IMDB Puanı: 7.3
Yapım: 2011 ~ ABD
Tür: Fantastik, Gerilim, Korku
Yönetmen: James Wan
Oyuncular: Rose Byrne, Patrick Wilson, Barbara Hershey, Chelsea Tavares, Lin Shaye, Johnny Yong Bosch, Andrew Astor, Caslin Katsaros, Jeannette Sousa, Josh Feldman, Kimberly Ables Jindra, Philip Friedman, Ty Simpkins
Senaryo: Leigh Whannell
Yapımcı: Oren Peli, Aaron Sims, Jeanette Brill, Steven Schneider, Jason Blum
Görüntü Yönetmeni:John R. Leonetti, David M. Brewer
Müzik: Joseph Bishara



Süre: 1 saat 42 dk
Gösterim Tarihi: 24 Haziran 2011 (Türkiye)
Konu: Paranormal Activity’ nin yapımcılarının yepyeni yapıtı ve 2004 de sinemada ses getirmiş Saw serisinin ilk filminden adını hatırladığımız James Wan’ ın yönetmenliğinde sinemaya kazandırılmış bu filmde mutlu bir aile düzenine sahip Josh ve Renai ‘ nin bir anda kabustan farksız duruma gelen gerilim dolu hikayesi anlatılıyor. Çeşitli sebeblerle taşındıkları eski ve bir o kadar da esrarengiz evleri üç çocuklarından birinin geçirdiği kötü kaza sonucu komaya girmesiyle onlar için korku sahnesine dönüşür. Küçük çocukları bilinmeyen bir varlık hatta varlıklar tarafından huzursuz edilmektedir ve elle tutulur tek bir kanıtı bile olmayan bu durumdan onu kurtarma çabası aile için kabusun başlangıcıdır. İyi seyirler…

Alternatif 1

Movshare izlemek için tıklayın

Alternatif 2

videobb izlemek için tıklayın. Video yarım kesildiğinde modeme reset atarak kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Alternatif 3



31.464 kişi izledi Kişi İzlemiş
114 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




nizam
26 Nisan 2011 - 4:38 pm

görüntü altyazı mükemmel, astral seyahat, ruh çağırma vs gibi şeylerden hoşlananlar kaçırmasın, fena değil izlenebilir 10/6 .

deep
26 Nisan 2011 - 5:30 pm

güzel film. izlemeye değer

Yorumcubaşı
26 Nisan 2011 - 5:30 pm

film güzel hacı süper ötesi izleyin izlemeyenleri uyarın

ceren
26 Nisan 2011 - 5:49 pm

mükemmeldi

akif
26 Nisan 2011 - 6:15 pm

güzel film,
yüksek bütceler ayrilmadan da güzel korku filmi cekilebileceginin güzel bir örnegi.
Biraz da “din”i ritüellere dayaniyor.

cinemania
26 Nisan 2011 - 6:18 pm

inanın bana tüylerim diken diken oldu seyrederken kaçırmayın bence

tougrul
26 Nisan 2011 - 6:23 pm

klise olmus korku filmlerinden uzak, konusu farkli, harika bi senaryo….

10 üzerinden 9 …. kesinlikle izleyin

doğan
26 Nisan 2011 - 6:54 pm

yorum yok mu ?

Karpadiem
26 Nisan 2011 - 8:41 pm

Begendim.Ilk basta siradan alisa gelmis perili ev sendromu sandim ama sonrasinda farkli cikti.Cocukluk caginda “gece terörü”olarak bilinen karanliktan korkma ve korkunun imge ve sekilllere büründürülmesini islemis.Hos olmus.Hemizin icinde nekadar bastirip unutmaya calisakta yok saysakta bir sekilde yarattigimiz o kendine özgü karanlik dünyanin bir parcasi hala var.

mustafa
26 Nisan 2011 - 8:49 pm

bu zamana kadar korkmazdımm hiçç bii filmden ama buu filmden tırtstımm itiraf edeyım gece izledıgımden midir nedirr :d ben 10 üzerinden 7 zaman kaybı deill izleyinn :D

elcin
26 Nisan 2011 - 8:50 pm

baslarda güzel gidiyordu film ama son part biraz sacmaydı ama yinede izlenebilir insanı geriyor… 10 üzerinden 7 :)

elcin
26 Nisan 2011 - 8:51 pm

baslarda güzel gidiyordu film ama son part biraz sacmaydi ama yinede izlenebilir insani geriyor… 10 üzerinden 7

Gökhan
26 Nisan 2011 - 9:00 pm

ohaki oha diyorum her bölümü süpriz kacirilmaz tam bir bas yapit olmus eski korku filmleri neden korkutuyordu cünki bunun gibi korkunctu gercekten ama gercekten korkmak istiyorsaniz bu filmi kacirmayin olagan üstü manyak bir film bakalim nasil uyuycam :(

deli
26 Nisan 2011 - 9:31 pm

ürkütücü ve gerilim dolu….izlenir….

fernando juan
26 Nisan 2011 - 9:33 pm

siradan yeni bir eve tasinma vede orda garip olaylarin oldugu filmi.herhangi bir orjinalite yok.inandirciliktan son derce uzak hipnoz etme sahneleri,doyurucu olmayan diyaloglar,tipik kulagi tirmalayan korku filmi muzigi vede klasik son.bunun gibi ben diyeyim elli siz deyin yuz film yapilmis.filmin cekici hicbir tarafi yok…cok basit vede siradan film..zaten o igrenc muzigine ne kadar tahamul edilirki….

sevtap
26 Nisan 2011 - 9:36 pm

güzel…..ama son part biraz saçma…..

senolnl
26 Nisan 2011 - 9:45 pm

Abartmislar. Astral seyehatin duraginda beklemis biri olarak; 1)etrafinizdaki insanlari gorur, onlari duyar ama konusamazsiniz. 2) diger varliklari goremezsiniz. (en azindan ben gormedim) 3) astralin ortasinda iken bir dis uyarici tarafindan uyandirilmazsaniz, birsey hatirlamazsiniz, cunku astralda beynin hafizasini kullanmazsiniz. Astral ile uyuyan beden arasindaki tek baglanti ‘idrak’ tir, oda ruhun idraki. En onemlisi nefes almaz ama aldiginizi zannedersiniz..
Tesekkurler Kralice…

Bay Seyirci
27 Nisan 2011 - 12:00 am

Parapsikoloji temelli bir film, astral seyahat ve iblisler bunun dışında kabirdeki ruhlar ele alınmakta.. Bu tarz şeylerden hoşlanan arkadaşlara tavsiye ederim. İzlerken sıkılmadım güzel bir filmdi diyebilirim. Puanlamaya gelirsek 10 üzerinden 7.5 puan veriyorum.. İyi seyirler diliyorum..

korkuseven
27 Nisan 2011 - 6:08 am

iyi filim; gece yarisi yalniz seyredilmesini tavsiye etmem.

conqueror
27 Nisan 2011 - 6:58 am

tırstım ya …

tan
27 Nisan 2011 - 7:28 am

wwwaaaayyy
güzeldii… teşekkürler…mutlaka izlenmelii

Sky
27 Nisan 2011 - 7:42 am

Film güzeldi gerçekten izmeye değer.

nihan
27 Nisan 2011 - 8:53 am

korku filmi ancak böyle olur .. gece izlemeyin derim ben… artık uyumaktan korkabilirsiniz…

nihan
27 Nisan 2011 - 8:57 am

korku filmi ancak böyle olur .. gece izlemeyin derim ben… artık uyumaktan korkabilirsiniz…

emirhan
27 Nisan 2011 - 11:46 am

Cidden gerildim :) güzel film olmuş 10/7

şeyist
27 Nisan 2011 - 12:42 pm

süper bir filmdi. son zamanlarda izledğim en güzel korku filmi.
devamı olmalı bu filmin

umut lara
27 Nisan 2011 - 4:01 pm

herzaman dediğim gibi parazit yorumlara takılmıyoruz aynen devam 10/10

ceylin
27 Nisan 2011 - 5:37 pm

10 üzerinden 9 gayet güzeldi …siteye teşekkür ederim…

ciciş kardeşler
27 Nisan 2011 - 5:54 pm

adam olay tutardı…:):)
ben giremedim o ucube karı girdi…:):):)
film iyidi arkadaslarr…..:)

deliii
27 Nisan 2011 - 6:20 pm

süperrrr çok çok güzelbir film …İzleyinn ..farklııı birkonusu var..

umut
27 Nisan 2011 - 6:58 pm

SON ZAMANLARDA İZLEDİGİM ÇOK GÜZEL VE DİGİŞİK BİR KORKU FİLMİYDİ EN SON PART ZATEN GERÇEKTEN ÇOK İYİ KUSURSUZ BİR SON PART HATTA KESİN İZLEYİN SONU ŞAŞIRTICI !! GENE FORMUDASIN KRALİÇE ;)

best_blast
27 Nisan 2011 - 8:36 pm

arkadaş gerçekten güzeldi gerçekçilik biraz az olmus film kalitesi ucuz bir film olduğunu belli ediyor ama olsun güzel şeylere değinmeye çalışmıslar güzel olmus

berdus
27 Nisan 2011 - 9:19 pm

facia 3.sinif gerilim film yas limiti 18 alti

erkan
27 Nisan 2011 - 10:18 pm

Boş bulduğun koltuğa(bedene) otur tarzı olmuş ama koltuğu kapan Üsküdarı çoktan geçmiş, güzel filmdi

JeLiBoM
27 Nisan 2011 - 11:51 pm

Doga ustu ,paranormaL tarsı fiLmLerden hosLananLar için ideaL…

ParanormaL oLayLarLa yada “astraL seyehat” dedikLeri seyLerLe iLgiLenLeri biras daha gerecek bir fiLm sanırım ;)

Sahsen bende vampir,zombi ve orası burası dogranan , vahset iceren kanLı canLı geriLimLer yerine,bu tars fiLmLeri seviyorum…

Son samanLarda da fasLaca iyi korku/geriLim fiLmi oLmadıgı için; isLedigim korku fiLmLerinin icinde en iyiLerden biri diyebiLirim… BiLindik bir senaryo üzerine oLsada…

FiLm ,gerek yönetmen gerek yapımcıLar acısından sagLam isimLere sahip saten ve serisinin de geLecegi sinyaLini de unutmamıshLar ;)

iyi seyirLer…
Emegi gecenLere tskLer…

Selin
28 Nisan 2011 - 1:09 am

supperrrr:-)uzun zamandir seyrettigim en muthis gerilim,tuylerim diken diken oldu kanim cekildi.En son Ring bu kadar urperticiydi.
MUTLAKA IZLEYIN

Furkan
28 Nisan 2011 - 7:06 am

güzel bir filmdi 10 üzerinden 10 astral seyahatten hoşlananlara kesinlikle öneririm izlemeyenler

nil
28 Nisan 2011 - 10:58 am

çoooook güzel bir flm di mutlaka seyredin

SevdakaR
28 Nisan 2011 - 11:44 am

Merhaba sevgili günlükfilm sevenleri hepsine yorum yazmıyorum bana göre güzel olanlar hak edenlere yorum yapmayı sevıyorum ve bu film arkadaşımızın dediği gibi az bir bütçe ile güzel bir korku film çekileceğini gösteriyor bence izleyin…….

Yorumcu
28 Nisan 2011 - 1:35 pm

Bence çok saçmaydı, efektler bok gibiydi, bi gıdım korkmadım ama emege saygı tesekkürler…

Yasin
28 Nisan 2011 - 2:09 pm

Yorum yazanlara ikna için Çok teşekkür ediyorum iyiki izlemişim Türlerim diken diken oldu çok harika ! 14/10 yazmak isterdim sizin için 9/10 yine de kesin izlemenizi tavsiye ediyorum.

Kdx
28 Nisan 2011 - 5:07 pm

vay canına güzeldi o_o

savass
28 Nisan 2011 - 5:17 pm

çok güzel sıradan sanmayın izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum

teşekürler

HuSo
28 Nisan 2011 - 8:08 pm

filmmin konusu aslında cok guzel ama yönetmendenmi olsa gerek . 2011 yılındayız efekler berbat sadece konu ve oyunculuk guzel aslında sadece daha guzel efekler koyulabilirdi .. izlenmez demiyorum .. gece yarısı karınlıkta ve kulaklıkla izleyince .. hatıra bırakıyo :))

fabian
28 Nisan 2011 - 8:15 pm

70’lerde, 80’lerde çekilse ilgi çekerdi ama bugün artık komik geliyor böyle filmler.

mustafa asıltürk
29 Nisan 2011 - 3:59 am

film güzel izleyin tavsiye ederim. yalnız son parttaki şu yaratıklara biraz daha efeksel olsa zaten 10 numara olurdu…tekeksiği son parttaki yaratıkların basit olması..ama dediğim gibi izleyinnnn..

vecdi şiltu
29 Nisan 2011 - 7:18 am

çok güzel bir filmdi gaz maskesi olan kısım biraz garipti ama izleneblir zaman kaybı değil

yunus
29 Nisan 2011 - 1:12 pm

Güzeldi, 10 üzerinden 6 yı rahat alır, hikaye basit gibi gözüksede benzeri az bir senaryo ve iyi kurgulanmış, Yönetmen iyi iş çıkarmış diyebilirim Oyunculuk üst düzey değil ama Vasatın üstü, görsel efeklerde eksiklikler var, ama kendine çeken bir film, Seyretmenizi tavsiye ederim

lale77
29 Nisan 2011 - 2:48 pm

Güzel bir korku filmi bazı sahneler saçma ama yine de etkileyici.Sanırım 2.sini de yapacaklar.Sonu devam niteliğinde bitiyor bence…

sürüş
30 Nisan 2011 - 8:42 am

güzel korku filmi teşekkürler

Nezahatguray
30 Nisan 2011 - 12:53 pm

Saçma bir film bu kadar güzel yoruma kapılıp izlemeyin.Komik….

zehra
30 Nisan 2011 - 1:33 pm

idare eder bir korku filmi…

selim
30 Nisan 2011 - 6:39 pm

bencede güzel izlenmeye değer bir film
9/10 dan

hüsam
30 Nisan 2011 - 7:44 pm

selam.ben caner cok güzel korkunçtu.biliyosun mu korkuosunz ama bosunuza gülüosunz selam giderim saygılar arap….

cansın
01 Mayıs 2011 - 12:16 am

astral seyahatda koybalma olayı var arkadaşlar filmdeki gibi bazı varlıkları görebiliyor ve eğer korkmuyorsanız daha uzak yerlerede gidebiliyorsunuz. ruhunuz bedeninizi bulmakta zorluk cekebiliyor.abd de örnekleri var ayrıca biz yoga eğitimi aldık ben 3 kez başarılı oldum ama odanın dısına cıkmayı istemedim.diğer arkadasım cinleri gördüğünü söyledi inanmamıstım ama renginden anlasılıyordu.kesinlikle özenmeyin böyle şeylere çünkü şeytan işi.yoga,astral özellikle gençlere özendirilmeye çalışılıyor.dikkat edelim

ggg
01 Mayıs 2011 - 9:25 am

değişik ama korkutucu değildi izlenebilir

ESOO
01 Mayıs 2011 - 10:40 am

Film cok güzeldı. SÜRÜKLEYICIYDI FARKLI BIR KONU İŞLEMİŞLER..GERCEKTEN GERILIM YANI KISACASI ARKADASLAR İZLEYIN TAVSIYE EDERIM TEŞEKKÜRLER KRALİÇE:)ESO BUNU BEĞENDİ:)))))))))))))))

Ali Taran
01 Mayıs 2011 - 12:56 pm

Çok etkileyici bir film olmuş ve astral seyahat gerçek bir olay ama öyle Michael Jackson gibi kayarak mı gidiliyor mu bilmiyorum ben EVET diyorum

bedak
01 Mayıs 2011 - 5:57 pm

Bu filmin neresini beğendiniz anlamıyorum arkadaşlar. İzledikten sonra yorumlara baktım ve çoğu kişi övmüş filmi. Ancak filmin tek güzel yanı sadece baştan sona bir şey olacakmış izlenimi vermesi. Ama onun dışında hiçbir şey yok bu filmde. Sonları iğrenç olan filmleri bildim bilesi hiç sevemedim. Filmi bağlayamayacakları filmin başından belliydi. Hatta filmin ortalarında çıkan hayalet avcılarıvari insanlar, filmin nasıl olacağı konusunda gayet açıklayıcı bilgi veriyorlar.

Bence zamanınıza yazık etmeyin. Ama illaki izleyeceğim ve kendime yazık edeceğim diyorsanız da, fazla bir şey beklemeden izleyin.

İzleyeceklere iyi seyirler.(Bence izlemeyin.)

3/10.

truva
02 Mayıs 2011 - 10:11 am

film güzeldi ama sonu gene her korku filminin bittiği gibi saçma bitmiş…ama izlenebilir

tunahan
02 Mayıs 2011 - 5:51 pm

tavsiye ederim izleyin güzel film.siteye tşk..

esat
03 Mayıs 2011 - 9:19 pm

gece yarısı tek başına izledim.gayet güzel ve ürkütücüydü..saçma sahneler olsa dahi izlenebilir.daha inandarıcı karakterler olabilirdi.yinede zaman kaybı değil.gerilmek isteyenler izlesin..

a.c.
04 Mayıs 2011 - 1:27 pm

OYUNCULUK BERBAT OLMASINA RAĞMEN SONUNA KADAR İZLEDİM DEMEKKİ KONU GÜZEL… GECE İZLENİR, KORKULUR, GÜZEL OLUR;)

karizmatik oğlan
04 Mayıs 2011 - 4:36 pm

bu filme güzel diyenleri hiç anlamadım,onların yüzünden tam 2.5 saatimi harcadım:)bana inaniyorsanız kesinlikle izlmeyin,tam bir zaman kaybı ayrıca hiç kormadım,biri pöh dese bu filmeden daha çok korkardım:)efekt ve müzik de iğrenç:D

FLORIDA
06 Mayıs 2011 - 6:52 am

I saw dead people:)))))ya da ‘the others’ mı demeliyim…ama düşük bütçe ile güzel yorum.kraliçe u are number one:))thanksss
KORKU-GERİLİM SEVENLERE TAVSİYEMDİR, EMİN OLUN BEĞENECEKSİNİZ , SIRADAN DEĞİL.

film uzmani
06 Mayıs 2011 - 4:04 pm

Güzeldi gece ışık kapalıizleyin :)

senemm
07 Mayıs 2011 - 5:30 pm

Güzel gerçekten güzel kesinlikle izlenmesi gerekir..

esra
08 Mayıs 2011 - 11:52 am

İYİ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA SEVGİLERİMİ ( ! )
YOLLUYORUM GERÇEKTEN.. GÜLMEKTEN YARILDIK. 3. DEĞİL 5 DEĞİL RESMEN 7. SINIF BİR REZALET. TÜRKLERİN YAPTIGI KONAK FİLMİ BİLE DAHA ÇOK GERİYO. SONUNA ŞAŞIRSAN ŞAHSİYETLERE DE BEN ÇOK ŞAŞIRDIM.. 3 KİŞİ İZLEDİK 1 KİŞİ BİLE BEĞENMEDİ. GERİSİ SİZE KALMIŞ..

samocan
08 Mayıs 2011 - 7:04 pm

bu turde bundan guzel film bulabilene oscar vercez okadar basarili guzel bi film zaten yonetmenin kalitesi ortada on numara olmus site yonetimine tesekkurler :)

rose
09 Mayıs 2011 - 3:52 pm

çokkkk korkunçç hala etkisindeyim süperrr bi film herkese öneriyorum

ismail
11 Mayıs 2011 - 12:07 pm

mutlaka izleyin çok ciddiyim iyi bir film izleyicisiyimdir ve çok seçiciyimdir bu filme 10 üzerinden 8 veriyorum süper gerilim insanı ürpertiyor ve geriyor izlemeye değer bir film emeğe saygı admine teşekkürler devamı gelsin güzel filmlerin…

sedat
13 Mayıs 2011 - 6:42 pm

olumlu yorumlara katılıyorum.. seyredin pişman olmazsınız. sitenin seçimi için teşekkürler

vuraL
13 Mayıs 2011 - 8:18 pm

gece tek başınıza izLeyinn . ürkersinizz .başarıLı film korku fılmlerı sacma gelırdı bana ama bu harbiden de güzeL :))

Kalender
15 Mayıs 2011 - 12:04 am

Ewet güzel film..tavsiye ederim…

yusuf
16 Mayıs 2011 - 7:31 am

gerçekten güzel flim bende tırstım …

EndoplazmikRetikulum
18 Mayıs 2011 - 6:19 pm

Şimdi şunu belirtmek isterimki, film yeni bitti ve saat gece 01:17… Yani yarın işe gidecek olan biri için epey geç bir saat… Ve ne yazık ki ben yarın işe gideceğim.. Ve ne yazık ki bu filmi izlerken ben bu saate kalmak zorunda kaldım, normalde kalmam.. Neyse film hakkındaki yorumuma gelirsek eğer.. Emin olun yarın sabah uyanamayıpta işe geç kaldığımda amirimin suratındaki göreceğim ifade bu filmden 1000 kat daha korkunçtur.. Ve şunu bilin ki benim amirim tam bir pambuk’dur.. Yani film dandiktir, amirim pambuktur… Gelin pambuk amirimi izleyin daha çok korkarsınız.. Kısacası film BOK’tur.. BOK! Ama amirim pambuk’tur.. PAMBUK! bye

mustafaaaaaaa
20 Mayıs 2011 - 6:29 am

sondan önceki 15 dk ile 10 dk arası samalamışlar.fakat sonu iyiydi.gerçekten de iyiydi.çok film izleyen biri olarak görmediğim şeyler daha korkutucu.yönetmenin hayal gücü ve efekt kabiliyei değil de benim sadece hayal gücüm olsa.daha iyi.ssonuç: film güzel.

SercaN
20 Mayıs 2011 - 2:34 pm

zaman kaybıda dağil izleyince size bir şeyde katmıor boş zamanda izlenebilir..

Feyza
20 Mayıs 2011 - 2:34 pm

izlemeyin yaa boşuna saçamalamasyon :D:D:D hiç korkunç dğildi…

Selçuk Akgül
21 Mayıs 2011 - 12:43 pm

yaa mükemmel ötesi bi filmdi.. mutlaka izleyin.. harika ötesi 10/10 veriyorum.. tek başınıza seyredin tawsiye tavsiye tavsiye.. :)

Bekir
23 Mayıs 2011 - 11:25 am

Adminim eline sağlık çok güzel bir filmdi,13 yaşında olmama rağmen bu tür filmleri çok seviyorum buna benzer çok film izledim ama içlerinde en korktuğum bu oldu.Ellerine sağlık umarım bu filmin devamı çıkarsa koyarsın :D

StOrM_
24 Mayıs 2011 - 4:46 pm

Çok <güzeldi ..Kraliçeye Tşk.ler…Bence İZlemeye Değer Son Zamanlarda İZlediğim En Güzel Filmdi Uzun Zamandır Böle Korku İzlememiştim :D Ellerinize Sağlık 10/9

atakan
24 Mayıs 2011 - 8:32 pm

bence cok guzel fılmdı herkeze tavsıye edıorum
10 uzerınden 8 alıcak bır fılm 2.side cekılır buyuk ıhtımalle merakla beklıorum.
Uyuyamıycam heralde herkeze ıı geceler

tarık
27 Mayıs 2011 - 12:09 pm

film iyi güzel de niye böyle bitti yaa…

lilibabe
27 Mayıs 2011 - 5:13 pm

taam taam, fena diildi (:

sedat
28 Mayıs 2011 - 10:45 am

la arkadaş bu ne ya gecenin 03.00 de izlersen bu filmi normaldir şimdi çamaşırlarımı değişiyom resmen altıma ettim :DD bu bütceyle böle bi film sadece james wan a yakişirdi bide adamın elinde sınırsız bütce olsa neler yapardı düşünemiyorum sonsuz teşekkürler siteye sana da kraliçe 10/9 kutsal savaşçiyida izleyek artık sevgiler

nesli
02 Haziran 2011 - 11:19 am

sonunu beğenmedim ama yinede güzeldi fena sayılmaz

sunshine
02 Haziran 2011 - 7:35 pm

ortalama bi gerilim ve korku filmiz izlenebilir. iyi seyirler…

pınaar
07 Haziran 2011 - 11:31 am

Aman allahım çok ürkütücü bir film.İzlerken geberdim,gece izlemeyin!
sıradan değil çok harika,gerilim dolu bir film :D

rumeysaaa
08 Haziran 2011 - 7:12 pm

bence 10 üzerinden 9.harika bi filmdi.sonlarda birz saçmaladı ama muhteşemdi.gerilim sevenler için ideal bi film benceee

ayça
10 Haziran 2011 - 6:25 am

pek germedi açıkcası. korkutması gerektiği düşünülen sahneler braz komikti o kırmızı suratlı adam fln :P en etkileyici kısmı astray dı o da gerçekle bağlantılı olduğu için. filmin sonlarına doğruki shneler türkiyedeki 80 li yılları andırıyodu :P yinede güzel sayılır iyi seyirler

tugce
10 Haziran 2011 - 10:32 am

Çok iyiymiş.sevdim

beyza
13 Haziran 2011 - 10:12 am

inanılmaz güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim ama bir öneride bulunayım : SAKIN GECE İZLEMEYİN… :D

yavuz sefa
13 Haziran 2011 - 11:01 am

çok korkunç ve güzel bi filmmiş herkesin izlemesini tavsiye ederim.. emege saygı :)

lynn
16 Haziran 2011 - 12:21 pm

Başları aynen paranormal activity gibi -.-‘

xx
16 Haziran 2011 - 7:44 pm

FİLM ÇOK GÜZEL
ALTYAZILAR UYUMLU VE GÖRÜNTÜ KALİTESİ SÜPER.
KRALİÇE EMEĞİNE TEŞEKKÜR

damla
18 Haziran 2011 - 9:13 pm

offff bu nasıl bir film ya. Filmden önce astral seyahatten bahsedip, daha sonra seçtiğim filmin konusu aynı şeyden bahsedince tırsmadım desem yalan olur. Güzel filmdi .

derya
18 Haziran 2011 - 10:43 pm

böle bir film olamaz yaa kesinlikle izleyin tüylerim diken diken suann 10 üzerinden 100 devamı kesinlikle olmalı

lyla
20 Haziran 2011 - 6:00 pm

ya nefessiz izledim harika cok kordum yaaaaa tam benlik

teknomax
21 Haziran 2011 - 9:25 am

gece izlemediğim için olsa gerek bende pek korku uyandırmadı.
Görüntü kalitesi ve alt yazı uyumlu izlemek isteyenler için.

EvF
24 Haziran 2011 - 9:59 pm

gerilimli bir film birtek şu canavarlar oyuncak gibiydiler vakit kaybı değil 10/7

hanci
25 Haziran 2011 - 7:57 pm

kardesımle ızledık fılm bıttgıınde evde cıddı bır temızlıge ıhtıyac vardı.. :)) anladınız sız onu ;) kesınn ızleyın..

burcu-hazel-büşra
30 Haziran 2011 - 10:28 pm

saat sabahın 4.30 u normalde korku filmleri komedi gbi gelirdi ama bu filmi çok gerilimli bir şekilde izledik. hepimiz filmden sonra saunadan çıkmışa döndük. süper bi gerilim filmi. kesinlikle tavsiye ederiz..

hasret
03 Temmuz 2011 - 4:39 pm

coolllllllllllll hahahahahaha

elif
21 Temmuz 2011 - 12:07 pm

film harika astral seyahate ilgisi olanlar kesınlıkle izlesin ayrıca burada güzel değil sıradan felan dıyenler ya cok fazla film izlememiş yada astal seyahat hakkında hiçbi fikri yok ve bu yüzden ona karışık gelmiş buradada iğrenç diyor. :)

teşekkürler KraLiCe

hp
21 Temmuz 2011 - 10:29 pm

TEK CUMLE
VAKTI OLAN IZLESIN
GECE 3 TE IZLEDIM YALNIZ HICTE KORKUNC DEYIL

hami
22 Temmuz 2011 - 2:12 pm

Filime Yorum Yapmayın Derim Açın Direk İzleyin Derim O Kadar Süper ..10/10 Derim Ben Başka Söze Gerek Yok..

tgb"
22 Temmuz 2011 - 5:00 pm

olağanüstü süperr..! saf korku buna denir :D

sibel
08 Ağustos 2011 - 6:22 am

bitki bolumunu beyendim

elena
07 Eylül 2011 - 11:44 am

izleyin sıçın yani o kadar diyorum tuvalete gidemedim korkudan

cemal
11 Eylül 2011 - 8:11 pm

amantanrımmm bune yaaa nasıl uyucamm benn:):)

regza
13 Eylül 2011 - 12:32 pm

nassı yani yaaa.. !!! gece iz-le-me-yinnnn..

kangulu
06 Ekim 2011 - 6:43 pm

paylasimci arkadaslara tesekkurler. onemli olan filmin bana ne anlattigidir. film ruhun gezdigini anlatmaya calismis ve gezdiginde de bedenin bos kaldigini… butur filmleri sevenler izlesin. ama dusuk maliyetle anca bu kadar yapuilabilir.. ben begenmedim, ve gerilim , ehhh 10/4

buzi
02 Kasım 2011 - 5:20 am

tam kimse ölmeden harika bir korku filmi diyordumki sonunda biri öldü son part biraz saçma onun haricinde tir tir titreten harika bir korku filmi ve en önemlisi konusu sıradan değil ….tnx kraliçe

Etiketler
Film Kategorileri