oo8ooo9

Yapım : 2008, ABD
Tür : Dram / Spor
Yönetmen : Ryan Little
Senaryo : David Pliler


Oyuncular : Arielle Kebbel, Neal McDonough, Sean Astin, Gary Cole, Sean Faris, Penn Badgley
Yapımcı : Ryan Little, Adam Abel
Görüntü Yönetmeni : T.c. Christensen
Müzik : Bart Hendrickson, J Bateman
Süre : 1 saat, 52 dk

Konusu:

Yetenekli fakat sorunlu bir genç olan Rick Penning başarıları ile adından söz ettiren bir oyuncudur. Alkollü araba kullanırken yakalanır ve cezalandırılır. Cezası için görevlendirilen rehber, rakip takımın koçu Gelwix’tir. Rick’in, Gelwix’in yönlendirmesi ile kendini keşfetme sürecinde karşılarına çıkan en zorlu sınav ise ulusal şampiyonadaki maçtır.

Bölüm 1 izlemek için tıklayın

Bölüm 2 izlemek için tıklayın

Bölüm 3 izlemek için tıklayın

Bölüm 4 izlemek için tıklayın

Digiturk Film Paketi ile Televizyondan Film izle


2,180 kişi izledi Kişi İzlemiş
26 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




ErHaN
18 January 2009 - 5:11 pm

filmi izlemedim güzele benziyor ama görüntü kalitesi biraz düşük.Oyuncuların yüzlerı bıle bazı yerlerde tam görünmüyor..

iyi seyirler

coskun 40
18 January 2009 - 6:02 pm

Site yöneticileri filmin dilinide yazsa…görüntüsü düsük ve sinemalardan cekme filmler konmasa…yeni vizyondaki film diye konuluyor izliyoruzki sinemadan cekme tat alamiyoruz..film yeniliyor ama ikinci kez izlemis oluyor . malesef konusunu bildigimiz icin o filmi aslinda mindar ediyoruz.(harcaniyor)
T E S E K Ü R L E R

alp
18 January 2009 - 6:25 pm

ULAN NE ADI ADAMSIN YA IZLEMEDIM ADAMLARIN YUZLERI GORUNMUYORMUS SENIN GIBILER ISDE INSANA FILM SEYRETTIRMEZ BURDA ISE YARAMAZ INSANLAR ..EMEGI GECENLERE TSK LER BENCE SUPER BIR FILM

tiryaki
18 January 2009 - 7:48 pm

yav siz nasıl yorum yapıyonuz.millet burdaki yorumlara göre filmi izlicek veya izlemicek.yorum yapmasını bilmiyosanız yazmayın kardeşim.yok filmi izlemedim yok ilk yorum yapan ben olim bunları yazınca başınız gögemi eriyo
yorum dedigin:filmin konusu güzel -görüntü iyi veya kötü -filim kötü-vasat-cok güzel yapıcaksanız bu tür yorumlar yapın burda kimseyi ilgilendirmiyo ilk veya son yorum yapanın adı

tekin
18 January 2009 - 8:01 pm

filmi izledim film güzel dört dörtlük bi film deil keyifle izledim zaMAN KAYBI DEIL BENCE AMA HERKEZİN GÖRÜSÜ farklı olabılır fılm ıcın tesekkurler

belkan
18 January 2009 - 8:03 pm

film harika goruntude cok iyi bence..oturup cips alip bacak bacak ustune atip seyredilecek film ozelligi tasiyor:)iyi seyirler arkadaslar…emegi gecen arkadaslara tbrklr..birde coskun 40 arkadasimiz hakli kotu sinema cekim filmler sitenin kalitesini dusuruyor sadece gec olsun temiz olsun seviyeyi prestiji koruyalim site yoneticilerine saygilar….

orelyo
18 January 2009 - 10:27 pm

arkadaşlar amarikan futbulu severler için güzel bir film filmi beğendiğimi söylemeliyim içinde insanlardan çok onların dahil oldukları grubun gücü anlatılmaya çalışılmış ii seyirler

dj.siyoneey
18 January 2009 - 10:51 pm

film mükemmeldi erhan arkadaşım filmin görüntüsü güzel düşük kaliteli bi film deil izlemeni rica ediyorum ondan sonra düşük kaliteli olup olmadığını sölersin site yöneticilerine tşkr güzel bi site

TheC@ptain
19 January 2009 - 1:32 am

Hayatımda izledigim en çekişmeli ve anlamlı maçtı :=) film yapan yönetmenn ellerine saglık böle filmleri devamını bekleris :) gunlukfilm yönetimine tşkler.

passha
19 January 2009 - 5:07 am

bence sizler nankorunuz burada emek harcayan ınsanlara tesekkuru bır borc bılırım nankorlere de teesuf ederım

KIVANC
19 January 2009 - 9:27 am

arkadaşlar film gerçekten mükemmel kaçırmayın hmn izleyin… ; )

atalay
19 January 2009 - 11:32 am

çok güzeldi

Teoman
19 January 2009 - 3:01 pm

Arkadaslara sorarım bundan daha 10 sene önceye kadar daha anadoluda televizyonu olmayan insanlar vardı. be sunepe adamlar bişeyler yapmış koymuş ulan teşekkur et bari Sİnema sinema diyonuzda sinemaya gidiyonuz bide seyrediyorsunuz! işi biliyorsan beklersin 1 ay 2 ay ne seyse indirirsin bilg DVDx Formatında geçersin plazma o bu neyse başına seyredersin en azından anlarsın degerini bu işte yani adamlar yapmış elinden geldigi kadar ne name yapıyonuz sunepeler…

Teoman
19 January 2009 - 3:05 pm

Kötüymuş sen yap daha iyisini adam işini gücünü bırakacak kiloya vursan gram gelmeyen bi iki zibidi için CAM gibi görüntüsünü ayarlayacak. .. FİLM gusel hoş içinden atasözü veyada edebiyat kompozisyonu çıkaracak halimiz yok.ellerinize sağlık arkadaslar.

meltem yüce
19 January 2009 - 3:08 pm

iğrenç

murat
19 January 2009 - 11:32 pm

hırs ve zaferi sevenlerinizlemesi gereken bir film…..
rakiplerinin “gözlerinde,kalplerinde yesermesine izin vermedikleri korkuyu görebiliyosonuz”…iyi bir izleyiciyseniz izlemelisiniz……….

moncher
20 January 2009 - 2:49 am

harbi çok gereksiz insanlar var olm zaten filmleri burda izlemek esas amaçolmamalı kafanda bi film varsa alırsın adam gibi dvxini islerin canın sıkılır bi gece diyelim yada hangi filmler var diye bakayım bi dersin tesadüfen arada izlersin bi filmide emegi geçenlere dua edersin o kadar pintiliğinde bi sınırı var paraya kıyın apaçiliğin lüzumu yock

JakeTyler
20 January 2009 - 2:05 pm

çoook tşk ederim bu filmi nerseyse kaç aydır bekliordum baş rolde oynayan Sean Faris daha önce Never Back Down filminden biliyorum eminim film çok güzeldir.herkeze izlemeyi tavsiye ederim arkadaşlar mutlaka izleyin kaçırmayın derim.

JaCKaBOoo
20 January 2009 - 9:33 pm

Oncelikle site yoneticilerine boyle guzel bir filmi bizimle paylastiklari icin tesekkurederim…Arkadaslar film bence guzel, kesinlikle zaman kaybi degil…Eger izlediyseniz L. samuel Jackson’in Coach Carter filmi ile ayni turde bir film…Arkadaslar bas rolde oynayan Sean Faris yeni yildizi parlayan bir aktor ve gercekten super bir oyuncu…Suan sitede bulunuyor mu bilmiyorum…Ama Sean Faris’in yeni bir filmi var “Never Back Down” siddetle tavsiye ederim…Yine bir genclik filmi ve burdakinden farki fight club tarzi bir film…herkese iyi seyirler…Site yoneticileriin basarilarinin devamini dilerim…

___amiopadre__ads___
20 January 2009 - 10:56 pm

”’…meltem yüce hanım…”’yorumları okudum önce we filmi bende izledim…iyiki sizin yorumunuza aldanıpta izlememeklik yapmamışım…herkes filmi begenmiş…bir tek siz igrenç demişsiniz..yaa bunca insanlar filmden anlamıyor yada siz…..acaba hangisi?

aciyipboy
21 January 2009 - 12:04 am

sadece sizi takip ediyorum ekip olarak harikasınız bizim ülkemizde eleştiri herzaman vardır ama en iyi sizlersinizzz ÇOK TESEKKÜR EDERİM GUNLUK FILM EKİPİ

ty4144
21 January 2009 - 11:58 pm

mükemmel bir site … teşekkürler

gry
24 January 2009 - 9:46 am

güzel filmdi.

can
24 January 2009 - 3:20 pm

azmin zaferi gerçekten çok güzel bir filim siteye teşekkürler ….

fahri
26 January 2009 - 11:34 pm

bu site türkiyede ki en iyi film sitesi sanırım ama daha önce siteye konulmus filmlerde gözden gecirilse daha hos olur.. bazı filmlerin bölümleri bozuk…

ızarel
19 February 2009 - 4:59 pm

bi rugby oyuncusu olarak herçekten severek izledim güssel bir film herkeze tavsiye ediyorum rugbyde kardeşliği ön plana çok güzel çıkarmışlar.

Etiketler