4trefdsvbvbbbb.jpg

Yapım:2009 ~ ABD
Tür:Aile, Dram, Gençlik, Komedi, Müzikal
Yönetmen:Peter Chelsom
Senaryo:Daniel Berendsen
Yapımcı:Miles Millar, Alfred Gough, Steven Peterman, Michael Poryes, David Blocker
Görüntü Yönetmeni:David Hennings
Müzik:Alan Silvestri
Dağıtım:UIP Filmcilik


Filmin Websitesi:disney.go.com/disneypictures/hannahmontana3d
Süre:1 saat 42 dk
Gösterim Tarihi: 15 Mayıs 2009 (Türkiye)
Konusu:Miley Stewart, gizli pop-star kimliği ile okulu ve arkadaşları arasında denge kurma mücadelesi vermektedir. Ancak hızla artan şöhreti ve popülerliği özel hayatına egemen olunca herşeyi oluruna bırakır. Bunun üzerine babası, gerçeklerle yüz yüze gelmesi için onu Tennesse’deki Crowley Corners’taki evine çağırır. O andan itibaren Hannah Montana’nın bile hayal edemeyeceği çapta eğlence, kahkaha ve romantizm dolu bir macera başlayacaktır.



24.200 kişi izledi Kişi İzlemiş
36 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




nessago
11 Eylül 2009 - 9:08 am

süpersin miley… party in the u.s.a :DDDDDDDDDDDD

xbfx
11 Eylül 2009 - 12:23 pm

çok güzel bir film herkeze kavsiye ediyorum ayrıca görüntü çok ii . 10 üzerinden 9 şimdiden herkeze iyi seyirler

mustafa gültekin_akrep_lord
11 Eylül 2009 - 4:01 pm

Bu filmin hem VCD hemde DVD’sini aldım.İzlemeye doyamıcaksınız.Süper bir şey.Miley hem kendi olarak hemde Hannah montana olarak sahneye çıkıyor. yine söylüyorum İzlenmeye değecek güzellikte bi film. gerçektende müthiş,çok zevkli,eğlenceli bi film.Sıkılmadan izleyebileceğiniz bi gençlik filmi. iyi seyirler arkadaşlar bence deneyin pişman olmayacaksınız

cenk
11 Eylül 2009 - 9:27 pm

çok güzel bı fılm bayağı ıyı ama komedı olmasaydı daha ıyı olurdu çünkü komedı yapamamıslar fılmı ınsan gülemıyo neyse bu fılme 10 üzerınden 9 verıyorum çünkü ses çok az çıkıyofılmde 1 puanı o yüzden kırdım çok tesekkürler ellerınıze sağlık çalısanlarınızada çok çok basarılar ama çok üzgünümkı sıtemızı kapatmıslar keske böyle bı sey hıç olmasaydı engel olamadık kapanmasına sıtenın ne yazıkkı

freekcicikiz
12 Eylül 2009 - 9:59 am

süper bi filmm size tsk ederim bu filmide eklediyiniz isin

emreeee
12 Eylül 2009 - 11:46 am

güzel film.bu tür filmleri düsünürsek 10 üzerindden 8 alır.iyi seyirler

elif cansu aslan
12 Eylül 2009 - 6:56 pm

bu kızın yüzünde meymeret yok dostum kendide seside berbat annesi bunu doğurmamış sıçmış. genede güzel bir filmdi siteye teşekkürler

SaYFa
12 Eylül 2009 - 10:09 pm

cok güzel keyifli ve eglenceli bir fiLmdi..

edicik
13 Eylül 2009 - 4:31 pm

harika bir film bayıldım ya çok güzel bence 2.sinide çıkarmalısınız

elif
14 Eylül 2009 - 5:31 pm

çok güzel bir film bayıldık ama miley cyrus istanbula gelse daha iyi olurdu ginede güzel bir film lütfen yapımcı arkadaşlarımız hannnah montana yani miley cyrus istanbula gelip konser verirse çok mutlu olurum tşk ederim… herşey için hannah montanayı ve miley cyrusu çok söviyorum ve kedim pıtırcığı da onun kadar çok seviyorum seni çok seviyorum miley hannah nolur istanbula gelip konser ver lütfenn lütfenn lütfen seni çoooook ama çooook seven hayranın elifnur fidankal mail adresim yazıyo almak isteyenn alsın ama görebilirse herkese yakşamlar… iyi geceler… good evening… good night…

ciqoltaaaa
16 Eylül 2009 - 12:39 pm

güzelmiş :)vakt kaybı sayılmaz ii seyirlerr!!!

Osman emmi
18 Eylül 2009 - 4:33 pm

film güzeldi. Siteye tsk ederim

kaos33
19 Eylül 2009 - 10:55 am

çok güzel film olmuş hannah montana serisi çok güzel zaten her gün disney channel da izliyorum filmi de çok güzel olmuş yalnız sesi ßiraz az gelio onun dışında süper. onun dışında miley cyrus gerçekte de süper şarkıcı filmi koyduğunuz için teşekkürler

destiny
23 Eylül 2009 - 8:24 am

I love you miley cyrus(hannah montana)

ecem
03 Ekim 2009 - 5:55 pm

bu flim süper ama hanah montana ıstanbulla gelse daha güzel olr çünkü ben hanah montana nın hayranıyım ve eyer hanah montana bu raya yani istanbulla gelitse annem beni konserine götürcekmis ve ben ne zaman yıldız kaysa hanah montana nın buraya gelmesini diliyorum

BunyaSs
04 Ekim 2009 - 4:31 pm

Film güzeldi arkadaşlar izleyin..

yaren
10 Ekim 2009 - 9:22 am

bu kız şahane ben konser
nde gittim hatta sahne arkası biletim vardı pahalıydı ama ona deger

levent
24 Ekim 2009 - 9:39 am

b kjızlar ni,e hep kendilerinden daha güzelleri çekemezler

burcu başak
29 Ekim 2009 - 3:27 pm

miley ray cyrus(hannah montana) ben senin en büyük hayranınım duvar kağıtlarım yatağım dolaplarım halım her şeyim hannnah ve miley cyrus(montana) senin 20 defa konserine geldim elimi tuttun tişörtüme imza attın bu arada film çok güzel çok duygulandım ben istanbuldan burcu başak 12 yaşındayım

şekerim
08 Kasım 2009 - 5:56 pm

miley cyrus çok tatlı vwe filimde bi o kadar güzel bncede 2 çıksın hele özelliklede mileyin filmdeki sewgilisi olsun :)

şekerim
08 Kasım 2009 - 6:00 pm

bn burcunun slediğine pek inanmadım ama nese bnd de miley in yatak örtüsü posterleri halısı felan herşey war ama bn hiç bi konserine gidemedim ama onu genede çok ama çok sewiorum hatta bütün cd leri war türkiyeye gelirse kesinlikle konserine giderim onu çok sewiorum özelliklede en çok onun gelmesine sewinirim :)

hannah montana hayranıı
24 Aralık 2009 - 6:34 pm

hannah montana hayranıyımm hiç kimsenin olamayacağı kadar hayranıyım onun için taa amerikaya bile gittim bnce güzel bir flim babamla beraber izliyoruz bunu hep hiç kaçırmadan b ütün flimlerini izliyoruz izlenmeye doyulmuyor bnce tavsiye ederimmm

hannah montana arkadaşı
29 Aralık 2009 - 2:46 pm

hahytt kim ne derse desin hah ben süper bir hannah montana hayranıyım amerika’ya gitmeme gerek bile yok ve orda yaşıorum saten evmzde 2 tane odam var 2 side hannah montana eşyalarıyla süslü ayrıca bnm hannah montana imzalı bir çok üst üm var ayrıca bnde telefon numarasıda var isteyen vaarsa verebilirm o elif cansu yada :” gerizekalı sen kmsn de bnmm arkadasım hakknda öle yazıon lan bok asıl seni anan bu dünyaya sıçasın di e getrmeş kaşar”bu yorumu yapana anca bu denir. :)

pelin
26 Ocak 2010 - 3:53 pm

adı:hannah montana arkadaşı olan kişilik,merak etme amerikada yaşamak bi bok deil çünkü bende 2senedir ingilterede yaşıyorum,yalan söyleyip hannah montana imzalı eşyalar,tel. numarasıda eminim sende yoktur.

ayrıca herkezin görüşü farklıdır millete senin sahip olduğun kelimeleri söyleme…

samet
27 Ocak 2010 - 7:49 am

mükemmel herkeze öneririm dikkat!!!! çok güzeldir

melisa sıla keleş
27 Ocak 2010 - 10:51 am

çok güzel bir film özellikle mileyin hayatını anlatması çok güzel…

kapakkkkkkkkk
02 Şubat 2010 - 10:00 am

merhaba filmi izlemesemde iyi bir fikir edindim…

ancak bok gibimi yoksa güzel mi anlamadım…

ben mıley in sadece 1 konserine gittim.fakat 20 konsere beedeldi bu kadar götünüzü yırtmanıza gerek yok.

filimde bence güzel olmuştur…

başka söze gerek yok..

çok konsere gitmekte marifet deil…

siteye tşkler….

melisa sıla keleş
03 Şubat 2010 - 6:16 am

çok güzel bir film ben seni çok seviyorum hannah tişörtüm 10 dan fazla giysim de hep senin resmin var defterlerim kitap kaplamalarımda hep senin resmin var hatta duvarda bir yapıştırmam var onda da sen varsın sen benim hayatıma büyük bir yer kaplıyorsun sana bişe olursa ben yaşayamam ve sen çokkk güzelsin

ecem buse iğret
05 Şubat 2010 - 3:15 pm

harika bir filmdiiii herkeze tavsiye ediyorummm

seda
07 Şubat 2010 - 2:08 pm

guzel fılım herkse ıyı seyırler

hannah
12 Şubat 2010 - 7:25 am

hannah montanayı çok seviyorum filmde çok güzelmiş

Erdem yazıcı
20 Şubat 2010 - 11:57 am

Harika bir film.Yarın bunu alıcam.mıley çok güzel oynamış.Herkese tavsiye ediyorum.

aleyna
26 Eylül 2010 - 5:35 am

miley senin büyük bir hayrannım seni çok seviyorum konserne hiç gelemdim ama keşke bi mucize osada glsem bu arada benimherşyim hannah montanalı 1 günolsa hannah montanayı görmeem ve arkısını dinleyemessem deliriyorum onu çokk ama çok sviyorum v tüm sineöa flimlerini ve dizisini izliyorum hannah maontna dizisini hiç kaçırmıyorum seni sviyorum miley

sıla öksüz
07 Kasım 2010 - 9:44 am

bence çok güzeldi tekrar tekrar izledim

sanane
01 Mart 2011 - 4:42 pm

Ya ne palavracısınız.
Size 1 bilgi:
Benim ünlü ve şohret sahibi bir akrabağam var(Adı lazım değil).
Ayrıca bir arakdaşım nerdeyse her ünlüyü tanıyo dolayısıyla ben de öyle.
Hem Çılgın Dersane filmindeki şişko doktorda bir yakın tanıdığım tarafından dayak yedi.

K5K5 20112
08 Mayıs 2013 - 2:57 pm

Bu film çok güzel Herhalde bu filmi bi 4 kere izlemişimdir!!!

Etiketler
Film Kategorileri