinizdir.hadi baaaay.–KRAL ANALİZ—KOOOOPTAAA GEEEEL

SeRKaN
29 Ocak 2009 - 12:59 am

10 numara bir başyapıt…Mutlaka izlenmeli…Teşekkürler site çalışanları….

ESİN
29 Ocak 2009 - 12:24 pm

YAŞASIN adolf hitler yaşasın onun askerleri

burcu
29 Ocak 2009 - 12:25 pm

ADOLF HİTLER SENİ SAYGIYLA ANIYORUZ .LANET OLSUN SANA İSRAİL KAHROL

MEHMET
29 Ocak 2009 - 12:27 pm

koministmiş burda ne işin var defol kübaya burası kominizim sistemi ile yönetilmiyor.geri zekalı insan rusya ,çin ayvayı yedi sen hala neyi savunuyorsun gerzek

erol
30 Ocak 2009 - 1:22 am

lnn ne helan olsun tabi bize bi zararı yok koy gitsin aynılarının size yapıldıgını farzedin. hemen yahudileri katletti helal helal. arkadaşlar biz türküz böyle şeyleri desteklememiz yanlış. almanya bile gecmişinden utanc duyor bizim bundan guru duymamız yanlıl.

ercüment
30 Ocak 2009 - 6:02 am

hitler yahudilerin ozamanlar dünyanın başına bela olacagını anlamış ama yeni dünyanın besledigi israyil bu gücegetrilmiştir simdiden sonra israyile yahudilrte aynı seyleri yapmak hayaldir şünki bizden bile güclü bir ülke olmuştur

delismail
31 Ocak 2009 - 1:14 am

o hitlerin de. onu destekleyenlerinde. onun gibi olanlarında. onu savunanlarında birgün cehennemde çatır çatır yanışını hepimiz görecez. Allah inşallah bir daha böyle bir acıyı kimseye yaşatmaz. insanım insana yaptığını inanın cehennemde zebani yapmaz. bu kadar pislik olunur. insanlığımdan utandım. Allah hepimizi ıslah etsin inşallah.

beyhan
03 Şubat 2009 - 1:19 pm

hepimiz insanız yorumları okumaktan utandım doğrusu bu kadar acımasız olaylar yaşanırken müslümanlık sevgi demektir merhamet demektir savaş olmasın insanlar ölmesin hep kıyametten bahsediyorlar filistin de yaşananlar asıl kıyametimiz odur yahudi müslüman diye ayımayın yahudilere yapılan işkenceler insanlık utancıdır filistinde de öyle müslümansan düşmanlık kin nefret besleme üzül yazıklar olsun

Volkan
03 Şubat 2009 - 1:29 pm

Belgeseli izlerken kanım dondu diyebilirim. Büyük trajedi ve vahşet. Hitlerin büyük devlet adamlığının dışında kendi sonunu hazırlayan faşist ideolojisinin kurbanı milyonlarca masum insan ve asker… Çok acı…

Cehalet kanımıza işlemiş ki, yorumları okurken belgeseli izlerken düştüğüm şoku yaşadım.
Hitlerin yapmış olduğu insanlık dışı mücadeleyi (sözde kavgayı)filistin olaylarıyla bağdaştırıp futursuzca yorum yapan insanlarla aynı ülkede yaşadığıma inanamıyorum.

Filistindeki olayları kabullenmek olası değildir. Ancak yahudi düşmanlığı yapmak bize zarardan başka birşey getirmeyecektir.

KESKİNSİ
03 Şubat 2009 - 8:15 pm

kuban olduğum allahın bile lanetlediği, kendi öz peygamberini katlden bir topluma bunlar az bile kalır…emin olunki güçleri yeterse ,bu yahudi ırkı yeryüzünde kendilerinden başka hiç bir insan topluluğu bırakmaz…

waffen.ss
04 Şubat 2009 - 1:29 pm

ülkemizdeki teröristler tek ırkatan gelmiyor,filistindende geliyor.Hitlerin yahudileri öldürmesinin nedeni kendi ülkesinde bir yahudi topluluğunun oluşmaması için. çünkü oluşursa ilerde özgürlüklerini,ek para,güzel ev,nazi olmayan vs bi almanya isteyecekler. nazi,nasyonal sosyalist demektir. yani nazi alman demek değildir. kendi ülkesinde kendi ülkesinin toprakların doğmamış ve ırkı doğru düzgün olmayan insanların yaşamamasını isteyenlerdir. Hitler dünyanın önde gelen karizmatik liderlerinden biridir. nasıl Atatürk’ümüz öyleyse o da öyledir. eğer bir ülkede bağımsızlık,huzur istiyorsan o ülkede bi kesimin kanının çıkması şarttır. erdoğanın israil başkanına söylediği sözlerde gelecek zamanda iktidarda kalmasını sağlayacaktır. çünkü insanlar akpnin saçma bişey olduğunu anladı ve foyası meydana çıktı ve adam insanların acıdığı şeyin üstüne gitti ve böyle cahil kafalar ona yeniden oy verecektir. Kendinize gelin biraz! siz Türksünüz Türk! ne filistinli ne yahudi! sizin düşünmeniz gereken insanlar bizim askerlerimiz! hanginiz askerlerimiz şehit düştüğünde atvde o kanı bozuk ibrahim tatlısesin programında şehit ailelerine yardım mesajı attınız veya atv böyle bi aktivite yaptı. ama elin teröristine gelince herkez yardım atmayı biliyor. neymiş çocukları öldürüyorlarmışta bilmem neymiş. sen Türkiyede orospu çocugu pkklının çocugunu ailesini karısını öldürmezsen,o polislere taş atan orospu cocukları veletleri öldürmezsen onlar 10 yıl sonra çıkar daha seni vurur! bunu anlıyacak kafa çok az kaldı insanlarımızda. anca acıma duygusunu geliştirsin. lanet olsun sizin gibi Türklere. Atatürkümün kemikleri sızlıyodur şimdi..Türk olmak, Osmanlı’nın borcunu ödemektir. Hovarda babanın borçla yaşayan evladı gibi. Kosova’da ve Bosna’da, Batı Trakya’da ve Makedonya’da bilmem kaç asır geçmişte kalan meselelerin hesabını vermektir.Türk olmak Kıbrıs’ta, Hocalı’da, Anadolu’da ve Balkanlar’da soykırıma uğrayıp, yapmadığın soykırımla suçlanmaktır. Türk olmak faşist olmaktır, vatanına, yurduna, tarihine sahip çıktığınca. Türk olmak demokrat ve çağdaş olmaktır, vatanına, yurduna, tarihine sahip çıkmadığınca. Türkiye,Türklerindir. bu,bu kadar basit. lanet olsun israilede filistinede. sonuna kadar ilk Atatürk’ümün sonra Hitler’in arkasındayım. ” Bir gün daha fazla yahudi öldürmediğim için bana küfredeceksiniz. ” SİEG HEİL

gökhan
05 Şubat 2009 - 5:56 pm

waffen.ss sen ne tırışka bi admmıssın ya,ulan yazını okudum gülmekten altıma zıçtım,yav bi git yav bi git………….türk olmak demokrat olmak çağdaş olmaktır,türk olmak faşist olmaktır…………puuuhaaaa denyoooo ulan kurtarın bu ülkeyi bu embesillerden yokmu bi yetkili .

violoniste
11 Şubat 2009 - 3:00 pm

Hitler,hitabet sanatının yaşamış en usta kişiliği olarak tarihe geçmiştir.Kitle ikna yöntemiyle kitle imha planını başarıyla gerçekleştirmiştir.sadece yahudileri değil avrupanın farklı ırklardaki birçok bölgesinden milyonlarca kişiyi katletmiştir.ırk üstünlüğü ile ilgili tıbbi düşünceleri şaşılacak derece delicedir.liderlik vasıfları tartışılır ancak milyonları uzun yıllar peşinde sürüklemiş,kendi hayalperest fikirlerini koca bir ulusa dikte etmeyi başarmıştır ki tarihte böyle kişilerin sayısı bir elin parmaklarını geçmez…evet tüm liderler halklarını savaşa,ölüme seve seve gitmeleri için etkiler ancak böylesi saçma ideolojiler üzerine başlayan bir savaşa onca askeri bağlamak üstün bir zekanın ürünüdür.Hitler kesinlikle çılgın bir zekaya sahiptir,o zekayı savaş değilde barış için kullanmış olsaydı belki bugün çok farklı bir şekilde anılıyor olurdu…ancak ne kadar acıki,gaz odaları,fırınlar,korkunç kamplar,ölüm kokan tren nakliyatları,denek olarak kullanılan çocuklar,açlıktan iskelete dönmüş insanlar,uzun yıllar unutulamayacak işkenceler…burda dikkat edilmesi gereken nokta yahudilerin öldürülmesinden çok ırkı ne olursa olsun savaşın en vahşi en ahlaksızca yöntemlerle siviller üzerindeki izleridir…savaş uluslar için her daim zorunlu olabilir,biz böylesi bir savaş görmediğimiz için tarihteki en şanslı nesiliz…savaşın kaçınılmaz olması mümkün olabilir ancak yinede bir ahlakı olmalıdır,savaş,askerlerin işidir,siviller buna maruz kalmamalıdırlar.tarihte bunun en acı örneği 2. dünya savaşıdır.günümüzün olayları yada israilin filistine yaptıkları veya amerikanın global emperyalizmi geçmişte yaşanmış böylesi bir dehşeti haklı çıkaramaz,burdaki hiçbir yorumu kınamam ancak hepimiz yahudi olarak doğabilirdik.bu seçim bize ait değil…yada yahudi olmasakta o kamplarda kucağımızda bebeklerimizle gaz odasına girip son nefesimize kadar yavrumuza yalan dolu gelecek öyküleri anlatabilirdik,taa ki kucağımızdaki yavru bizi duyamayıncaya kadar…sonuç olarak ırkı ne olursa olsun kundaktaki bir yavrunun gaz odasında öldürülüp yakılması ve saçlarından bebek kazağı,yumuşak derisinden sigara tabakası-ki bunlar yapıldı-yapılması hiçbir ahlaka,ırka,ideolojiye yada inanca sığmaz.hitler layığınca öldü ve tarih oldu ama ne yazıkki tarihten ders almayan insanlar aynı vahşi fikirleri bugün bile savunabiliyorlar…Atatürk ten bahseden arkadaş,sadece sana bir sözüm var…Atatürk ün tarihe geçen en önemli sözlerinden birini yazmak istiyorum sana…belki o zaman yukarda izlediğin hayalperest deliyle Atamızı aynı cümle içinde kullanmaman gerektiğini kavrarsın…her daim,YURTTA BARIŞ DÜNYADA BARIŞ….herkese saygılar…

mustafa
13 Şubat 2009 - 5:12 pm

SİTE YÖNETİCİLERİNE SESLENIYORUMM LÜTFEN BİRAZ DAHA BELGESEL EKLEYİNN FİLMDEN SIKILIR INSAN AMA BELGESEL OYLE DEĞİLL!!!!HEPSİNİ İZLEDİMM :)

psi
13 Şubat 2009 - 5:50 pm

Kemancı;Tebrik ederim,güzel bir yazı.
Arkasında bir ruh var…

serkan halaç
13 Şubat 2009 - 7:59 pm

tarihi gerçekler, keşke daha çok insana ulaşabilsede herkes yakın tarihi ondan bundan değilde bizzat kaynaklardan ögrenebilse,toplum olarak okumuyoruz,kavgam her şeyi güneş gibi aydınlatmış

ozgur
15 Şubat 2009 - 10:00 pm

öncelikle türkiyede mevcut böylesi gençlerin bilimden insanlıktan,vicdandan insani olan herşeyden uzak bir düşünceye sahip oluşu ve yapılan yorumlardan bunlardı ülkeyi vicdanla ilimle cağdaşlıkla tanıştıracak dedirtecek derecede ürküden ve yarına dair bizi düşündüren bir tabloyla karsılastım.ey milligi her nesneye ve her sey seye yapıştıran milli egitimin degerli ögretmenleri böyle bir nesilin yazılarını okurken ürkmedinizmi? hersye düşman.herkesi düşman güren,ırkcılık yarışında 1.,vicdan yarışında sonuncu olan bu neslin bize atatürke ve milletimize ve insanlıga ne verecegini sordunuzmu kendinize acaba? tarih toplum bilgisinden uzak,bilimsel düşünceden kopuk yetişen bu yahudileri düşman,avrupayı düşman abde yi düşman,kürtleri düşman.alevileri düşman güren bu anlayışla cennet ülkemize hiç bir zaman barış adalet sevgi aşk romantizm gelmeyecek.ölüm savaş acı kan gözyası ve yuvası yıklımış aileler kalacak geriye.bence milli egitim bu sitedeye göz atmalı bu insanın kanını donduran düşüncelere, iman adına allah adına ölümü çagıranlara.savaş isteyenlere,iğren insan bile olmayan bazı gerizekalılara acilen rehebilite edici bir program hazırlamalıdır.yosa böyle yetişen bir nesil,milliyetçi ümmetçi dinci düşünceler türkiyeyi 70 yıl dır yünetiyor. bize verdikleri bol düşmanlı bir ülke,insanlık ailesi içinden karnını bile doyuramayan ,katillerin serefli, vatanını sevenlerin hayin ilan edildigi bir ülke, ergenekoncuların, ölüm timleriyle sokakata kendi insanına bile acımayan bir devlet yaratılmadımı? yazık ya sizler de kendinize genc mi diyorsunuz. genc demek ask sevgi yasatan demek tir. sizden dydugklarım ise ölüm borularından cıkan melodiler yazık.atatürkün ülkesine bakın hele

hasan
19 Şubat 2009 - 6:11 am

bu belgesel bir ibrettir yazık bunca insana
o gün yahudi sade ce imge idi ama bunların yanında binlerce demiyeceğim milyonlarca mualif yani fasist olmayan alman ve diğir insanlar öldürülmüştür
yahudiler sadece göstermelik.

BURHAN
20 Şubat 2009 - 6:18 pm

ARKADASLAR YAZIK!!! BOYLE DUSUNMEYIN…. YAKISMAZ BIZLERE BOYLE DUSUNMEK..BIZ KI SAVUNMASIZ INSANLARA BU KADAR ACIMASIZ OLAMAYIZ..SONUCTA OLENLER (NE KADAR SEVMESEK TE) YAHUDIDE OLSA INSAN.. ONLARIN YERINDE BIZDE OLABILIRDIK.EGER ALMANYA VE CEVRESINDE YAHUDILER YERINE MUSLUMANLAR OLSAYDI EMIN OLUN AYNI SEYLER MUSLUMANLARA OLURDU.. HITLERI OVMEYELIM ..SONUCTA ADAMIN DIGER IRKLAR HAKKINDA GORUSLERI BELLI..

Bozkurt
20 Şubat 2009 - 9:53 pm

Serefsiz hainler. Adam olun lan. Cakal enikleri, madem Türkiye´yi sevmiyorsunuz Defollllunnn. Asagilik kokusmus kanlilar, Köpek bile yedigi canaga etmez…

asimelek
25 Şubat 2009 - 1:05 pm

Lütfen mantıklı davranın biraz..hitlerin yaptıgını destekliyor olmanız demek şuan yahudilerin yaptığını desteklemektir.şunu unutmayın ki sebebsiz yere cana kastetmek HARAM kılınmıştır bu yahudi de olsa, hristiyan da olsa.allah’ın verdiği canı allah almaya kabildir.insanoğlu haddini bilmek durumundadır hitler kim oluyor da insanları kesip biçmek ona düşüyor.ve sizde filistini desteklemek adı altında hitlerden taraf oluyorsunuz.yazık..

maniac
26 Şubat 2009 - 1:12 am

psikopat ve şizofren birisinin iktadara gelişinin ve cahil halkın yoğun propaganda altında yavaş yavaş tıpkı kendisi gibi psikopat kitleler haline getirilmesinin acı öyküsü.Dünyanın yaşamış olduğu bunca savaşa,akan onca kana,ödenen bedellere,yaşanan tecrübelere rağmen, sene 2008 de hala cehalet ve psikopatlığın etkili olması beni üzmektedir.

maniac
28 Şubat 2009 - 3:20 am

abi bazılarınız ciddimi acaba??şimdi bu psikopat ve şizofren herifi savunanlar mı var aranızda.silkelenin ve kendinize gelin…orada siz,anneniz babanız,sevdiğiniz birisi veya çocuğunuz olabilirdi bıre cahiller,bıra empati yoksunu insanlar.işte şuan filistinde olanlar sizin gibi hastalıklı düşünceye sahip insanlar tarafından gerçekleştiriliyor.hitler bunu yaptı diye bütün almanlar kötü değildir.zira bu günkü filistinde yapılan zulümden tüm yahudilerin sorumlu olmadığı gibi.mutlaka onların arasındada vardır bu duruma karşı çıkanlar.ama ruh hastası bir kesimde vardır.tıpkı sizler gibi.ne farkı varki sizin hitlerden,hitlerin şuanki zulmü gerçekleştiren yahudilerden yada hastalıklı yahudilerin sizlerden.birde saçma sapan dinle bağdaştıran örnekler vermiş bazıları.ufuk nickli arkadaş gibi.söylediklerinden bunlar lanetli hepsini öldürün gibi bişey çıkıyor anlattığı hikayeden.kardeşim sen şu hikaye kısmını bırakta kuranı oku;)islam tarihini oku;)peygamber efendimizin savaştakı tavırlarını oku;)türklerin örfünü,savaşta bile davranışlarını araştır;)yazıklar olsun sizin gibi insanlara…

asimelek
02 Mart 2009 - 10:44 am

maniac’a kesinlikle katılıyorum.lütfen hitleri savunan arkadaşlar,Peygamberimizin insanlara karşı gösterdiği tutumu bir araştın.O’nun hayatını okuyun,bir yahudinin cenazesinde bile ayaga kalkma nedenini bir araştırın,sizin yaptıgınızın müslümanlıkla,dinle hiçbir ilgisi yok.düpedüz ırkçılık yapıyorsunuz..

wishihadangel
02 Mart 2009 - 6:15 pm

saçma bir insan ya sadece yahudileri sevmediigmden yahudileri soykırıma ugrattıgı için biraz ii etmiş diebiliyorum ama diger insanları ve polonyayı yerle bir ettigini gorunce yuh diyorum işgal ettigi yerleri neden boole bi yagmaya uratmış ne gerek varmış 2. bir cengiz han gibi bi insan cengiz han bile hitlerden daha saygındır daha şereflidir bence ama neyse tarihden anladıgım kadar bu adam sadece kendi hırsı için insaları kullanan bi psikopattan ruh hastasıdsndan baska bişi deil yanındakiler hitlerin yanında guvendigi için deil korktugu için durdugu besbelli bişi demiyorum

arman aslan
03 Mart 2009 - 3:18 pm

NSTP ve benzeri Fasist gürühlara yanit!
söyleyecegim o ki, Nazizmi savunarak ne kadar iNSAN oldugunuz gün gibi ortada. NAZI Fasist Diktatörlügü ne kadar bir insanlik sucuysa bugün Israil Devletinin Filistinlileri katlemeside o kadar suctur.. siddeti kim destekliyorsa onun insanlik onuru sorgulanmali.. bu tip irkci fasistler derhal bir psikologa gözükmeli. Almanyada yasiyorum ve her gün Irkci ve fasist saldirilara veya eylemlere maruz kaliyoruz. bugün Afrikalilara, Türklere, italyanlara yapilan saldirilar aslinda insanliga yapilmis saldiridir ve bu saldirilarin destekcisi olan NSTP gibi güruhlar kendi irkina dahi yapilmis bu saldirilari desteklemekte.. yani solingende,potsdamda yakilan türk ailelerine hangi yüzle ne yaniti verebilecek merak ediyorum..Koministleri kücümseyenler icin söyleyecegim oki, sovyetler birligi olmasaydi avrupa tam bir Kan-Gölüne cevirilecekti..Sizlere genc bir SOVYET SAVASCISININ yazdigi bir eseri öneriyorum;”MOSKOVA ÖNLERINDE” veya “SENI HALK ADINA ÖLÜME MAHKUM EDIYORUM” bu eserleri okuyun, tüyleriniz diken diken olacaktir..Beyinleri uyusmus zavalli Fasistler, sizlerle ideolojik tartismaya girmeyecegim, cünkü sizin savundugunuz anlayisin hicbir politik yani yoktur.. sizler sadece ruh hastasisiniz!!! ne EMPERYALIZMIN BUHRANLARINDAN ve PAYLASIM SAVASINDAN, ne DIYALEKTIK MATERYALIZMDEN, nede Kendi ülkenizin JEOPOLITIK ve SOSYO-EKONOMIK yapisinin ANALIZINI yapamazsiniz anlamazsiniz.. Anladiginiz tek dil insanlari kölelestirmek ve TEK-TIP insan yaratmak!! Ülkemiz ve Dünya cesit cesit Renklere sahiptir, tek tip ve tek renk istemiyoruz… renkler bizim zenginligimizdir!!
Kahrolsun FASIZM!!
KAHROLSUN EMPERYALIZM!!
KAHROLSUN SIYONIZM!!
ve tüm insanligi, ilerici, ve devrimci düsünenleri saygiyla selamliyorum.

Hic Kimse
07 Mart 2009 - 4:45 pm

ICINDE KIN VE NEFRET BESLEMEYE BASLAYAN KIMSE…
IYILIKTEN,SEVGIDEN VE INSANLIKTAN UZAKLASMAYA BASLAYAN KISIDIR!

waffen.ss
07 Mart 2009 - 5:06 pm

asimelek,gerçek Türk’ler islamiyetten önceki Türklerdir. peygamber zamanında Türkler şamanizm inancının islamiyet inancıyla örtüşmesi üzerine islamiyete inanmışlardır. Türk’leri ortadan başlatma başından başlat. İskit (Saka) Türk’lerinden başlat. otur birde onları oku. ha öyleyse osmanlıdan girelim o zamanda Kanunilerimiz,Sultan Selimlerimiz bütün dünyaya hükmetmişler. nasıl olmuş bu? kan dökerek. neden yıkıldı? feth ettikleri topraklardaki kanı bozuklara hoşgörü politikası izlediler ve din,eğitim,çocuk yetiştirme vs. serbest bıraktılar. sonra onlar büyüyüp Osmanlı’nın o muazzam büyük topraklarında her tarafta isyan çıkardılar biz özgürüz burası bizim toprağımız bilmem ne. onları o duruma getiren Osmanlı devletiydi ama. suç onlardaydı. ya sürseydin yada öldürseydin ve oraya Türk insanını yerleştirseydin bunların olma olasılığı azalırdı. Şu zamana kadar güçlü,güçsüzü ezmiştir ve şimdide öyle. siz hümanistçiliği bırakın bize sıra geliyor. sizin gibi kanı bozuklar ve şerefsiz göçmenler nasıl dedeleri savaş çıkınca tırsıp topraklarından kaçıp bu ülkeye gelip burda torunlarını büyüttüyse şimdide o herifler yani göçmen gibi ve onlara benzeyen kanı bozuk korkaklar götü sıkışıp bu ülkedende göç edecek ve geriye 3-5 adam kalacak.açın gözünüzü açın,ülke elden gidiyor..zamanında bütün dünyaya hükmetmiş adamların torunlarıyız biz bu kadar ezik olmamalıydık. bu kadar hain,kanıbozuk,şerefsiz bizim ülkemize nerden geldi.. ülke elden gidiyor.. ve son olarak,gerizekalı gökhan üstteki yazımı doğru düzgün oku ayraçlara dikkat et okuduğunu anlamaya çalış seni gidi kanı bozuk cahil.

sansolye
08 Mart 2009 - 9:11 pm

yahudiler ülkelerin içine giren birer parazit gibi o ülkenin özkaynaklaından beslenir ve o ülkeleri kültürel ve ahlaki bir yozlaştırmaya başlarlar ve bunun için führer in komutanlarından birinin dediği gibi ‘evinizin içinde gördğünüz bir fareyi size zarar vereceğini bile bile eviniz de tutarmısınız yoksa onu zehirlermisiniz…

baygarson
09 Mart 2009 - 7:09 pm

arkadaşım bırakalım gavurlar birbirini yesinler onları ne sevin ne de savunun tamam hitleri savunamayız ama yahudilere de acıyamayız aynı suçu kendileri işliyor keşke o zaman kökleri geçseydi

barış
11 Mart 2009 - 8:59 am

çok güzel bir belgesel tarihi, savaşı ve faşizmin pisliklerini görmek açısından mutlak izlenmeli .

hala yahudi veya diğer insanlar yani insan olanların görüntülerini izleyip ona ölüm buna ölüm diyen gerizekalılar var burada . 50 milyon insan öldü hala saçma sapan şeyler yazıp fasitleri övüyorlar. bu zihniyetinizin sonu hitlerin sonudur umarım aynı şeyler yaşanmaz bir daha .

BytameR
11 Mart 2009 - 8:19 pm

Saygı, Sevgi, Hoşgörü

Can
14 Mart 2009 - 12:32 pm

yahudiler kötü hitler kötü felan bunları boşverinde orada kameramanın anlatmak istediği en büyük noktayı farketmemişsiniz demekki………Oradaki cocuklar !! toplama kampında 4-5 yaşında kafasına silah dayamıslar öldürücekler tam o anın resmi insan ne düşünür acaba yada o cocuk ne düşünür bu gerçekten igrenc bişi

führer
15 Mart 2009 - 11:10 am

adolf hıtler tanrının dunyaya bır armaganıdırrrrrr oo tanrının yeryuzundekı kılıcıdırrrrr.. sıeg heıl heıl hıtler

maniac
19 Mart 2009 - 11:34 pm

waffen iyiki tarihçi değilsin kardeşim.bencede olmamalısın:Dyav kardeşim bahsettiğin hoşgörü politikası sayesinde osmanlı devleti bir imparatorluk olmuş ve uzun süreler hüküm sürmüş.osmanlının çöküşü milliyetçilik akımlarının ortaya çıkmasıyla başlamıştır.buda bir çok ulusu içinde barındıran imparatorluklar için kaçınılmaz sondu.(senin anlayacağın dille söyleyeyim birileri çıktı bu kanı bozuk türkleri keselim,güçlü olalım,yakalım yıkalım,birlikte yaşamayalım,neden yaşayalımki bunların kanı bozuk gibi sorular sordu kendine ve osmanlıdan koptular.bu kopuşla birlikte bazıları sürünmekte ve sürünmeyenlerin sürünmeside çok yakındır)konumuza dönmek gerekirse,osmanlı bu akıma en fazla direnmiş imparatorlukturki bu senin beğenmediğin hoşgörü politikası sayesindedir.fatihten,kanuniden,yavuzdan,atatürkten dahamı iyi biliyorsunda neyin ne olduğunu burada ahkam kesiyorsun..allah senin zihniyetini güzelim ülkemden uzak eylesin…şu hitlerinde korku haricinde peşinden gidenlerin ıq su mutlaka 50 den aşağıdır…;)

hacknazi
26 Mart 2009 - 3:10 pm

arkadaşlar tabiki hitlerin yaptığı doğru birşey değil ama o yahudilerin ileride büyük bela olacağını anlayıncayaptığı şey haklı gibi geliyor hitlerin asıl amacı alman ırkını yükseltmek ve uygun mertebeye getirmek atatürkte bunuyapmadımı?türkleri en uygun mertebeye getirmek için tdk yı kurdurmadımı veya türk parasını koruma kanunu çıkarmadımı bu inkilapların hepsi türk ırkını yücelmek değilmidir?
arkadaşlar ATATÜRK ve HİTLERin birçok aynı yönleri vardır
örnek ATATÜRK ün babası rıza efendide gümrük memuru
HİTLER in babası alois hitlerde gümrük memuru
ATATÜRK te iyibir siyasetçi
HİTLER de iyi bir siyasetçi
ŞİMDİ SORUYORUM? EĞER HİTLER DİKDATÖR OLSAYDI BİR IRKI YÜCELTMEK İÇİN DİĞER BİR IRKI KATLETMEDİ

HECKAR89@HOTMAİL.COM

Schneider Akın
07 Nisan 2009 - 11:42 am

sa ben öncelikle almanyadan katılıyorum gzl bir belgesel fkt insanlarda farklı bakış acıları yaratabilir Düsünün alman okulları Alman tarihinde nazileri anlatmıyorlar yasak Onun Almanyası 12 yıl sürdü fakat 12 yıl botunca 50 milyon insan öldürdü düsünün bir adamın kavgası yüzünden ölen 50 milyon insan

Schneider Akın
07 Nisan 2009 - 11:46 am

hack nazi bir seyi unuttun
Hitler KATİL

ATATÜRK merhametli
bu iki sey cok seyi deistirir
Bi düsünelim diyelimki Hitler Savası aldı
Bize saldırmayacakmıydı sanıyorsunuz
Milli Mücadeleden cıkmıs yeni bir devlet ülkeyi alması 3 haftasını alır
Türkiyenin savasa girmemesini istemesinin sebebi daha cok kisiyle savasmak istememesidir

maniac
15 Nisan 2009 - 3:07 am

hitlerle atatürkü kıyaslamayı bırakın aklınızdan bile geçirmeyin.ikisinin babasıda gümrük memuruymuş.vay anasına ne büyük benzerlik.bütün gümrük memurlarının çocukları kendinizle gurur duyabilirsiniz atatürkle büyük benzerliğiniz var.aaa çok büyük bir benzerlik daha atayla hitler arasında ikisininde 2 tane gözü var hemde ikisininkide renkli.çok benzer yönleri var maşşallah.sen şu belgeselde izlediğim egosu fazla şiştiğinden şizofreni hastalığına bürünmüş canavarla atayı benzeştiriyorsan atatürkü hiç tanıyamamışsın aslanım…

Blacklotus
17 Nisan 2009 - 9:57 am

Cok Saglam bi belgesel…

soyak
22 Nisan 2009 - 9:19 pm

daha belgeselı ızlemedım ama buna benzer bır cok belgesel seyrettım hıtlerı oven zıhnıyete gercekden cok karsıyım cahıllıgın bır gostergesı yahudılerı bende sevmıyorum ama hıtler zıhnıyetı bızım vatandaslarımızın evlerını fırsatını bulsalar 1 dakkada atese verırler bunuda unutmayın hıtlerın gucu yetseydı turkıyeyede saldırırdı merak etmeyın allahdan uzakdık ve gucumuz her zamankı gıbı yerındeydı turklerle kımse savasmayı goze alamaz atalarımızın ruhu sadolsun bız sanlı bır mılletın torunlarıyız

cagdas
07 Mayıs 2009 - 10:25 pm

hitleri savunan adam katildir şerefsizdir namussuzdur.müslümanım diye geçinir bide kalkıp hitleri savunur.ne biçim bir millet olduk be..Atatürk’ü karıştıran salaklar laflarına dikkat etsin!!

cagdas
07 Mayıs 2009 - 10:31 pm

yahudilerin bir ülkeye girip kaynaklarını ele geçirdiğinden falan bahsettmiş biri geçirtme kardeşim kafanı kullan adam zorlamı geçiriyo. bende sevmem yahudileri ama ülkemi sevdiğim için sevmem. dinleri kendilerine beni ilgilendirmez.

Lantz
11 Mayıs 2009 - 1:30 pm

Führer gerçek bir daha idi…

Hakkında çok fazla atılıp tutuldu…

Bu belgesel son derece “yanlı” bir belgesel…

İngilizlerin, Rusların, Amerikalıların katliamından niçin bahsedilmiyor? …

Partizan savaşlarından… Tamamen sivil kitlenin hedef alındığı Dresden, Hamburg bombardımanlarından? …

Ve bu tip sivil kitleye yönelik operasyonların altında imzası bulunan Roosvelt ve Churchill’den? …

Bir çok yalan ve yanlış var üstelik.

Belgeselde gösterilen yerlerin çoğu ölü yakma evidir. Yani kramatoryum… Ve kramatoryumlar bugün dahi mevcuttur…

Rusya’ya karşı yapılan harekatı anlatan kısımda da resmen komünizm propagandası yapılmış…

Alman askerini Rusya’da öldüren komünist kurşunları değil, dondurucu soğuktur… Tank ve diğer motorlu araçların tamamına yakını arızalanmış ve Almanya’nın pek çok cephede savaşmasından ötürü, artık askerlere mühimmat gelemez olmuştur… Alman askrlerinin bir çoğu bu yüzden teslim olmak zorunda kalmıştır…

Burada, Gross-Deutchland Piyade Alayı ve SS-Das Reich birliklerini özellikle selâmlıyorum…

Savaşın en başından, en sonuna kadar hiç durmaksızın savaşmışlardı…

Kim ne derse desin, Wehrmacht tüm zamanların en disiplinli ve en güçlü ordularından biriydi…

88!

yazık
03 Haziran 2009 - 1:08 pm

Bu belgeselin okullarda ibret olması amacı ile gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum.Bu savaşı ve yapılan katliyamı olumlu bulan arkadaşları da anlamakta güçlük çekiyorum.Hitlerin burada yaptıkları remen insanlık dışı bir vahşettir.İnsanlığın olmadığı bir olayda yahudi veya müslüman olmanın ne anlamı vardır sizlere sorarım.

çalışan kafa
05 Haziran 2009 - 7:00 pm

yha siz kafayımı yediniz yha ! saçma sapan konuşmayın..hangi apdal bu şerefsizi destekler ??!! hele bi tanesi diyoki ” BİR KEZ DAH BÖYLE BİR GAZABI YAŞADIĞINI GÖRMEYE ÖMRÜMÜZ YETER…” bende diyorum ki inş sende o gaz odalarında olursunda neler olcanı anlarsın..
gerçekten bazı kişiler hiç düşünmeden yorum yapıyo…önce biraz kafanızı kulanın sonra yorum yapın.!
kim olursa olsun hiç bi zaman böle bi işkenceyi haketmiyo..inş Alah bi daha böle bi yaratığı yaratmaz..ve hiç bi milet böle şeylere maruz kalmaz..
gerçekten bbu hitler gibi düşünenleri ŞİDETLE KINIYORUM !!

eralan07
30 Haziran 2009 - 1:26 pm

arkadaşlar biraz insan olun lütfen, ister yahudi olsun ister alman savunmasız ve suçsuz bir insan asla öldürülemez. biz türk halkı olarak savunmasıza silah dogrultmayiz, dogrultanında karşısında oluruz. hitler bir canidir, rabbim bir daha böyle bir insanı dünyaya getirmesin.

mummy
10 Eylül 2009 - 9:33 pm

tek uzucu olan yahudi antipatisinin, nazi sempatisini dogurmasi, buda almanyada yasamaya calismis milyonlarca yari-Turk (almanci) soydaslarimiza buyuk saygisizlik. Milliyetci olalim ama kendimiz bir yol belirleyelim baskasini taklite gerek yok.

GOKHAN
08 Ekim 2009 - 3:54 am

LANTZ kardesım cok guzel yazmıssın.ÖNDERİMİZ MUSTAFA KEMEAL ATATÜRKDEN sonra 2. büyük devlet adamıdır.Bu arada bu almanları anlamak mümkün degıl nasıl oluyorda boyle bır adamdan utanc duyuoyorlar..

umut
25 Ekim 2009 - 2:18 pm

Arkadaslar lütfen cahilce yorumlar yapmayalım.Hitler bir yahudidir.hiç almana benzer yanı varmı.bir araştırın lütfen..yahudilerin bir kısmını katlederek filistin topraklarında toplanılmasını ve bir milli ruh oluşması için bunları yapmıştır.masonların önemli adamlarından biridir.

sassa
17 Temmuz 2010 - 11:16 pm

ÇOK YAŞA H İ T L E R !!!

şakir
27 Eylül 2010 - 10:30 am

bayın olmayın

FüHrEr
11 Eylül 2011 - 7:42 am

arkadaşlar Hitler benim önderim liderim ama ne O nde O’nun yanındakiler yahudi düşmanı değildi belirli bi amaç için toplandılar ve yahudileri yaktılar iyi bi şekilde araştırın ölen ve yakılan yahudiler Türk’tü yani asimile olmuş Hazar Türkleriydi. Museviydi hepsi ve asilik edip Hitler’in dediğini yapmadı ve yanmayı hakettiler. “Umut”un söyledikleri doğru Hitler safkan bir yahudiydi ve almanda değildi herşey vaadedilmiş toprakların başkenti olan kudüsü yahudiliğe kazandırmak için yapılmış bir göz boyama elinizin altında net var bi bakın yahudiler kudüse ne zaman yerleşmeye başlamış…

diren
30 Kasım 2011 - 7:25 pm

hay hitler

...
19 Ocak 2013 - 3:42 pm

henüz filmi izlemedim sadece eskide olsa yorumlarınızı okudum ve görüyorum ki gerçekten “insan” olduğunu unutmussunuz. insan öldürmek sizin söylediğiniz kadar basit bir şey değildir. ırk, din vs fark ettirmez bunların hiç biri insan olmadan var olamayacak şeyler ve hiç biri atan bir kalpten daha önemli değil. iyi bir amaca hizmet etse bile -ki ettiğini düşünmüyorum- insan öldürmenin bırakın binlercesini bir insanı öldürmek bile kendi içindeki insanlığı öldürmek demektir. siz bir katliamı bu kadar kolay destekliyorsanız kusura bakmayın insan olmayı bırakalı çok olmuş koyuna dönüşmüşsünüz. kitap okumanıza bile gerek yok beyninizi kullanmanız yeterli. bunu bile yapamıyorsanız diyecek söz yok. sadece sizden rica edebilirim insanlığınızla düşünün öyle karar verin

Etiketler
Film Kategorileri