yerli-film

wefds43543ewfdd4333333xc.jpg

Tür : Bilim Kurgu / Macera / Aksiyon
Gösterim Tarihi : 17 Şubat 2006
Yönetmen : Karyn Kusama
Senaryo : Phil Hay , Matt Manfredi
Görüntü Yönetmeni : Stuart Dryburgh
Müzik : Theodore Shapiro
Yapım : 2005, ABD , 93 dk.



Oyuncular

Charlize Theron (Aeon Flux) , Marton Csokas (Trevor Goodchild) , Jonny Lee Miller (Oren Goodchild) , Sophie Okonedo (Sithandra) , Amelia Warner (Una Flux) , Caroline Chikezie (Freya) , Frances McDormand (The Handler)
Geleceğin vahşi derecede fütüristik ve amansız dünyasındayız. Ahlaki değerlerdeki çöküş hat safhada. Uzun bacaklı, deri kostümlü seksi kahramanımızın adı Aeon Flux. O bir casus, o bir katil, o baştan çıkarıcı bir Monica ajanı! Monica mı? Dev bir duvarla çevrili Bregna’yı yöneten Goodchild hanedanını devirmeye çalışan gizli bir örgüt.

Güç delisi diktatör Trevor Goldchild tarafından demir yumrukla yönetilen Bregna. Halkının her ihtiyacını fazlasıyla karşılasa da, onlara özgürlüğü çok gören Trevor’un Aeon ile arasında anlaşılmaz bir aşk-nefret ilişkisi var.

Peter Chung tarafından yaratılan Aeon Flux, kitlelerin huzuruna ilk defa 1991’de MTV’ye ait Liquid televizyonunda çıktı. Neredeyse hiç diyalog içermeyen ilk bir kaç kısa bölüm görsel olarak o kadar tahrik ediciydi ki, seri birbirini takip eden az sayıda bölüm ve bol ara vererek devam etti. Yaratıcıları ikinci sezonda öldürdükleri Aeon’u üçüncü bir sezonda tekrar ekranlara getirdiklerinde, izleyicinin kafasını iyice karıştırmayı bildiler. Aeon çifte ajan mıydı? Trevor’la arasında olan bitenler neydi? Bunları cevapları sanırız artık Charlize Theron’lu bu uzun metrajda aranacak…

Vk.com



4.168 kişi izledi Kişi İzlemiş
66 Kişi Yorum Yapmış
Film Hakkında Yapılan Yorumlar




Mami
08 Haziran 2008 - 6:23 pm

GAlißa ilk yorum benden arkadaşlar =)

izlemedim daha umarım güzel bi film’dir emeği GeCEnLere şimdiden tŞkrLer =)

Batman
08 Haziran 2008 - 6:27 pm

Bence film güzel.İzleyin

buhari
08 Haziran 2008 - 6:31 pm

ben 2 yıl once ızledım guzel fılm

buhari
08 Haziran 2008 - 6:31 pm

ama 2 yıl sonrasını bılemem

zatışahane
08 Haziran 2008 - 6:31 pm

bu kadına bitiorm…. aranızda bu kadına benziyen warsa beni bulsun ona harika günler yaşatırım :D:D mucx hepinizi filmi izleyin!!

buhari
08 Haziran 2008 - 6:32 pm

ama sonuc olarak ıyı fılm ya ızleyın kı ben her fılmı begenmıyen bırıyımdır yanı

zatışahane
08 Haziran 2008 - 6:33 pm

bu kadına bitiorm…. aranızda bu kadına benziyen warsa beni bulsun ona harika günler yaşatırım :D:D nightmare631@hotmail mucx hepinizi, filmi izleyin!! pişman oldm keşke izlemeseydim demessiniz..

bilal
08 Haziran 2008 - 6:36 pm

hatun güzelmis yaw :D güzel film izleyin tabi alt yazı deilse

webber
08 Haziran 2008 - 6:46 pm

arkadaslar ilk 4 yourumu kayle almayın.. herzaman guzeş yazıyorlar. herhalde site sahibinin arkadasları.. ondan sonrakiler genelde dogru cıkıyor.

İbocan
08 Haziran 2008 - 6:50 pm

Charlize Theron’un oynadığı her film güzeldir film bir bilimgurgu olaylar akla aykırı ama zamanı olan arkadaşlar kaliteli bir film izlemek istiyorlarsa tavsiyemdir emeği geçenlerin ellerine sağlık çok teşekkür ederim

gerilla
08 Haziran 2008 - 7:01 pm

bosa vaktinizi harcamayin boktan bir film tavsiye etmem alman_gerilla@hotmail.com

nevin
08 Haziran 2008 - 7:40 pm

böyle kaliteli bir sitede abaza arkadaşların email vererek seviyesizleşmesine site yönetimi nasıl müsade ediyor anlamadım

»§U¡KÁ§¥«»b0¥»
08 Haziran 2008 - 8:09 pm

böyle kaliteli bir sitede abaza arkadaşların email vererek seviyesizleşmesine site yönetimi nasıl müsade ediyor anlamadım
nevin
June 8th, 2008 at 7:40 pm :)):)):)):)):)) helal sana başka bışey demıyorum can ;)

cansss
08 Haziran 2008 - 8:22 pm

nevin arkadasim milletin ne yaptindan sanane isteyen msn sini verir isteyen baska biseyini bu seni nie ilgilendiriyo anlamadim. birisi veriyo dieri aliyo kimse rahatsiz degil sana ne oluyo. sen insanlarin abaza olup olmadini msn’ sini verdindemi anliyosun.

bende erkegim msn mi vermedim ama verenlerede saygi duyar filmime bakarim duzgun doru bi sekilde anlatabildiysem ne mutlu bana.

filmi daha seyretmedim msj’ ı gonderdikten sonra basliyacagim:D

CoRTeZz_TRaNCe
08 Haziran 2008 - 8:33 pm

fuLL aksiyon fiLm.. bilimkurgu fiLmlerine düşkün olanlar izZLemeLi TşKKürLer DireKiZzLe..

HoLLaND
08 Haziran 2008 - 9:40 pm

ya herkez kendi dalgasında ya bura yorum bölümünden çıkmiş sohbet bölümüne dölmüş gibi msn verir gibi ahyat hıkayesı annatırır kımı arkadaş istıyom der çöp çatan sitesımı bura ya eyer böyle şeylerkonuşmak istıyosanız oan uygun bir siteye gidin millet gelıyo buraya boş zamanı gzl geçirmek için film izlemek için ve filmi izlemeden yorumlara bakıyo emınım 100 kişiden 90 bakıyodur sizin asalak yorumlarınıza bakınca hiç izlemeden çıkan bile vardır ha nese ya ben nedesen boş BU ÜLKEDE NE DÜZGÜNMÜ NEER DÜZGÜNGÜ BURA DÜZGÜN OLSUN ARKADAŞLAR YAH HERKEZE İİ SEYİRLER

treeck
08 Haziran 2008 - 9:43 pm

hepinizden torbacı olur hee cacık malı ii diye satarsınız siz ..hatun güsel senaryoyu gölgelemiş yok yok senaryo zaten gölge …

HoLLaND
08 Haziran 2008 - 9:48 pm

FİLM İZLWMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR DAH DOGRUSU GÜZEL ANNAMLİ FİLM İZLEMEK İSTEYEN ARKADAŞLARA BEN YARDIMCI OLAYIM BU YAZCAGIM FİLMLERİ MUTLAKA İZLEYIN UNUTAMICANIZ ÖMÜR BOYU “”””” ANASTAZİ FİLMİNİ İZLEYIN MUTLAKA AMA MUTLAKA İZLEYIN””” ÖLDÜREN SİS BU FİLMİDE MUTLAKA İZLEYIN””” JOE BLACK BU FİLMİDE İZLEYIN MUTLAKA ZADEN YÜZÜKLERİN EFENDİSİ VE TİTANIGİ İZLEMEYENİZ KALMAMİŞDİR O YÜZDEN ONNARİ GEÇIYOM HA BİRDE 6. HİS FİLMİNİ İZLEYIN OK EYER HANGİ FİLMİ İZLESEM DİYE GIDIP GELIYOSANIZ VE BENIM SAYDIKLARIMI HALEN İZLEMEDIYSENIZ İZLEYIN …

YORUMCU CNYT baba
08 Haziran 2008 - 9:54 pm

5 Üzerinden 2

tomblack
08 Haziran 2008 - 10:03 pm

Alinti:
ama sonuc olarak ıyı fılm ya ızleyın kı ben her fılmı begenmıyen bırıyımdır yanı
buhari
June 8th, 2008 at 6:32 pm

evet arkadaşlar buhari neredeyse tüm filmlere – (eksi(azaltıcı,beğenilmeyen))oy verdi ve gerçekten güzel bir film olduğunu hep beraber gördük

mijoist
08 Haziran 2008 - 10:07 pm

bu flimler alıntı zaten yöneticilerden ricada bulunmayın gerçek sahiplerinden medet umun yaptıkları tek şey link yapıştırmak bunların

H@L!L
09 Haziran 2008 - 3:13 am

BEYLER LÜTFEN ŞU FİLMLERİ İZLEMEDEN YORUM ATMAYIN.İLK YRUM BNDEN OLSUNMUŞ…HANGİ AKLA DAYANARAK YAPIORLARSA BUNU…

BERSAN
09 Haziran 2008 - 3:38 am

ÇOK KÖTÜ

arnavut
09 Haziran 2008 - 6:38 am

bre var fılma cok ıyı guzel

EMEL
09 Haziran 2008 - 6:40 am

bence harika ve anlamlı bir film

dmnkrhn
09 Haziran 2008 - 8:10 am

mduur hakketen bu hatun aykısmamıs bole fılm yahu 10/6 verdım bende!

adone
09 Haziran 2008 - 10:45 am

film elektranın düşük bütçelisi farklı bi film izlemeye değer… (emeğe saygı arkdşlar)

sezer
09 Haziran 2008 - 11:29 am

yani hatun hatun diye tuturdunuz ne azgınsınız böyle siz yani çok ayıp bırakın hatunu ayıp

virus
09 Haziran 2008 - 12:17 pm

evet abi flim electra cakması bence kötü

kenan
09 Haziran 2008 - 12:22 pm

yaptın bi hayır tut bacağından ayır derler
tam ekran izleyemiyorum bu nedenle yorum yok:(

kaktüs
09 Haziran 2008 - 1:36 pm

bu sitede flimlerden daha güzel ne var biliyormusunuz !!!! yorumlarr !!! bitiyorum valla kimi öğretici kimi komik kimi aptalca ama yinede çoook güzeller
çoğu zaman flmi izlemeden sadece yorum okuyorum .en sevdiğimde bazen bir konuya ikitaraftan bakabilmek bazen ayrı iki konuda ayrı ayrı kişileri birden haklı buluyorum . bu çok hoş hem de hala dostsunuz bu yüzden arnızdayım ya flimlerde çok kaliteli hakını vermek lazım kötü olmadan iyisi nasıl bilinirki onlarda olacak tabii bi de renkler ve zevkler tartışılmaz . teşekürlerr!!!

H€RQ
09 Haziran 2008 - 5:36 pm

film güzel izleyin

filozof
09 Haziran 2008 - 5:37 pm

NEVIN___asil abza lakan seninsin o kadar kisinin dikatini cekmedide seninmi dikkatini cekti msn veren kisi

AySeNuR
09 Haziran 2008 - 5:54 pm

film idare eder bos vaktınız varsa izleyin

alper
09 Haziran 2008 - 8:28 pm

yok ya fazla sarmadı

alper
09 Haziran 2008 - 8:28 pm

10 üzernden 4 falan…

serseri
09 Haziran 2008 - 8:41 pm

benim pek hosumagitmedi ama emeyigecenler tesekkur

freeman
10 Haziran 2008 - 3:17 am

görüntü berbat

OZAN
10 Haziran 2008 - 8:03 am

güzel tavsiye ederim

seflera
10 Haziran 2008 - 7:51 pm

film güzel de aslında charlize theron için izlenir bu film o olmasa beş para etmez..

dünya
11 Haziran 2008 - 2:05 pm

dünyanın gelmiş geçmiş en güzel kadını,filmi değil onu seyredin.

cru-ss
11 Haziran 2008 - 6:08 pm

alternatif link istiyorum

kemal
12 Haziran 2008 - 7:03 am

teşekkürler

ÖZgür
12 Haziran 2008 - 11:56 am

Film 3 yıllık ama görüntü koca bir sıfıırr :(( birazdaha kalite be kardeşim tam ekran yapılmıyo allahtanda iyice karışmıyo görüntüler…

ayhan
13 Haziran 2008 - 3:36 am

film berbat ama bayan süper bu arada abaza arkadaşlar için önlem alın masını site yönetiminin dikkat çekmesi dileğiile

numan
13 Haziran 2008 - 4:48 am

karar verın guzelmı cırkınmıÇD

orhan
13 Haziran 2008 - 3:25 pm

film çok guzel bence bilim kurguya bayılırım karıda taşş gibi haaaa

hyjal
13 Haziran 2008 - 9:35 pm

harbi bu forum ları okumak saeten yarım saatimi alıyo millet ii tartısıyo abaza flan :D

ecz tarık
15 Haziran 2008 - 1:29 am

emegi geçenlere sayygılar…

hönk
15 Haziran 2008 - 6:18 pm

bu film full ekran olmuyor mu ya? bu live video da neyin nesi ? yahooyu aratıyor valla benmi bulamadım yoksa :S az önce alttaki butonu tıkladım(4yönlü ok işaretli) syfayı komple kapadı allealee :S

çocuk
15 Haziran 2008 - 6:22 pm

ekran ful olmadı olmuyorr ya altaki fulleme buytonu sayfayı kapadı nolio yaf yahoyu aradım bune allah aşkına ben bunu flv gibi mi izleyecem kalsın yaw luzumu yok

kurt
15 Haziran 2008 - 8:24 pm

bence iyi bir film izlenebilir.

yılmaz özcan
17 Haziran 2008 - 1:37 pm

film güzel tşk.

|^^^^^^^^^^^^\ ||\
|__EMEĞE SAYGI_| ||´””|””\___
| _____________ l | |__|__|___|)
(@!)!(@)”””””**|(@) (@)****|(@) yılmaz özcan

yıldızlar
17 Haziran 2008 - 5:19 pm

film dışında yorym yapanları bu kamyonete bindirip göndermeli yahuuuu.filmi izleyecek enerji kalmadı

fatih
19 Haziran 2008 - 9:59 am

cok güzel bir filim

eva
20 Haziran 2008 - 3:16 pm

film izlemeye değerdii kadın güzel dövüş sahneleri güzel
ama konusu daha güzel olabilirdi açıkçası şunu söylemeliyimki resident evil filminin üzerine su bile dökemez bunu bilerek izleyin
sevgilerle site yönetimine saygı yorum yapamayan kazmalar yorum yazmasınnnn allahın hıyarları

heryer_1903
21 Haziran 2008 - 7:18 am

Charlize Theron bakılacak bir filmi daha gelecekte bir katil lakin insanlık için sonradan mücadele veriyor izlenebilecek bir aksiyon film :)

tattooz
24 Haziran 2008 - 12:23 pm

abi zaten bu filim kadın için seyredilir filimi fazla dikkate almayın ablaya kitlenin

DevilMayCry
30 Haziran 2008 - 8:30 pm

Charlize Theron u kahraman rolünde gördüğümüz film ileri yıllarda toplumun çıkarlarını gözetmek bahanesiyle kendi tekellerini kurmaya çalışan yöneticilere karşı çıkan kahramanımızdan bahsediyor.Ultraviolet türü bir film.Aksiyon yerinde ama araya romantizm serpiştirilmiş.Aman aman bi film değil.İdare eder.Charlize Theron seviyosanız izleyin.
6/10

YAHYA
08 Eylül 2008 - 6:49 pm

ben bu kadın için bu filmi izlerim bakışları yeter onun esmer bombam benim

haylaz_cocuk
02 Ekim 2008 - 12:54 pm

herşey ii hoşta bu kadar ii dövüşülmez gerçek üstü sahneler vardı oda film mi biraz etkilemiş bir kişi 200-300 kişinin arasına girip hiç yara almadan çıkabiliyor bu imkansız işte ama film izlenmeye değer güzel ayaz661@hotmail.com

ibrahim
05 Kasım 2008 - 9:08 pm

idare eder burda
sadece kadın gusel arkadaslarda fılımın gusel oldugunu zannedıyolar ya bız toplumca abazalıga gıdyoz frenleyelım kendımızı bıraz ::D
,

mehmet
08 Aralık 2008 - 11:03 am

tsk ederim

metin
24 Ocak 2009 - 8:53 pm

filmmi izlicez sizin abaza muhabbtinizimi dinlicez .. bi susuda işimize bakalım yawss

mehmet
01 Ocak 2012 - 5:40 pm

harika

Hrayb
29 Ekim 2012 - 7:33 am

ben bu filmi 6 yıl önce izlemiştim ve Charlise Theron a’da bu filmde aşık oldum :) Film harika ve izlenebilecek en iyi bilim kurgulardan. 7 kere izlemişimdir ve bıkmadan tekrar tekrar izleyebilirm. Kesinlikle tavsiyedir. Beğenmeyenin zevkinin ya oldukça sıradan ya da farklı diye düşünürüm.

Etiketler
Film Kategorileri