yerli-film

Yapım:2010~Türkiye
Tür:Aksiyon,Dram,Psikolojik,Suç
Oyuncular:İsmail Hacıoğlu,Erkan Can,Uğur Polat,Haldun Boysan,Turgay Tanülkü
Yönetmen:Erhan Kozan
Senaryo:Sertan Telli
Yapımcı:Kaan Korkmaz
Görüntü Yönetmeni:Doğan Sarıgüzel



Konusu:Akın kenar mahallelerin birinde yaşayan bir gençtir.Annesi öldükten sonra hayatına nasıl devam edecegine karar verir ve mafyaya katılır.Kısa sürede mafyanın gözde elemanlarından birisi olur.Birgün aldıgı bir işin baş düşmanı Mecit’in infazı oldugunu ögrenince ortalık karısır.İyi seyirler…

Videobb
Not:60 dakika sonra video duracaktır.Ya diğer alternatiften kaldığınız dakikadan devam ediniz Ya da Modemi kapatıp açınız.Sayfayı yenileyip devam ediniz.


Videozer
Not:60 dakika sonra video duracaktır.Ya diğer alternatiften kaldığınız dakikadan devam ediniz Ya da Modemi kapatıp açınız.Sayfayı yenileyip devam ediniz.

Partlar
Not: Partlar silinmişse lütfen diğer alternatifleri deneyiniz.



76.516 kişi izledi Kişi İzlemiş
82 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




fatih
29 Aralık 2010 - 12:33 am

film gzl ark lar ama kısa gibi geldi bana sanki daha fazla sahne vardı bu filmde neyse iyi seyirler yormadan kendini izlettiriyor film kısa ve öz iyi seyirler…

yigit
29 Aralık 2010 - 1:02 am

film güzel de sonu olmamış be

LosChes
29 Aralık 2010 - 1:08 am

gerçekler acıtır…ismail hacıoğlu izlenmeye değer

turan
29 Aralık 2010 - 1:29 am

guzel film ama bu tur filmi sevenler icin benim icin super film

Erhan1907
29 Aralık 2010 - 1:30 am

dusuk kalite felan ama olsun guzel film yapmislar guzel senerya oyuncular tebrik etmek gerek :))

acımasızgercekler
29 Aralık 2010 - 1:37 am

keser döner sap döner gün gelir hesap döner

ice ice baby
29 Aralık 2010 - 1:54 am

ilk yorum benden … film tısssssss..

Gokhan
29 Aralık 2010 - 2:46 am

Aksiyon yazısına bakıpta aldanmayın gram aksiyon yok filmde çok boş bir film olmuş kesinlikle vakit kaybı bunun yerine izlediğiniz iyi bir filmi tekrar izleyin kesinlikle 10 kat daha iyi paylaşım için teşekkürler

ihsank
29 Aralık 2010 - 6:18 am

Tek kelimeyle harikaydı ….

sad
29 Aralık 2010 - 7:29 am

film cok guzel emegnie saglik vay arkadas ne zamna gelecek acaba

Melike ARKAN
29 Aralık 2010 - 8:22 am

Son zamanlarda izlediğim Türk Filmleri içerisinde hiç düşünmeden en iyisi diyebileceğim bir film.Mutlaka seyredin.

halıl
29 Aralık 2010 - 8:23 am

izlıcem ama okuldan geldıyen bakalım nasıl

emus
29 Aralık 2010 - 8:41 am

İzleyipte zamanınızı harcamayın derim.. Anca küfür ediyolarr saçma sapan başı sonu belli olmayannn bi film işte….

güven
29 Aralık 2010 - 12:07 pm

ismail hacıoğlu gene yapmış yapacağını on numara film teşekkürler

filimkopat
29 Aralık 2010 - 2:28 pm

güzel film…

aslan
29 Aralık 2010 - 2:32 pm

Beğenmedim…. 10 üzerinden 4 veriyorum

bluehope2
29 Aralık 2010 - 3:11 pm

çok küfür var bu kadarda olmaz ki fazla iyi bi filmde değil zaman kaybı

poyraz..
29 Aralık 2010 - 4:14 pm

ÇAKAL tamda bulmuşsun kendi ismini:) önüne gelen film çekiyor kolay para kazanma yolunu bulmuşlar git inşaatta amelelik yap arkadaşım helal kazan hiç olmazsa ayaga düşürdünüz iyice film olayını… yetenekleri olan çeksin film lafımız yok.. afişe bak anla basitligi herşey alıntı komiksiniz ya ne diyeyim:)) filmi 2. partta kapadım ordan anlayın nasıl film…

ulak
29 Aralık 2010 - 5:15 pm

on numara film olmus gemde filmden sonra ikinci guel film emege saygi

ulak
29 Aralık 2010 - 5:16 pm

guzel

ulak
29 Aralık 2010 - 5:17 pm

guel film olmus

ceceyhil
29 Aralık 2010 - 5:30 pm

güzel film
emegi gecenlere tşk

vandetta
29 Aralık 2010 - 5:45 pm

öncelikle film bu kadar çabuk burda yer aldığı için ilgililere duyurulur. ses biraz derinden boğuk geliyor ama olsun. tolere edilir :) filme gelince oldukça farklı senaryosu var. gemide filmini izleyenler eminim bunu da sevecekler. erkan can bir harika, uğur polat kez öyle. ismail hacıoğlunda bişeyler var, bu adam sinema filmlerinde devleşiyor, kabına sığmıyor. bence sırf oyunculuklar için bile izlenir. ancak herkesin sevecei tarzda bir film olmadığını da belirteyim ve herkese iyi seyirler :)

vandetta
29 Aralık 2010 - 5:47 pm

bu da yönetime. yazdığımız yorumda düzeltme yapma olanağımız olsa iyi olur. ilk yourmda ilgililere teşekkür ederim dicektim siz anlayın :)

cem
29 Aralık 2010 - 6:10 pm

yönetim mi?? :) gülerim 100 tane yorum bırakıyoruz yayınlamıyorlar, saçma sapan yorum bırakanlarınkinide yayınlıyorlar , ayıp yani!!

Kafkasyalı
29 Aralık 2010 - 6:17 pm

Arkadaşlar film Türk Filmi olmasına rağmen tutuyoruz izliyoruz sırf milliyetçiliğimizden dolayı ama bu kadar da tam aksine yani bu ülkede gerçekten bu milletle alay mı ediyorlar yoksa beceremiyorlar mı hiç iyi film değil oyuncuları severim ama macere yok aksiyon yok denilecek kadar izle ama hiç birşey kazandırmaz ama emeğe saygı duyuyorum…

özgür
29 Aralık 2010 - 6:26 pm

süper 10 dan 10 derım ısmaıl hacıoglu dedımı kaçırma abi adam hayatı tam anlatan rollerde yer alıyor…

aykut
29 Aralık 2010 - 6:45 pm

Çok özür dilerim ama ne bu şimdi film mi ? Little Mafia nın 2 normal günü .. Geçin 10 üzerinden 2 …O ikiyi de kendime veriyorum izledigim için :)

yargıçç
29 Aralık 2010 - 7:19 pm

senaryosu kurgusu güzel ama bu senaryoya bu son yakışmadı..yinede film çok güzel izlenir arkadaşlar…

Hakkı
29 Aralık 2010 - 7:27 pm

İlgiyle izledim, sonlara doğru biraz sıkıldım, güzel film izlediğinize üzülmezsiniz. Yanlız içinde aksiyon yok denecek kadar az. Yani izleyecekseniz hikayesi ve oyunculuğu için izleyin.

fernando juan
29 Aralık 2010 - 8:12 pm

siradan vasat oyuncular,bir suru calunti sahne,bos oyunculuk vede gerzek bir film….alinda basiniza calin bu sacmaligin daniskasis eyi..film diye yuttrumayin millete.

Dewocan
29 Aralık 2010 - 8:36 pm

izlemek lazim bi izleyelim bakalim…ama iyi isimler var filmde..

Rıfat
29 Aralık 2010 - 9:02 pm

Beş para etmez. küfürden başka birşey yok. seyredilecek bir film değil zaman kaybetmeyin bence.

hasan
29 Aralık 2010 - 9:45 pm

herkes ya çok ii dio ya çok kötü dio,ortası yok yorumların.ya kişiler ve kültürler arasnda fark var yada herkes farklı anlamış filmi.belkide çok ii diyenler ii film izlememişlerdir.mesela kosmos die bi türk filmi var ve en iyi türk filmi odur bnce.

turkuaz
29 Aralık 2010 - 10:16 pm

ooonnnnnn nnuuuumaaraa !!!!

berna
30 Aralık 2010 - 1:01 pm

Beğenmeyenleri anlayamadım. Çok güzel filmdi ama sonu daha güzel yapılabilirdi sadece. Çok gerçekçiydi çakalın ruh hali direkt o yaştaki kayıp gençleri anlatıyordu. 10 üzerinden 7.5

fernando juan
31 Aralık 2010 - 9:53 am

bu siteyi her gun takip ederim vede her gunde film izlerim,yorumlari okurum…bunu acik vede nett belirteyim ki. bu BERNA nikli arkadas nerde dandik,sacma,bes para etmez film varsa ona olumlu yorum yapiyor. siz siz olun bu BERNA nikli filmden anlamayan zevksize kanipta film izlemeyin…sen iyisimi yorum yapma BERNA nikli filmden anlamayan arkadas.

ümit
01 Ocak 2011 - 3:36 pm

arkadaşlar izlediyseniz yorum yapın yoksa yapmayın ya
yorumlara bakıp film izleyemeyecek miyiz
biri 10 numara öbürü tıs yazık ya size o bilgisayarı veren kişiye……..

yakamoz
01 Ocak 2011 - 5:45 pm

çok güzel bir film…

osman
01 Ocak 2011 - 7:23 pm

bu fılme kotu dıyen saflar gercek hayat boyle yok oyle hollywood eksınları cok ızledınız tabı kurtlar vadısı ondan boyle oldu mukemmel bı fılm tam sokak argosu gercekler mutlaka ızleyın..

mummy
01 Ocak 2011 - 7:37 pm

fernando juan bence sen anlamıyorsun film izlemekten tam bir sanat bence özellikle ismail hacıoğlu mükemmel bir oyuncu berna sonuna kadar haklı!

eda
02 Ocak 2011 - 8:09 am

Berbat ya işte bu yüzden Türk fiLmi izLemiorum sadece komedi türünde başarıLıLar.

eda
02 Ocak 2011 - 8:10 am

Çok güzeL diyenLerin fiLm izLemediği ne kadar beLLi:D

yunus
02 Ocak 2011 - 11:36 am

filmin sonunda kötünün kazanması yanlışı ortaya koyma bakımından daha iyi olurdu .

hskls
02 Ocak 2011 - 1:16 pm

İZLEDİĞİM EN İYİ TÜRK FİLMLERİNDEN BİRİ KESİNLİKLE. MÜKEMMEL ÖTESİ OYUNCULUK.. TEK KELİME İLE:

HARİKA !

husam
02 Ocak 2011 - 5:44 pm

klasik turk filmi iste bi bok anlamadim saten baskada bi bok yapamazlar yaaa hic bi zaman yapamadilar

faik
02 Ocak 2011 - 9:42 pm

Giderek daha iyi filmler yapiyoruz.
Daha genis bir kadro ile daha görkemli bir film olabilirdi.
Sonunu iyi baglamislar; hizli olmus ama
Özetle:
Güzeldi.. Cakaaaaaaaaaal

cevdetli
02 Ocak 2011 - 10:12 pm

coru cocugu bole olur olmaz role koyup oynatirsan anca bole gulunc bi film cikar ortaya zaten bu ismail denilen nerden bole meshur oldu anlamadim kimin cikarmasi bu bole piyasaya surduler her filmde bu lavuk cikiyor bide one kendi resmini koyduruyor ama yakinda iyi bi film ceker bi seyi 300 kere denersen bi sefer de basaririsin olay bu adam bunu deniyor

MEHMET turkishdawn
02 Ocak 2011 - 10:58 pm

Film gayet iyi tavsiye ederim…
Filmin anafikri bok yolunada gitmiyecen niyazide olmayacan…

gaffur
03 Ocak 2011 - 12:18 am

guzel film ama herseyden once kaliteli oyunculukar tabiki kaliteli oyuncular

kiyakokiyak
03 Ocak 2011 - 4:29 pm

film kıyak.. erkek izleyicilerin daha iyi anlayabileceği ve daha fazla zevk alarak izleyebileceği bir film olmuş.. oyunculuklar süper.. serisi olabilecek bir finale sahip, umarım olur da. 10 üzerinden 7 veriorum. iyi seyirler..

mustafa
04 Ocak 2011 - 8:55 am

herkesin fikri kendinedir .benim fikrim film güzeldi.izleyen izler izlemeyen kapatır kendine göre film seçer onu seyreder…film için teşekkürler 10 üzerinden 8….

MRSLY
05 Ocak 2011 - 1:27 pm

goruntu 10/6
ses 10/5
FILM 10/7

volkan
07 Ocak 2011 - 9:39 pm

TAVSİYE EDERİM SÜPERDİ

Orhan TS
08 Ocak 2011 - 11:04 am

Filmm on numaraydı erkancan ın oynamsı yetti bu filmi güzel yapması için 10 üzerşnden 10 ikinciside gelir bu filmin.

Pasa
10 Ocak 2011 - 10:14 pm

Harbiden Gayrimeşru hayatı beyperdeye dökmüşler… İzlenilmesi gereken bir film ve bence bu filmin devamıda gelecek ”Çakal 2”…

HASASSEKTÖR
13 Ocak 2011 - 6:57 pm

NE MIRIN GIRIN EDİYOSUN..1O NUMARA PİSKOPAT FİLMİ…BU FİLMİN DEVAMI ÇIKAR AGAA…BENDEN SÖLEMESİ…HARBİDE YAKIŞIR…BU FİLMİN YORMUDA BÖYLE PİSKOPAT OLUR :) EN GÜZEL OLANI EFENDİ OLMAK…AHİR ZAMANDA BU ÇOK ZOR AMA…EFENDİİ OLMAYI BAŞARANA HELAL OLSUN NE DİYELİM

Ankacerkez
14 Ocak 2011 - 1:17 pm

Filim tek cümleyle berbat hatda çok berbat. Bizim bu filim şirketleri batıyı taklit ede ede bir hal oldu. Filimde ne konu var,ne kalite var, ne sürekleme açısından, ne filim sizi sarıyor. yani tek kelimeyle çok iğren aşağılayıcı küfürlerle dolu. artı 18 yazılmış ama bence o da kurtarmaz. bu filim insanlara özgü olmaz. Düşünüz eşinizle kız arkdaşınızla filimse mişsiniz sırf oyuncularından dolayı filim başlıyor dakika bir küfürler başlıyor. inanın bana bu filime bu şekilde gittiğinizde yüzünüz kızarmadan çıkamanız mümkün değil. filim başdan aşağı küfür, hemde ağır küfürler. Yapımcılar sanki bu filim içimden biri gibi yazmış. Tamam belki erkekler olarak küfürler ağzımızda eksik olmuyor bu kabul. ama bir bayanın yanında da acaba aynı küfürleri ediyormuyuz bunu sorgulamalıyız. Bu gibi filimler değer yargılarımızmı rezil ediyor. biz böyle bir millet değiliz. Yapımcılar batının kabadayı filimlerinde uyarlamışlar düşünmüşler ve sanırım senaryosu yaz 30 dakikada yazılmış yada daha az. daha az diyorum çünkü ortada senaryo yok, konu yok hiç bir şey yok. başdan aşağı batının kabadayı pislik hapishane konuşmalarıyla türkiyenin erkek sohbetlerini karıştırıp ortaya bir şeyler yapmışlar. Son söz olarak buna harcanacak zamana ve paraya yazık. Ben burda bu yapımcıları kınıyorum. Türk halkı bu kadar beş para etmeyen bir filimi hak etmiyor. Sizi bunu gidip 3.dünya hatda 4. dünya ülkelerine satın. Tabiki alırlarsa. YAZIKLAR OLSUN….!

elif
16 Ocak 2011 - 2:26 am

bence iyi film adi gibi cakal .10 numara..

efe
29 Ocak 2011 - 10:38 pm

gercekten cok güzeldi.ismail hacıoğlu da rolünü mükemmel canlamdırıyo ama biraz daha uzun sürebilirdi.çakal 2 cıkarsa cok güzel olucak eminim :D basarılar

EMEL
31 Ocak 2011 - 12:26 pm

cok yavas ilerleyen bir film bu kadar kaliteli oyuncunun bir araya gelmesiyle biraz seyredilebilir bir hal almis belki devami gelirse daha guzel olabilir

mert can
02 Şubat 2011 - 9:15 pm

Ses sorunu dışında izlenebilir. vakit kayıbı felan değil,sadece film eksik gibi geliyor sadece. Teşekkürler günlük film.

cavit
04 Mart 2011 - 10:00 am

çok tras bir film izlemeye degmez,bence bosuna zaman kaybi

huso
28 Mart 2011 - 1:51 pm

Oncelikle filmi degerlendirmek icin bu tarzi sevmek gerekiyor.. Yoksa cok sIkIci gelebilir. Filme gelince, oyunculuklar, sahne kurgulari cooook iyi, Senaryo iyi ama biraz daha emekle cok cok basarili olabilirdi. bu acidan film HIZLI olmus biraz.. Sonu da bence gayet basarili.. Filmin en zayif noktasi teknik yani.. Belki de cok daha iyi bir butceyle,(tabiki butce de her zaman sart degil) yani kastettigim cok daha iyi gorunutu ve ses teknigiyle, kesinlikle turk sinemasinda iz birkana filmleerden biri olabilirdi..

punctual
31 Mart 2011 - 4:44 am

BIRILERI KAYBOLUP GIDER BIRILERI DEVAM EDER HAYAT BU AKVARYUMUDA ALMAK LAZIM ORDAN (mekanin yeni isletmecileri)

alsdsfASD
15 Nisan 2011 - 7:18 am

çok çok muhteşem bir filim

zeytin
19 Mayıs 2011 - 7:07 pm

kesinlikle gereksiz bir film sonu bile yok zaman kaybı

DM
08 Haziran 2011 - 9:10 am

GERÇEKTEN GÜZEL BİR FİLM HERŞEYİNİ KAYBETMİŞ BİR İNSANN YAŞANTISINDAN BAHSEDİYO ZMN KAYBI DEĞİL

alex
16 Temmuz 2011 - 2:28 pm

BU KADARMI Bİ HAYAT OLUR HERŞEYE RAGMEN COCUK DİRENDİ GÜZEL Bİ FİLM OLMUŞ SONU SAÇMA OLMUŞ DİYEN ARKADAŞLARA DOGRU OLANI YAPTILAR BUNDAN BAŞKA SON SAÇMA OLURDU BÖYLE FİLMLER CEKMEYE DEVAM ETMEK LAZIM 10/7

yakuza
15 Eylül 2011 - 3:21 pm

bakıyorumda ne kadar çok insan izlemiş ama zevk meselesi bide hani gerçekten maldan anlıyan izleyiciler vardır ben kendimi onlardan görüyorum film olarak kısa konu olarakta tamamen bakınca hani sinemaya gitsen parana yazık burda izlesen zamana yazık birşey yapacaksan kendi egolarını deil izliyenide düşün filme biraz aksiyon biraz gizem biraz film yapacak sahneler lazım oyuncular iyi oyunculukta ama gel gelelim seyir zevkine çok basit sıradan millet yabancıları över hep birde bizimkileri övelimde adam gibi birşey yapsınlarda anca tek yapabildikleri küfürlü komedi filmleri anca onlar izleniyor yazık ya kaliteli bir film görememek kötü bu aralar

....
15 Eylül 2011 - 6:42 pm

harika film…en guzel cumlesi ( altta daracık pantolon ustte turban…) !!!

devrim
15 Eylül 2011 - 10:36 pm

10/8

neco
15 Eylül 2011 - 11:46 pm

KİMİLERİ ÖLÜRRRRRR KİMİLERİ DEVAM EDERRRR… AYNEN ÖYLE OLDU ZATEN YAVSAKLAR:D FILM E GELINCE TAMAMNE MANTAR STANDART TİPİK KAYBOLAN HAYATLAR HIKAYESİ.SANKI EŞİ BENZERI YOKMUS GİBİ DUNYADA BIR ILKMIS GIBI HALA NIYE BOYLE GEREKSIZ SENARYOLAR GEREKSIZ YAPIMLAR ZAMAN KAYIPLARI EMEK KAYIPLARI … KADROYA BAKINA UMUTLANMISTIM AMA TEMEL TRAS SENARYO TRAS BASI YOK ORTASI YOK SONU YOK… SIRF S….. S….. SADECE KÜFÜR!!!

wmx
16 Eylül 2011 - 11:35 am

Film vasat konusu vasat baska islenicek konu kalmamis… yeni genc nesile cok iyi ornek oluyor iki lafin birisi mk.. bu nedir ya.. ölmeyi öldürtmeyi cok seviyoruz galiba! Trde islenicek konu bitti mafya , cek vur a kaldik!

suat
16 Eylül 2011 - 3:35 pm

ismail hacıoğlu sonuçta adamın her oynadığı flim süper arkadaşlar vakit kaybı değil biraz küfür çok kullanmışlar ama flim güzel izleyin

bozo
17 Eylül 2011 - 4:31 am

film güzel arkadaşlar tavsiye ederim kesinlikle..

dogu
18 Eylül 2011 - 9:43 am

GÜZELDİ FİLM İSMAİL HACIOĞLU İZLENİR

semih
18 Eylül 2011 - 4:31 pm

bu filmi “küfür var” diye eleştirmek aptallık olur. Eğer küfür az olsaydı eleştirebilirdiniz ki filmin konu aldığı sosyal ortamlarda küdür günlük konuşmanın bir parçasıdır. İyi kurgulanmış, iyi oynanmış, iyi çekilmiş bir film bence. Kahramanlıklar yok, saçmalıklar yok, gerçekler var…

mustafa
19 Eylül 2011 - 10:16 am

güzel film hayatın ta kendisinden..sonu hariç :) izlenmeli ismail hacıoğlu süper oyuncu helal olsun

beto
29 Aralık 2011 - 9:59 pm

2.si cekilebilir cok güzeldi…

emre
19 Ocak 2012 - 9:47 am

dk 77 deki bakış için bile izlenebilir. güzel film.

Samet
10 Aralık 2012 - 4:21 am

Bu filme vasat , berbat , iğrenç , olmamış vs vs diyecek olan kişiler sinema ve filmden kesinlikle anlamayan kişilerdir. O kişilere çizgi film izlemelerini öneriyorum.

Etiketler
Film Kategorileri